SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oidReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ze heeft getwijfeld over Belgiëquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:35 schreef Ama het volgende:
Wat ik alleen niet begrijp. Ze doet 10.000 concerten ofzo op dit moment (jaja ik overdrijf beetje) maar geen 1 in België.![]()
Coldplay is al twee jaar aan het toeren geloof ik.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:36 schreef Ama het volgende:
Wanneer is het eigenlijk een keer klaar. Het komt nu wel toch beetje op zijn einde?
Die nemen mijn tiktok niet volledig (meer) over gelukkig.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Coldplay is al twee jaar aan het toeren geloof ik.
Huidige einddatum is december, leert google me.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:36 schreef Ama het volgende:
Wanneer is het eigenlijk een keer klaar. Het komt nu wel toch beetje op zijn einde?
Rijke tataquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
Collega van mij gaat naar 5 concerten van Taylor Swift
December?! Koekoek.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huidige einddatum is december, leert google me.
Maar nog een rondje zou me niet verbazen.
nee hoorquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:36 schreef Ama het volgende:
Soldaat van oranje houdt het langer volquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Huidige einddatum is december, leert google me.
Maar nog een rondje zou me niet verbazen.
Niet ongebruikelijk, er wordt veel geīnvesteerd in zo'n productie en als je er daadwerkelijke een world tour van maakt, kost dat gewoon een bak tijd.quote:
quote:
Dacht dat ze inmiddels wel zo'n beetje de wereld rond was.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet ongebruikelijk, er wordt veel geīnvesteerd in zo'n productie en als je er daadwerkelijke een world tour van maakt, kost dat gewoon een bak tijd.
In 2023 is ze de Amerika's niet uitgeweest. (VS, Mexico, Brazilië, Argentinië)quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:40 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat ze inmiddels wel zo'n beetje de wereld rond was.
Blijkbaar niet.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:43 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je het toch wel gezien denk ik dan.
Heb je ook onvriendelijke schema's?quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:44 schreef IJsdraakje het volgende:
Zit zo te zien ook wel wat pauze tussen ook, het is een vrij vriendelijk schema zo te zien.
Wiki leert me sinds mei in Europa ja.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:43 schreef TaMieke het volgende:
Ze is toch pas aan Europa begonnen? Gok dat ze nog ff te gaan heeft.
ik snap het gedoe er om heen gewoon niet zo maar ieder zn ding.
Ja, maandenlang onafgebroken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je ook onvriendelijke schema's?
Afrika en het midden oosten wordt toch wel aardig vermedenquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet ongebruikelijk, er wordt veel geīnvesteerd in zo'n productie en als je er daadwerkelijke een world tour van maakt, kost dat gewoon een bak tijd.
De show had ik graag willen zien, maar moet er niet aan denken om nu al daar voor de arena te liggenquote:
Ik zie het ja.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Afrika en het midden oosten wordt toch wel aardig vermeden
Nee dan had ik zitplaatsen genomen of was ik achteraan gaan staan. Ik heb daar de kracht niet meer voorquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De show had ik graag willen zien, maar moet er niet aan denken om nu al daar voor de arena te liggen
Daar krijg je ongelukkige artiesten vanquote:
Wat raar. Hoe zou dat komen?quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Afrika en het midden oosten wordt toch wel aardig vermeden
Beetje drugs doet wonderen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daar krijg je ongelukkige artiesten van
Ja, dat hangt er vanaf welk doel je hebt.quote:
Die heb ik hier al de hele dag aan. Eigenlijk praktisch altijd als ik thuis rondloop.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, ik ga pantoffels aantrekken
Koude pootjes
Geld, uiteraard.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat hangt er vanaf welk doel je hebt.
Wat voor soort pantoffels heb je?quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik hier al de hele dag aan. Eigenlijk praktisch altijd als ik thuis rondloop.
Boksquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
Eigenlijk praktisch altijd als ik thuis rondloop.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat voor soort pantoffels heb je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |