Dit is natuurlijk niet een rampzalige tweet, maar als minister kan je je niet veroorloven om zulke salty tweets te plaatsen. Het straalt alles behalve ministerieel verantwoordelijkheid.quote:
Ik kon je niet geloven, maar deze linkse stemmer is in een rechtse leugen getrapt.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:35 schreef Tijger_m het volgende: [..] In opkomst? Het percentage moslims is al meer dan 20 jaar bijna gelijk en hebben nog vrijwel nooit blijk gegeven de wet te willen veranderen in Nederland. Er is niet een moslim partij vertegenwoordigd in de 2e Kamer, er is nog nooit een moslim wetsvoorstel geweest. WIe versimpeld er hier nu iets? Schei toch uit, zeg, moslims blijken gewoon op mainstream Nederlandse partijen te stemmen. Ik verdedig geen religie, ik zeg dat wij in Nederland vrijheid van godsdienst hebben, een mensenrecht ook nog eens en daar hecht ik wel waarde aan al vind ik persoonlijk religie de grootste onzin die er is. Geloof wat je wil maar bijvoorkeur thuis of in een gebedshuis en val er de rest niet mee lastig is mijn credo.
Wat een ongelooflijke nietsnut is het eigenlijk. Krijgt eindelijk de boel in beweging, gaat hij het zelf kapot lopen maken. En als het dan kapot is, dan gaat zijn aanhang weer netjes op hem stemmen, terwijl je op deze manier geen land kan leiden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:18 schreef Caland het volgende:
[ x ]
Dag 2, dames en heren. Lekker twitteren!
Dat kan echt niet. Dit gaat helemaal niks worden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:56 schreef TheVulture het volgende:
Echt ongelofelijk, dit moet het land besturen en dan bedenk je weloverwogen (althans dat denk ik): laat ik er eens een opruiende tweet uitgooien om mijn chef enorm te kakken te zetten
Vier uur cup-a-soup.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kennelijk hebben we het echt niet goed verstaan en is het inderdaad 20 minuten ipv 2..
Ik ben er inmiddels heilig van overtuigd dat dit weloverwegen keuzes zijn van Wilders om het zo snel mogelijk op te blazen. Hij denkt waarschijnlijk echt dat als ie 40/50 zetels haalt dat ie dan voldoende mandaat krijgt om wel die premier te worden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke nietsnut is het eigenlijk. Krijgt eindelijk de boel in beweging, gaat hij het zelf kapot lopen maken. En als het dan kapot is, dan gaat zijn aanhang weer netjes op hem stemmen, terwijl je op deze manier geen land kan leiden.
Mensen snappen niet meer hoe je een land zou moeten leiden, maar ervaren het meer als een voetbalwedstrijd. Keiharde schwalbe van Wilders.
Ik mag alleen hopen dat de rest m dan wel buitenspel zet, desnoods met een kabinet van 6/7 partijen. Alleen Caroline zal nog wel met 'm mee willen huppelen.
Rutte had groot gelijk om na zijn eerste kabinet verdere samenwerking met de PVV uit te sluiten, dit is weer een ernstige reminder dat de PVV niet in staat is te regeren. Zelfs niet als ze de grootste coalitiepartij zijn, had Wilders nou echt verwacht dat Schoof als zijn spreekbuis zou optreden?quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:53 schreef capricia het volgende:
Dit is dag 2.
Nu al worden de grenzen van het toelaatbare opgezocht door de PVVers.
Daar gaat je democratie, want het draait alleen maar om 1 man.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels heilig van overtuigd dat dit weloverwegen keuzes zijn van Wilders om het zo snel mogelijk op te blazen. Hij denkt waarschijnlijk echt dat als ie 40/50 zetels haalt dat ie dan voldoende mandaat krijgt om wel die premier te worden.
Helaas wordt dan weer gepassioneerd en realistisch genoemd! Lekker benoemen!quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:58 schreef Toby56 het volgende:
Wat was Geert Wilders vandaag? Heet dat dan "zuur rechts"?
Al die tijd helemaal voor niets geweest en het mag wat kosten ook. Stem PVV want het moet eens afgelopen zijn met die politieke spelletjes....quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:58 schreef TheVulture het volgende:
De PVV en haar bewindslieden kapen eigenlijk al weer 2 dagen zodanig het debat dat het meer over de poppetjes dan over de inhoud gaat.
Het is vooral de domheid van NSC en VDD om het mogelijk te maken. Al haalt die 50 of 60 zetels, voor mijn part. Behandel Wilders zoals je Baudet behandelt en het hele zooitje staat buitenspel. Had je nu al forse stappen kunnen maken met het landsbestuur.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:57 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijke nietsnut is het eigenlijk. Krijgt eindelijk de boel in beweging, gaat hij het zelf kapot lopen maken. En als het dan kapot is, dan gaat zijn aanhang weer netjes op hem stemmen, terwijl je op deze manier geen land kan leiden.
Mensen snappen niet meer hoe je een land zou moeten leiden, maar ervaren het meer als een voetbalwedstrijd. Keiharde schwalbe van Wilders.
Opgelost, het eerste elftal naar het Binnenhof, en Dick en zijn makkers m/v het veld opquote:Op donderdag 4 juli 2024 15:59 schreef Raw85 het volgende:
Zelfs ADO Den Haag heeft een competenter bestuur dan het land
Hoe laat is dat debat eigenlijk?quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:00 schreef kilon het volgende:
En BBB zwijmt er zo tussendoor. Of zijn ze zich met zijn allen aan het voorbereiden op het mestdebat daar ofzo.
En de motie van wantrouwen komt dan vanuit de oppositie waardoor Wilders zichzelf mooi kan beschermen want zie je wel dit dat. Zijn achterban smult daar ook van.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels heilig van overtuigd dat dit weloverwegen keuzes zijn van Wilders om het zo snel mogelijk op te blazen. Hij denkt waarschijnlijk echt dat als ie 40/50 zetels haalt dat ie dan voldoende mandaat krijgt om wel die premier te worden.
Het is een plan. Sukkelaar als Omtzigt en voormalig top-ambtenaar Schoofs voor je karretje spannen en dan het hele zwikje weer afzeiken. Daarna het zwikje opblazen, anderen weer de schuld geven en hoppa, weer 10 zetels erbij.quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:00 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Helaas wordt dan weer gepassioneerd en realistisch genoemd! Lekker benoemen!
Het is ongelofelijk. De tweet van Agema is ook zó dom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |