SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oidReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ze heeft getwijfeld over Belgiëquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:35 schreef Ama het volgende:
Wat ik alleen niet begrijp. Ze doet 10.000 concerten ofzo op dit moment (jaja ik overdrijf beetje) maar geen 1 in België.![]()
Coldplay is al twee jaar aan het toeren geloof ik.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:36 schreef Ama het volgende:
Wanneer is het eigenlijk een keer klaar. Het komt nu wel toch beetje op zijn einde?
Die nemen mijn tiktok niet volledig (meer) over gelukkig.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Coldplay is al twee jaar aan het toeren geloof ik.
Huidige einddatum is december, leert google me.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:36 schreef Ama het volgende:
Wanneer is het eigenlijk een keer klaar. Het komt nu wel toch beetje op zijn einde?
Rijke tataquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega van mij gaat naar 5 concerten van Taylor Swift
December?! Koekoek.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huidige einddatum is december, leert google me.
Maar nog een rondje zou me niet verbazen.
nee hoorquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:36 schreef Ama het volgende:
Soldaat van oranje houdt het langer volquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huidige einddatum is december, leert google me.
Maar nog een rondje zou me niet verbazen.
Niet ongebruikelijk, er wordt veel geīnvesteerd in zo'n productie en als je er daadwerkelijke een world tour van maakt, kost dat gewoon een bak tijd.quote:
quote:
Dacht dat ze inmiddels wel zo'n beetje de wereld rond was.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet ongebruikelijk, er wordt veel geīnvesteerd in zo'n productie en als je er daadwerkelijke een world tour van maakt, kost dat gewoon een bak tijd.
In 2023 is ze de Amerika's niet uitgeweest. (VS, Mexico, Brazilië, Argentinië)quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat ze inmiddels wel zo'n beetje de wereld rond was.
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je het toch wel gezien denk ik dan.
Heb je ook onvriendelijke schema's?quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Zit zo te zien ook wel wat pauze tussen ook, het is een vrij vriendelijk schema zo te zien.
Wiki leert me sinds mei in Europa ja.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:43 schreef TaMieke het volgende:
Ze is toch pas aan Europa begonnen? Gok dat ze nog ff te gaan heeft.
ik snap het gedoe er om heen gewoon niet zo maar ieder zn ding.
Ja, maandenlang onafgebroken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook onvriendelijke schema's?
Afrika en het midden oosten wordt toch wel aardig vermedenquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet ongebruikelijk, er wordt veel geīnvesteerd in zo'n productie en als je er daadwerkelijke een world tour van maakt, kost dat gewoon een bak tijd.
De show had ik graag willen zien, maar moet er niet aan denken om nu al daar voor de arena te liggenquote:
Ik zie het ja.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Afrika en het midden oosten wordt toch wel aardig vermeden
Nee dan had ik zitplaatsen genomen of was ik achteraan gaan staan. Ik heb daar de kracht niet meer voorquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De show had ik graag willen zien, maar moet er niet aan denken om nu al daar voor de arena te liggen
Daar krijg je ongelukkige artiesten vanquote:
Wat raar. Hoe zou dat komen?quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Afrika en het midden oosten wordt toch wel aardig vermeden
Beetje drugs doet wonderen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar krijg je ongelukkige artiesten van
Ja, dat hangt er vanaf welk doel je hebt.quote:
Die heb ik hier al de hele dag aan. Eigenlijk praktisch altijd als ik thuis rondloop.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik ga pantoffels aantrekken
Koude pootjes
Geld, uiteraard.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat hangt er vanaf welk doel je hebt.
Wat voor soort pantoffels heb je?quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik hier al de hele dag aan. Eigenlijk praktisch altijd als ik thuis rondloop.
Boksquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eigenlijk praktisch altijd als ik thuis rondloop.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor soort pantoffels heb je?
quote:
Die zijn sjiek.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Maar ik loop altijd rond op deze.
Ik trek altijd sokken aan in schoenenquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Trek wel altijd sokken aan in m'n sloffen trouwens.
MI van geitenwollensokken in pumps.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik trek altijd sokken aan in schoenen
Behalve slippers of pumps.
Ik weet niet of mensen daar nu echt warm voor lopenquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
MI van geitenwollensokken in pumps.
Lopen ze wel warm mee?quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet of mensen daar nu echt warm voor lopen
Arme caafquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:55 schreef CherryLips het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)en/m2132918386-cavia
Ze konden geen kleiner kooitje vinden.
ja en vast net als een pasgeboren kalfquote:
Achgosquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Hey dat voerbakje hebben mijn ratten ook maar tering.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Ho ho, in de hooiruif.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Arme caaf
Ook geen hooi te zien
https://www.marktplaats.n(...)/m2132917657-cavia-squote:Op donderdag 4 juli 2024 10:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ho ho, in de hooiruif.
Ik heb nog nooit volwassen wijven gekoppeld dus ik durf niet zo.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)/m2132917657-cavia-s
Zelfde verkoper.
Ja echt he. Twee in zo'n kutkooitje. M'n reisbak is groter.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
https://www.marktplaats.n(...)/m2132917657-cavia-s
Van dezelfde persoon
Vos zou het leuk vindenquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou dit kooitje gewoon in m'n huidige kooi kunnen zetten. Kunnen ze wennen.
En een hooiruifje.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:59 schreef Ama het volgende:
Nou gelukkig hebben ze wel beide hun eigen voerbakje. /sarcasme
Och jezusquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:00 schreef Ama het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)13-8d0e-28feafde7379 Waarom ga ik nou weer kijken naar tamme ratten. Uch mensen moeten stoppen met knaagdieren nemen als je er geen fuck van snapt.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:00 schreef Ama het volgende:
https://www.marktplaats.n(...)13-8d0e-28feafde7379 Waarom ga ik nou weer kijken naar tamme ratten. Uch mensen moeten stoppen met knaagdieren nemen als je er geen fuck van snapt.
Ik klik het ook maar weer snel weg. Ik kan er slecht tegen als ik die arme knaagdieren zie (cavia's, ratten, hamsters etc).quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:02 schreef CherryLips het volgende:
Labratten worden beter gehouden, tering.
Dit.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik loop eigenlijk het liefst op blote voeten.
Die zal moeten wennen, maar misschien dat Vos als vredestichter kan optreden.quote:
Dat is nog erger dan bevallen.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die zal moeten wennen, maar misschien dat Vos als vredestichter kan optreden.
Yoshi deed precies niets.
Zelden zo'n luie beer gezien![]()
![]()
Dat denk ik ook van sommige mensen met kinderen, maar dat mag je dan weer niet zeggenquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:00 schreef Ama het volgende:
Die kinderen kunnen ze ook beter afstaan aan de wetenschap.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat denk ik ook van sommige mensen met kinderen, maar dat mag je dan weer niet zeggen
Oh van mij wel hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat denk ik ook van sommige mensen met kinderen, maar dat mag je dan weer niet zeggen
Opsluiten in een kamp, ergens in het oosten?quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kinderen kunnen ze ook beter afstaan aan de wetenschap.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die kinderen kunnen ze ook beter afstaan aan de wetenschap.
Zijn ze nog enigszins nuttig.quote:
Van NL? Want dat klinkt echt te dichtbij.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Opsluiten in een kamp, ergens in het oosten?
Maar dan wel met de trein.
Oké opa van @Haagsquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Opsluiten in een kamp, ergens in het oosten?
Maar dan wel met de trein.
Hier was er toch echt net regen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:09 schreef Crack_ het volgende:
Het gaat vandaag niet regenen?Ohhhh, ik dacht van wel. Even van genieten
Westen is droog.quote:
Is hier altijd al nat zat.quote:
ja, ergens anders op de wereld regent het vast ook maar bedoelde waar ik benquote:
verkeerde scquote:
je was okequote:
Klusjes thuis blijven gemiddeld 2 jaar liggen, je hebt nog evenquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:14 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook echt nul puf en zin om die gordijnen op te hangen.Gelukkig schijnt de zon nu toch niet zo hard.
Oh dus over ongeveer 2 jaar hangen ze wel een keer.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klusjes thuis blijven gemiddeld 2 jaar liggen, je hebt nog even
Oh, maar mijn klusjes trekken dat gemiddelde wel flink omhoog hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klusjes thuis blijven gemiddeld 2 jaar liggen, je hebt nog even
Woooo!quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
Deze week verveel ik me echt. Volgende week gaan mensen op vakantie en dan barst de ellende qua werk ineens weer los
Ergens bij Siberië lijkt mij wel ver genoeg, anders dan zitten ze allemaal bij jouquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Van NL? Want dat klinkt echt te dichtbij.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dus over ongeveer 2 jaar hangen ze wel een keer.
oh echt? Damnquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar mijn klusjes trekken dat gemiddelde wel flink omhoog hoor.
SOWquote:
Beetje een samenloop van dingen, sommige dingen wil ik best oppakken, maar dan heeft kerel er een ander idee over en zijn we zo jaren verder.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
oh echt? DamnHier verschilt het per klusje
Hier is het altijd hetzelfde verhaal.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Woooo!
Hier is de helft al op vakantie geweest tegen de tijd dat de zomer begint
quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beetje een samenloop van dingen, sommige dingen wil ik best oppakken, maar dan heeft kerel er een ander idee over en zijn we zo jaren verder.
is het dan niet rustig, als toch iedereen weg is?quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het altijd hetzelfde verhaal.
Straks beginnen de sportcompetities weer en dan moeten er allerlei nieuwe dingen gaan werken. Deze zomer nog eens extra bijzonder met EK + Olympische Spelen.
Alleen gaat iedereen straks op vakantie; ook bij 3rd parties
Hoe lang heb je vakantie?quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:32 schreef Crack_ het volgende:
Mijn vakantie begint na volgende week maar heb nog helemaal geen plannen en weet ook niet wat ik zou willen. Heb wel wat kleine dingetjes maar geen idee of ik wegga?
Ga deze week wel een planning maken anders is de vakantie straks zo voorbij zonder dat ik het idee heb vakantie gehad te hebben, dat is shit
Ik ben gewoon heel strategisch 2 weken vrij tijdens de OSquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier is het altijd hetzelfde verhaal.
Straks beginnen de sportcompetities weer en dan moeten er allerlei nieuwe dingen gaan werken. Deze zomer nog eens extra bijzonder met EK + Olympische Spelen.
Alleen gaat iedereen straks op vakantie; ook bij 3rd parties
Dan is het rustig met mensen die je kunnen helpen met bepaalde dingen. Er zit wat vertraging op verschillende projecten waardoor we nu een "uitdaging" hebben de komende periode.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]is dat tactiek zo van 'oke ik vraag het over een jaar wel nog keer' of loopt het toevallig zo?
[..]
is het dan niet rustig, als toch iedereen weg is?
Nee, geen tactiek.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]is dat tactiek zo van 'oke ik vraag het over een jaar wel nog keer' of loopt het toevallig zo?
[..]
is het dan niet rustig, als toch iedereen weg is?
ehh vijf weken ofzoquote:
mehhquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan is het rustig met mensen die je kunnen helpen met bepaalde dingen. Er zit wat vertraging op verschillende projecten waardoor we nu een "uitdaging" hebben de komende periode.
vijf weken zon, zee, zuipen?quote:
Gaat het over persoonlijke uitspraken die gedaan zijn door nieuwe ministers?quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:40 schreef Nattekat het volgende:
Dat debat is ook wel echt een grap
Vroegah hadden we alleen Wilders die het persoonlijk maakte, nu is het de halve oppositie. Echt, wat hebben we toch een stel afschuwelijk trieste linkse partijen.
ahh zoquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, geen tactiek.Het is meer dat alles wat "vast" komt te zitten in huis uit principe voor kerel z'n rekening is, de enige uitzondering daarbij is wat ik in de tuin plant.
pff zekerquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:40 schreef IJsdraakje het volgende:
En sommige dingen zijn gewoon veel, heel veel makkelijker als je er een tweede paar handen voor hebt.
dat is juist wat ik bedoel met 'dan voelt het daarna alsof je uberhaupt geen vakantie hebt gehad' dus liever nietquote:
oke oke, ook nog een weekje in de tuin werken danquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh zo
[..]
pff zeker
[..]
dat is juist wat ik bedoel met 'dan voelt het daarna alsof je uberhaupt geen vakantie hebt gehad' dus liever niet
Uiteraard.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat het over persoonlijke uitspraken die gedaan zijn door nieuwe ministers?
Oh, terecht dan.quote:
Ik vind dat niet zo heel vreemd in dat geval. Die mensen moeten dan toch voor een uitspraken staan, of ze terugnemen? Dat doen ze allebei niet.quote:
Ze hebben hun plasje er gisteren al over gedaan. Schoof heeft al honderd keer hetzelfde geantwoord erover. Dit debat zou over het akkoord moeten gaan, opflikkeren met dat populisme.quote:
Zeg je nu dat PVV het kabinet nu al moet laten klappen?quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben hun plasje er gisteren al over gedaan. Schoof heeft al honderd keer hetzelfde geantwoord erover. Dit debat zou over het akkoord moeten gaan, opflikkeren met dat populisme.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
oke oke, ook nog een weekje in de tuin werken dan
Het zou beter zijn als er goed gekeken wordt naar op welke aspecten er stemmen verloren worden inderdaad, alleen schoppen tegen bevestigd alleen maar de gevoelens dat "hullie tegen ons" is.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Persoonlijk vind ik het geschop tegen de PVV niet erg constructief, want je gaat niemand daarmee overtuigen om op je eigen partij te gaan stemmen.
Ik vind dat links eens moet stoppen met janken. Treurige kutpartijen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zeg je nu dat PVV het kabinet nu al moet laten klappen?
Vandaag is juist dat dag dat het nieuwe kabinet antwoorden gaat geven trouwens.
Ik was bij een van de laatste PvdA/GL bijeenkomsten, maar praktisch niemand die durft dat te benoemen. Ergens begrijp ik wel dat ze willen counteren met dezelfde tactieken, maar dat werkt echt averechts. Zelfde als strooien met moties van wantrouwen. PVV/FvD waren daar goed in, maar het zet echt geen zoden aan de dijk.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als er goed gekeken wordt naar op welke aspecten er stemmen verloren worden inderdaad, alleen schoppen tegen bevestigd alleen maar de gevoelens dat "hullie tegen ons" is.
M'n brein is pudding deze week, dus als ik waziger ben dan anders met m'n teksten, excuus.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zou beter zijn als er goed gekeken wordt naar op welke aspecten er stemmen verloren worden inderdaad, alleen schoppen tegen bevestigd alleen maar de gevoelens dat "hullie tegen ons" is.
M'n brein is pudding deze week, dus als ik waziger ben dan anders met m'n teksten, excuus.
Nu weet je eens hoe wij ons voelen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik vind dat links eens moet stoppen met janken. Treurige kutpartijen.
3 jaar geleden had ik eenzelfde mening over Wildersquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nu weet je eens hoe wij ons voelen.
puddingquote:Op donderdag 4 juli 2024 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het hele schoppen voegt niets toe.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
3 jaar geleden had ik eenzelfde mening over Wilders
Het voegt niets toe. En van Wilders verwacht je het, die linkse partijen zakken voor mij echt finaal door het ijs.
Blood for the blood God week?quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het enige positieve dingetje is dat ik het nog wel zie gebeuren dat de PVV in elkaar klapt als Wilders het kabinet laat vallen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het hele schoppen voegt niets toe.
Maar mensen voor hun standpunten laten staan wel, en dat komt er nog niet echt uit omdat het hele akkoord nog niet uitgewerkt is en ook nog maar de vraag is wie de details in gaat vullen.
Zoals het nu lijkt is het gewoon Wilders 1 met wat minder afbreukrisico voor Wilders omdat hij Schoof als zetbaas heeft.
Van mij mogen ze gerust regeren. Al verwacht ik niet dat bepaalde dingen magisch opgelost worden nu. En het vorige kabinet de schuld geven kan ook niet onbeperkt, want VVD zal dan wel eens gaan miepen.
Ook, maar ook gewoon even een overload na zondag, dinsdag en gisteren. Ik ben niet gemaakt voor hele dagen sociaal "aan" staan, en al helemaal niet op weinig slaap.quote:
Meh.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet twee mensen bellen om te zeggen 'je moet weg, sorry'. Geen zin in
RIP aan de nabestaanden, maar dan anders.quote:
Oh, dit klinkt nu al hilarisch.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het hele schoppen voegt niets toe.
Maar mensen voor hun standpunten laten staan wel, en dat komt er nog niet echt uit omdat het hele akkoord nog niet uitgewerkt is en ook nog maar de vraag is wie de details in gaat vullen.
Zoals het nu lijkt is het gewoon Wilders 1 met wat minder afbreukrisico voor Wilders omdat hij Schoof als zetbaas heeft.
Van mij mogen ze gerust regeren. Al verwacht ik niet dat bepaalde dingen magisch opgelost worden nu. En het vorige kabinet de schuld geven kan ook niet onbeperkt, want VVD zal dan wel eens gaan miepen.
Handig dat ze meteen even zeggen waar ze hem gaan ophangen.quote:Drugshandel, vandalisme en bezoekers die onvriendelijk worden bejegend. Het Haagjespark in de Emmer wijk Emmermeer heeft een beroerde reputatie. Binnenkort wordt er een beveiligingscamera geplaatst.
De camera komt in een paal te hangen vlakbij de pannakooi en de vijver, bevestigt Paul Blaauwgeers, gebiedscoördinator van de gemeente Emmen. Het toestel, dat een flink gebied in kaart brengt, wordt naar verwachting nog deze maand geīnstalleerd.
Dat is nooit leuk om te doen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:06 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet twee mensen bellen om te zeggen 'je moet weg, sorry'. Geen zin in
"Hé jij, opdonderen en niet meer terugkomen"quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat is nooit leuk om te doen.
Oke USquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Hé jij, opdonderen en niet meer terugkomen"
Duidelijk dat je een management-functie ambieert.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
"Hé jij, opdonderen en niet meer terugkomen"
quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Duidelijk dat je een management-functie ambieert.
Ah ja. Muziek niet aan mij besteedquote:
Ik twijfel, Epica zou je toch wel eens gehoord moeten hebben.quote:
Oh dan heb ik te snel gekeken. Nou 1 naam dan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik twijfel, Epica zou je toch wel eens gehoord moeten hebben.
Ik vind het dan wel weer grappig dat we beide EC wel leuk vinden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:33 schreef IJsdraakje het volgende:
Ook meteen de enige waarbij ik op voorhand zeg dat ik ze níet hoef te zien overigens.
Eh, misschien dat de EBM-bandjes nog wel geinig zouden zijn, maar het is wel een compleet ander hoekje ja.quote:
Zo dan. Ook veel vakanties denk ik?quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:36 schreef CherryLips het volgende:
Afspraak gemaakt bij de KNO-arts. Kan over twee maanden terecht.
Ik denk het. Vorige keer was het ook zo druk een paar jaar geleden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo dan. Ook veel vakanties denk ik?
Ik zat toen te diep in de metal en goth geloof ik.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:41 schreef Ama het volgende:
En toen zij overal op internet te zien was:
[ afbeelding ]
Oh, dat had ik even gemist.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:44 schreef DeZwabber het volgende:
Dero is wel hard van het padje af gegaan de afgelopen jaren. Hij is ook uit de band geknikkerd geloof ik.
Als ik Schoof was, was ik er nooit aan begonnen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:38 schreef CherryLips het volgende:
Als ik Schoof was, was ik meteen weer opgestapt.
Ik ben gelukkig niet heel de dag op de werkvloer. Nu wel weer en meteen Why tell me why..quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou gillend gek worden als ik de hele dag radio 10 aan moest horen.
jaquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik word oud. M'n jeugdliedjes op radio10.
Lord of the Lost deed mee aan het ESf vorig jaar ( of daarvoor ).quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dan heb ik te snel gekeken. Nou 1 naam dan.
Ohja klopt maar ken maar één liedje.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Lord of the Lost deed mee aan het ESf vorig jaar ( of daarvoor ).
Amykequote:Op donderdag 4 juli 2024 13:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier moet ik gepost hebben
Morgen eens kijken of het een leuke show is. Heb maar eens de playlist op Spotify geluisterd en ze heeft best leuke muziek, dus gaat vast helemaal goedkomen
Veel plezierquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:08 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier moet ik gepost hebben
Morgen eens kijken of het een leuke show is. Heb maar eens de playlist op Spotify geluisterd en ze heeft best leuke muziek, dus gaat vast helemaal goedkomen
Dimmy is al aan het indrinken denk ikquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:datismijnmening wanneer ga je en past je jurk?
Even gecheckt wat er allemaal gedraaid is deze ochtend. Waarom 3x hetzelfde nummer van Douwe Bobquote:Op donderdag 4 juli 2024 12:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet heel de dag op de werkvloer. Nu wel weer en meteen Why tell me why..
[..]
ja![]()
Overigens fietste ik net langs het kantoor van de woonbegeleiding van mijn tijd op die flat. Stond iemand buiten, dus even binnen kort bij gekletst.
We willen wel een outfit foto.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:datismijnmening wanneer ga je en past je jurk?
Nee ga zo wel douchen en make uppenquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dimmy is al aan het indrinken denk ik
Ja, München ging me niet lukken qua energie en kon kaartje ruilen.quote:
Hoop dat ze niet zo dronken is dat ze het optreden gaat missen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dimmy is al aan het indrinken denk ik
Of de dag erna niks meer er van weetquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoop dat ze niet zo dronken is dat ze het optreden gaat missen.
Hoe laat ga je richting stadion?quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee ga zo wel douchen en make uppen
Fijnquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, München ging me niet lukken qua energie en kon kaartje ruilen.
quote:
16:30 denk ik. Vandaag zipla dus heeft tog geen zin eerder te komenquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hoe laat ga je richting stadion?
[..]
Fijn
[..]
zaterdag staanplaatsen?quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
16:30 denk ik. Vandaag zipla dus heeft tog geen zin eerder te komen
Ik heb op een festival wel eens heel vroeg gepiekt en werd 24 uur daarna ineens wakkerquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Of de dag erna niks meer er van weet
Maar het is leuk om mensen te kijkenquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
16:30 denk ik. Vandaag zipla dus heeft tog geen zin eerder te komen
super 77quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier tips voor heftige gel of stevige haarlak die m'n truttige Farquaadkapsel een beetje kan beteugelen?
En terecht. Hier zelfs drie weken vrij!quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben gewoon heel strategisch 2 weken vrij tijdens de OS
Als ik dat niet had gedaan, kreeg ik @:heywoodu achter me aan
quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:26 schreef CherryLips het volgende:
Heeft iemand hier tips voor heftige gel of stevige haarlak die m'n truttige Farquaadkapsel een beetje kan beteugelen?
Zo veel vrije dagen had ik niet meerquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:28 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En terecht. Hier zelfs drie weken vrij!
Hij is ook diep de antivax en conspiracykant in gedoken. En alles is satanistisch en eng.quote:Op donderdag 4 juli 2024 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, dat had ik even gemist.![]()
Nee, Jezus vinden en dat genre zijn geen geweldige mix.
Brotha ewwwquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij is ook diep de antivax en conspiracykant in gedoken. En alles is satanistisch en eng.
KIEEEEEPquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:44 schreef Karzai het volgende:
Straks een paar kilo kip ophalen bij moeders
is die ook als aerosol te krijgen?quote:
Die we vroeger allemaal hadden natuurlijk.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:26 schreef CherryLips het volgende:
om mee te spelen ja, heb medelijden met mn oudersquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Die we vroeger allemaal hadden natuurlijk.
[ afbeelding ]
Dat raakt toch nooit op.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewoon doen. Werk komt wel weer een keer.
verschilt hier heel erg per meetingquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Dat zijn juist de momenten dat ik wegzak
hier heb ik wat liters van verwerkt vroeger.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Die we vroeger allemaal hadden natuurlijk.
[ afbeelding ]
Wat deed je daar dan mee?quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
om mee te spelen ja, heb medelijden met mn ouders
Nou ik ben dat niet dus dat effect had het niet op iedereenquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier heb ik wat liters van verwerkt vroeger.
misschien dat ik daarom wel kaal ben nu
Die kans is wel aanwezig.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier heb ik wat liters van verwerkt vroeger.
misschien dat ik daarom wel kaal ben nu
Helemaal als dan het zonnetje zich dan nog even laat zienquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
verschilt hier heel erg per meeting
heb nu te veel gegeven icm te weinig slaap = inkak
Heb daar laatst een stukje over gezien waarin dat inderdaad bevestigd werd.quote:
Oh ja dat helpt niet.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
manmanmandat je oogleden zwaar worden enzo
maar heb meetings
Ik heb altijd van dat dure spul van de kapper omdat ze altijd zo lief naar me lacht en ik dan ineens alles ga kopen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb daar laatst een stukje over gezien waarin dat inderdaad bevestigd werd.
ik gebruikte ook al jaren cheap ass gel maar nu toch maar mee gestopt in de hoop dat er niet complete gaten op m'n hoofd vallen.
en zo wel dan gaat alles eraf.
mijn kapper is een hele aardige turkse man, maar die kan nog zo lief lachen naar me. ik ga geen pot gel van 17 euro kopen daar.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb altijd van dat dure spul van de kapper omdat ze altijd zo lief naar me lacht en ik dan ineens alles ga kopen.
kliederenquote:
Pfff ja, dat zijn vaak wel de beste dutjes thoquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
Helemaal als dan het zonnetje zich dan nog even laat zien
ik heb superrr SUPER lekker water te koop, 10 euro. Kopen? *lacht liefquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb altijd van dat dure spul van de kapper omdat ze altijd zo lief naar me lacht en ik dan ineens alles ga kopen.
Zou ik creepy vinden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
mijn kapper is een hele aardige turkse man, maar die kan nog zo lief lachen naar me. ik ga geen pot gel van 17 euro kopen daar.
Is dat Hawk Tuah water?quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:11 schreef Crack_ het volgende:
ik heb superrr SUPER lekker water te koop, 10 euro. Kopen? *lacht lief
Ben je weer melig?quote:
Als hij lief lacht om iets te verkopen wel.quote:
*kooptquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kliederen
[..]
Pfff ja, dat zijn vaak wel de beste dutjes tho
[..]
ik heb superrr SUPER lekker water te koop, 10 euro. Kopen? *lacht lief
Iemand die al een week of wat viraal gaat op de socialsquote:
ah oke, ga niet klikkenquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand die al een week of wat viraal gaat op de socials
https://newsmonkey.be/wie-hawk-tuah-girl-meme-waar/
Jezusquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo. Hehe. Nou, dat biljetje is verkocht hoor¤ 12.000 hammer price. Komt nog 20 % buyer's premium bij ook
https://crowncurrencyauct(...)931-pmg-very-fine-30
Geen idee..quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even gecheckt wat er allemaal gedraaid is deze ochtend. Waarom 3x hetzelfde nummer van Douwe Bob
Classy.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
Iemand die al een week of wat viraal gaat op de socials
https://newsmonkey.be/wie-hawk-tuah-girl-meme-waar/
Dat is niks johquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik keek net voor een afpsraak bij de kapper maar mn kapper is heel duur geworden, 44 euro. Was 30![]()
Mn 'oude' kost nog 30 maar die mag ik niet meer na hun laatste actie.
Bij een Turk ben je minstens 20 euro goedkoper uit.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:18 schreef Crack_ het volgende:
Ik keek net voor een afpsraak bij de kapper maar mn kapper is heel duur geworden, 44 euro. Was 30![]()
Ik betaal 42 euro nu volgens mij.quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:18 schreef Crack_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |