Hadjammerquote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Hamiltons helm. Man shows he's the goat.
[ afbeelding ]
Mooie helmquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
De mijne is mooierquote:
Zou die gelden voor Perez of Hadjars sprintrace in de F2?quote:
Is ie ook in regenboogkleuren?quote:
Die zou dan gelden voor Hadjar in de F1 race.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou die gelden voor Perez of Hadjars sprintrace in de F2?
Nou, dan zou er iets mis zijnquote:
*Hadjar komt in de F1 in 2032quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Die zou dan gelden voor Hadjar in de F1 race.
Alleen als Perez een ontstoken grote teen zou hebben en Hadjar voor hem in moet vallen.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zou die gelden voor Perez of Hadjars sprintrace in de F2?
Max' kampioens helm van vorig jaar was mooier maar die heb ik dan ook (1:2 schaal) op mijn buro staanquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]
Dat mag.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Max' kampioens helm van vorig jaar was mooier maar die heb ik dan ook (1:2 schaal) op mijn buro staan
Hoe hebben ze het bedacht....knap hoor.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:11 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Wat een originele, inspirerende titel
Nog steeds beter dan '1'quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:11 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Een film over hoe Brad pitquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:11 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Dan zouden mensen kunnen gaan denken dat de film over de coureur met nr. 1, Max Verstappen, gaat natuurlijk.quote:
De race wordt bruut onderbroken 3 minuten voor een nietszeggende trailer.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:11 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Brad Pitt is laatste tijd niet zo lekker in het nieuws.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:11 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Ik ben stiekem wel benieuwdquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
De race wordt bruut onderbroken 3 minuten voor een nietszeggende trailer.
quote:
Hooguit een waarschuwing, wat normaal is voor impeding in de vrije training. Pas in de kwalificatie wordt hier een gridstraf voor uitgedeeld.quote:
Qua verhaal is het niet veel meer dan Driven en dat was ook al zo'n succes.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:11 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Er kunnen 2 dingen aan de hand zijn:quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:43 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Brad Pitt is laatste tijd niet zo lekker in het nieuws.
Kinderen hebben zijn achternaam al laten vallen.
Volgens Jolie is heeft hij nog al een "humeur".
Dat Hamilton daar mee in zee gaat verbaasd mij wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |