Dat hebben ze dus niet. De vier partijen hebben samen een coalitieakkoord opgesteld (lees: vier partijprogramma's met een nietje er doorheen). Hoe zich dat concreet moet gaan uiten moet nog worden vastgelegd door het kabinet, die dus geen enkele rol speelden in de onderhandelingen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:18 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
[..]
Ja fair enough, het is natuurlijk ook anders dan normaal. Maar je kunt toch wel een beetje die kant uit sturen.. hoe wil je dat dan gaan waarmaken?
Ik neem aan dat er toch wel een beetje over nagedacht is of beginnen ze echt pas over anderhalve maand met werken voor het land
Oke, thx.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze gaan in het zomerreces het regeerprogramma schrijven.
Jamaar hij heeft een statement gedaan aan het beginquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:21 schreef Zwansen het volgende:
Goede vraag net die niet door Schoof wordt beantwoord.
In dit soort situaties was hij altijd heel erg goed, ja. Al kon ik hem soms wurgen omdat hij altijd op de een of andere manier nooit de vraag beantwoordde maar niemand nog wist wat de vraag eigenlijk was.quote:
Lekker op het strand van Torremolinos, blauw van de sangriaquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze gaan in het zomerreces het regeerprogramma schrijven.
Als hoofd van de AIVD moet je toch ook wel eens een presentatie geven of iets dergelijks ? Toch vreemd deze vertoning.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Die denkt nu misschien ook echt: WTF is dit voor show. Waar ben ik beland?
Hij komt niet verder dan steeds hetzelfde antwoord. Waar hebben ze deze clown gevonden.
Hij adresseerde vaak de vraag achter de vraag. Beste manier, wmb.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:23 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In dit soort situaties was hij altijd heel erg goed, ja. Al kon ik hem soms wurgen omdat hij altijd op de een of andere manier nooit de vraag beantwoordde maar niemand nog wist wat de vraag eigenlijk was.
Ja, maar dat is natuurlijk iets compleet anders dan de Tweede Kamer die je compleet aanvaltquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:24 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Als hoofd van de AIVD moet je toch ook wel eens een presentatie geven of iets dergelijks ? Toch vreemd deze vertoning.
Dat is toch wel een hele andere situatie met hele andere vragen. Verder heb je dan als AIVD hoofd een mandaat en een rapport oid om op terug te vallen, Schoof heeft alleen een hoofdlijnenakkoord vol vaagheden om op terug te vallen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:24 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Als hoofd van de AIVD moet je toch ook wel eens een presentatie geven of iets dergelijks ? Toch vreemd deze vertoning.
Vantevoren bedachtquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:26 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wel tof dat ze zelf even naar voren loopt.
Wisselen dan maar.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:26 schreef VoMy het volgende:
Dick Schoof mist een beetje de panache die Lahlah wel heeft. Een pijnlijk contrast.
Ik denk persoonlijk van niet maar ik zou blij verrast zijn als het wel zo zou zijnquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:27 schreef kilon het volgende:
Omtzigt gaat het laten klappen voor de herfst.
Je mag het toch hopen. In godsnaam, laat Pieter 1% bij zinnen komen en doen wat ie had moeten doen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:27 schreef kilon het volgende:
Omtzigt gaat het laten klappen voor de herfst.
Misschien zichzelf wat overschat en gedacht 'het zal wel lukken'quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:26 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is toch wel een hele andere situatie met hele andere vragen. Verder heb je dan als AIVD hoofd een mandaat en een rapport oid om op terug te vallen, Schoof heeft alleen een hoofdlijnenakkoord vol vaagheden om op terug te vallen.
Ik ookquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk persoonlijk van niet maar ik zou blij verrast zijn als het wel zo zou zijn
Ik denk dat onderschat word hoe lastig goede politici die scherp formuleren en behoorlijk slim zijn het je kunnen maken, Rutte was uitzonderlijk goed in deze situaties, anderen niet.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:29 schreef zimmy910 het volgende:
[..]
Misschien zichzelf wat overschat en gedacht 'het zal wel lukken'
quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:30 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Conclusie van het toneelstukje
Agema als voice of reason? Dan ben je wel ver van huis.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:30 schreef trein2000 het volgende:
Fleur loopt wel heel nadrukker te souffleren telkens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |