quote:Op donderdag 4 juli 2024 07:21 schreef de_boswachter het volgende:
Dit gaat leuk wordenPerfecte weekend zo na die clash. Eens kijken of MV zich dit weekend wel weet te gedragen. Zijn ivoren torentje begint door zijn vervelende gedrag langzaam af te brokkelen zo. Hopelijk wordt het geen 2e M. Schumacher. Die had er ook nogal een handje van dat wanneer hij niet de beste auto had hij de vervelio uit ging hangen.
Hardop gelachen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 07:21 schreef de_boswachter het volgende:
Dit gaat leuk wordenPerfecte weekend zo na die clash. Eens kijken of MV zich dit weekend wel weet te gedragen. Zijn ivoren torentje begint door zijn vervelende gedrag langzaam af te brokkelen zo. Hopelijk wordt het geen 2e M. Schumacher. Die had er ook nogal een handje van dat wanneer hij niet de beste auto had hij de vervelio uit ging hangen.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 07:21 schreef de_boswachter het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie de voorspelling nu voor zondag, dat lijkt op een regenrace inderdaad. Hopelijk niet te veel regen want anders is het geen racegenot.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:32 schreef Perox het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
Max heeft maar een uurtje nodigquote:Op donderdag 4 juli 2024 13:59 schreef Perox het volgende:
Dat is vreemd volgens het schema duurt de race maar 1 uur?
Is dat een @:3rr0r ?
Iedereen op een halfuur aan rondes gezetquote:Op donderdag 4 juli 2024 14:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Max heeft maar een uurtje nodig
Tijdsverschil natuurlijk!quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:59 schreef Perox het volgende:
Dat is vreemd volgens het schema duurt de race maar 1 uur?
Is dat een @:3rr0r ?
Leuk verhaal erachter maar tegelijkertijd, als je dat verhaal uit moet leggen is het misschien niet helemaal geslaagd.quote:Op donderdag 4 juli 2024 07:48 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Lelijk ding. Lijkt wel afgebroken van the Iron Throne.
Max zal wel geprikkeld en geïrriteerd zijn door het gedrag wederom van de Engelsen, en als je Max een beetje hebt gevolgd de laatste jaren zijn dat de dagen dat hij het hele veld declasseert.quote:Op donderdag 4 juli 2024 07:21 schreef de_boswachter het volgende:
Ben benieuwd. Een aantal jaren geleden ging het in Silverstone behoorlijk mis toen hij flink onder druk stond.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:47 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Max zal wel geprikkeld en geïrriteerd zijn door het gedrag wederom van de Engelsen, en als je Max een beetje hebt gevolgd de laatste jaren zijn dat de dagen dat hij het hele veld declasseert.
Doen!quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Iedereen op een halfuur aan rondes gezet
Kijk, ik had het wel verwacht. Norris die hand in eigen boezem steektquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:01 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Misschien kunnen die Britten nu ophouden met hun commentaar.
Ergens is dit wel weer typischquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:17 schreef Rianne84 het volgende:
Elke coureur die naar het incident is gevraagd neemt het op voor Max, alleen Lewis wil er niets over zeggen omdat het hem niets aangaat.
Met boter op je hoofd kun je geen olie op het vuur gooien luidt het spreekwoord toch?quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens is dit wel weer typisch
Nou ja, ik snap Lewis wel, hij kan het toch niet voor iedereen goed doenquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ergens is dit wel weer typisch
quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:22 schreef Perox het volgende:
[..]
Met boter op je hoofd kun je geen olie op het vuur gooien luidt het spreekwoord toch?
Dat is ook weer waar. Dus ergens is het wel goed dat hij neutraal blijft. Vond het gewoon typisch dat alleen hij geen mening erover heeftquote:Op donderdag 4 juli 2024 16:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Nou ja, ik snap Lewis wel, hij kan het toch niet voor iedereen goed doen
Goat'ing antwoord!quote:
Ze roepen na 3 jaar nog dat Max 2021 gestolen heeft, dus 'fat chance'quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:01 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Misschien kunnen die Britten nu ophouden met hun commentaar.
Nee F1 is geen sport nee. F1 is mechanisch vertier. Leuk vertier, als er concurrentie is in het deelnemersveld.quote:
Één van de spannendste seizoenen ooit.quote:
2005!quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Één van de spannendste seizoenen ooit.
2016 uit de recente geschiedenis ook wel, al was het wel een Mercedes feestje.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:17 schreef Rianne84 het volgende:
Elke coureur die naar het incident is gevraagd neemt het op voor Max, alleen Lewis wil er niets over zeggen omdat het hem niets aangaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Dan geef ik ze wel:quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:30 schreef Nattekat het volgende:
Echt letterlijk elke rijder vindt het opgeblazen volgens mij
Media krijgt niet het voer waar ze naar op zoek zijn.
Dan heb ik het net per ongeluk gedaan dat met oude koeien enzoquote:Op donderdag 4 juli 2024 17:32 schreef Sally het volgende:
Iets met oude koeien, waar hier dan niet over gesproken hoort te worden?
(tja, de Britten doen niet anders, dat is waar)
Ik zal dat topic zo even opgraven voor je.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heb ik het net per ongeluk gedaan dat met oude koeien enzo
Sorry @:Nattekat
Je was niet de enige, noch de eerstequote:Op donderdag 4 juli 2024 17:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan heb ik het net per ongeluk gedaan dat met oude koeien enzo
Sorry @:Nattekat
Denk dat je 2006 bedoelt? In 2005 had McLaren geen betrouwbare motor om Alonso te stoppen.quote:
Alonso zijn eerste vond ik één van de mooiere. Kan ook 2004 zijn dan 🤗quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:00 schreef Nober het volgende:
2008 wint 't van 2021.
Massa dacht kampioen te zijn in de laatste race in Brazilië notabene...
Hoe staat het met de rechtszaak?
[..]
Denk dat je 2006 bedoelt? In 2005 had McLaren geen betrouwbare motor om Alonso te stoppen.
Oké, ik kan best begrijpen dat iemand een keer iets onhandigs zegt of uit z'n slof schiet, dus prima.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:34 schreef Evenstar het volgende:
Norris ook prima zo. Volgende keer even paar uur afkoelen, maar zoals Max al zei dat leer je ook met de tijd.
Het valt niet mee om opeens in een auto te rijden die kan winnen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Oké, ik kan best begrijpen dat iemand een keer iets onhandigs zegt of uit z'n slof schiet, dus prima.
Maar toch, over dat laatste herhaal ik toch maar weer een keer dat Norris dus geen rookie is. Hij rijdt al 6 jaar mee. Hij had al wel iets geleerd kunnen hebben.
Ja, dit dus. Als je dit nu vergelijkt van toen Max een keer serieus begon mee te doen, kan ik me nog bijvoorbeeld het incidentje Ocon herinneren. Dat zou hem nu ook niet meer zo gebeuren, denk ik.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het valt niet mee om opeens in een auto te rijden die kan winnen.
Z'n racecraft valt me toch wel wat tegen, tenminste de laatste race, het is natuurlijk niet zo dat je er maar voorbij gelaten moet worden omdat je sneller bent, als je dan ziet dat Verstappen in ronde 63 bij die bocht exact hetzelfde doet als in ronde 61 maar Norris het dit keer blijkbaar nodig vond om tegen elkaar aan te rijden, wat hij daarmee wilde, echt geen idee.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:39 schreef Perox het volgende:
[..]
Ja, dit dus. Als je dit nu vergelijkt van toen Max een keer serieus begon mee te doen, kan ik me nog bijvoorbeeld het incidentje Ocon herinneren. Dat zou hem nu ook niet meer zo gebeuren, denk ik.
Plus wat @:Jane ook al eerder zei: Er wordt waarschijnlijk vanuit McLaren/Zak wat meer gepookt en gestookt. Terwijl je Lando juist chill en relaxed wilt houden, hij is op zijn best als hij ontspannen is. Hem opstoken gaat een averechts effect geven, denk ik.
Ik geef hem nog even de tijd om te wennen, ik ben het wel met je eens dat hij niet echt een plan leek te hebben. Dat moet beter. Ik denk dat ze dat ook onderdeel van de voorbereiding zouden moeten maken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Z'n racecraft valt me toch wel wat tegen, tenminste de laatste race, het is natuurlijk niet zo dat je er maar voorbij gelaten moet worden omdat je sneller bent, als je dan ziet dat Verstappen in ronde 63 bij die bocht exact hetzelfde doet als in ronde 61 maar Norris het dit keer blijkbaar nodig vond om tegen elkaar aan te rijden, wat hij daarmee wilde, echt geen idee.
weet je ook gelijk waarom je merchandise koopt.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:59 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Als laatst dan nog de reactie van Max
Als je weet dat je de betere banden hebt, opjagen, dat had hij eigenlijk in het begin van die laatste stint goed gedaan want Verstappen verneukte z'n banden een beetje in z'n outlap, hij werd zelf te ongeduldig en die divebombs links en recht worden je banden ook niet beter van.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:50 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik geef hem nog even de tijd om te wennen, ik ben het wel met je eens dat hij niet echt een plan leek te hebben. Dat moet beter. Ik denk dat ze dat ook onderdeel van de voorbereiding zouden moeten maken.
Stel je komt achter Max, waar ga je het zetten? Wat wordt je truc? Volgens mij kan je best veel verrassende dingen uithalen als je de batterij op de juiste manier gebruikt bijvoorbeeld. Maar dan moet je dus wel weten wat voor mogelijkheden er zijn per bocht.
Het leek wel of hij de up and under wilde doen, maar toch ook weer niet, dus was een soort half half verhaal. Beetje zoals dat je een pingel trapt en halverwege de aanloop gaat bedenken welke hoek. Die mis je ook altijd.
Dat kan nog iets sneller.quote:
Vraag me dan af hoeveel cheaters er zijnquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat kan nog iets sneller.
Heb nu een 1:25.801 staan in F1 23 (en dan sta je alsnog 27410e in het Time Trial overzicht)
Die hebben gewoon het national circuit genomenquote:Op donderdag 4 juli 2024 20:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Vraag me dan af hoeveel cheaters er zijn
Bij Sky weten ze het nu allemaal niet meer.quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:40 schreef takura het volgende:
[ x ]
Dit is dan wel weer een goede reactie.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 20:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bij Sky weten ze het nu allemaal niet meer.
Klopt, maar het is wel wat Max zeg. Norris rijdt dan wel zes jaar, maar hij heeft pas net een paar weken geleden pas zijn eerste overwinning gepakt. Hij doet pas maar een paar weken lang mee aan de top. Dat is toch een hele andere manier van rijden dan ergens zonder druk op plek 3-4-5 rondjes aftikken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:08 schreef Jane het volgende:
[..]
Oké, ik kan best begrijpen dat iemand een keer iets onhandigs zegt of uit z'n slof schiet, dus prima.
Maar toch, over dat laatste herhaal ik toch maar weer een keer dat Norris dus geen rookie is. Hij rijdt al 6 jaar mee. Hij had al wel iets geleerd kunnen hebben.
?quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:51 schreef THEFXR het volgende:
[..]
weet je ook gelijk waarom je merchandise koopt.
Hill weerquote:Op donderdag 4 juli 2024 21:21 schreef Evenstar het volgende:
![]()
Croft en Hill vinden 10s straf niet genoegMisschien oud nieuws, maar zie filmpje nu pas.
Hill is het grote voorbeeld hoe je jezelf na een prachtige F1 carriere alsnog volledig irrelevant kunt maken binnen de sport door het bij herhaling ophangen van kulverhalen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 21:21 schreef Evenstar het volgende:
![]()
Croft en Hill vinden 10s straf niet genoegMisschien oud nieuws, maar zie filmpje nu pas.
Eindelijk weer wat rookies op de baan. De teams zijn niet echt scheutig met rondjes gunnen aan de rookies.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:18 schreef Starflyer het volgende:
Morgen 4 rookies in de vrije training
Ollie Bearman - Haas
Jack Doohan - Alpine
Isack Hadjar - Red Bull
Franco Colapinto - Williams
Gelukkig hebben wij Robert Doornbos en Christian Albers met een mening! Wiens mening we voor het gemak wel maar even meenemen in de adoratie voor MV.quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:32 schreef quo_ het volgende:
[..]
Hill is het grote voorbeeld hoe je jezelf na een prachtige F1 carriere alsnog volledig irrelevant kunt maken binnen de sport door het bij herhaling ophangen van kulverhalen.
Negeren deze idioot.
Okquote:Op vrijdag 5 juli 2024 07:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij Robert Doornbos en Christian Albers met een mening! Wiens mening we voor het gemak wel maar even meenemen in de adoratie voor MV.
Hill zegt ook weinig relevants, maar die heeft tenminste wel een carrière gehad. Die twee nono’s wat bij ons de analyses doen weten amper waar het stuur zit.
Bearman reed nog geen GP?quote:Op donderdag 4 juli 2024 23:18 schreef Starflyer het volgende:
Morgen 4 rookies in de vrije training
Ollie Bearman - Haas
Jack Doohan - Alpine
Isack Hadjar - Red Bull
Franco Colapinto - Williams
Hij reed er geen 3..quote:
Je kunt een carrière hebben en toch niks relevants zeggen of in elk geval extreem biased. En je kunt nauwelijks een carrière gehad hebben en toch heel relevante dingen zeggen. Dan heb ik het trouwens niet per se over Albers of Doornbos. Het feit dat je Albers trouwens als fanboy van Verstappen laat al zien dat het niet weet waar je het over hebt. Albers is helemaal niet pro Max, hij is lange tijd eerder fanboy van Hamilton geweest.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 07:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij Robert Doornbos en Christian Albers met een mening! Wiens mening we voor het gemak wel maar even meenemen in de adoratie voor MV.
Hill zegt ook weinig relevants, maar die heeft tenminste wel een carrière gehad. Die twee nono’s wat bij ons de analyses doen weten amper waar het stuur zit.
Goed verhaal knul.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 07:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK, Albers was wellicht niet het beste voorbeeld van de twee. Maar het is gewoon verbazingwekkend hoe populisten zoals vooral een Doornbos wel serieus genomen worden omdat hij voor ons Nederlanders weinig kritisch is op onze enige Nederlandse coureur. Maar een Hill die krijgt dan kritiek omdat hij eigenlijk hetzelfde doet maar dan pro angelsaksische coureurs. Beetje meten met twee maten.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 09:22 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Je kunt een carrière hebben en toch niks relevants zeggen of in elk geval extreem biased. En je kunt nauwelijks een carrière gehad hebben en toch heel relevante dingen zeggen. Dan heb ik het trouwens niet per se over Albers of Doornbos. Het feit dat je Albers trouwens als fanboy van Verstappen laat al zien dat het niet weet waar je het over hebt. Albers is helemaal niet pro Max, hij is lange tijd eerder fanboy van Hamilton geweest.
Ik denk dat heel weinig mensen Doornbos serieus nemen eigenlijk. Ik in ieder geval niet. Zijn sowieso heel weinig "pundits" die ik serieus neem, want diegenen die echt consequent blijven in hun verhalen zijn niet of nauwelijks te vinden.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK, Albers was wellicht niet het beste voorbeeld van de twee. Maar het is gewoon verbazingwekkend hoe populisten zoals vooral een Doornbos wel serieus genomen worden omdat hij voor ons Nederlanders weinig kritisch is op onze enige Nederlandse coureur. Maar een Hill die krijgt dan kritiek omdat hij eigenlijk hetzelfde doet maar dan pro angelsaksische coureurs. Beetje meten met twee maten.
Hill is overigens wel een oersaai karakter ja Die had in z’n carrière al 0.0 uitstraling. Wat een dooie.
Alleen zijn vriend vermoed ik.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Ik denk dat heel weinig mensen Doornbos serieus nemen eigenlijk. Ik in ieder geval niet. Zijn sowieso heel weinig "pundits" die ik serieus neem, want diegenen die echt consequent blijven in hun verhalen zijn niet of nauwelijks te vinden.
Als je een beetje het internet hebt gevolgd en de Britse fanboys eruit filtert, die je in de loop van zondag richting maandag/dinsdag wel een kleine shift van "Het was Verstappen" naar een "dit was gewoon een ongelukkige situatie". Dat is tot Norris zelf aan toe. Het zal me echt niets verbazen, maar dat gaat niets met bias te maken hebben.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:18 schreef Rianne84 het volgende:
Doornbos was er vorige week als eerste bij om te zeggen dat Max fout zat en dat hij dingen deed die je in het karten kunt doen, maar niet in de F1.
Maar ik geloof best dat hij vanavond in het racecafé beweert dat het inderdaad een raceincident was en dat Max onheus bejegend is.
Doornbos is dan ook het schoolvoorbeeld van scorebordjournalistiek.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:18 schreef Rianne84 het volgende:
Doornbos was er vorige week als eerste bij om te zeggen dat Max fout zat en dat hij dingen deed die je in het karten kunt doen, maar niet in de F1.
Maar ik geloof best dat hij vanavond in het racecafé beweert dat het inderdaad een raceincident was en dat Max onheus bejegend is.
ik hoop dat Kamphues hem paktquote:Op vrijdag 5 juli 2024 11:18 schreef Rianne84 het volgende:
Ik denk in beelden.quote:
Doornbos neem ik ook niet serieus. Niemand bij race café durft kritisch te zijn op Verstappen. Ik vind mensen als Ernst Knoors of Kees van de Grindt goed. Mensen uit het wereldje zonder dat ze belangen hebben. Ho PinGod (overigens ook geen top carrière) is ook echt fantastisch.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
OK, Albers was wellicht niet het beste voorbeeld van de twee. Maar het is gewoon verbazingwekkend hoe populisten zoals vooral een Doornbos wel serieus genomen worden omdat hij voor ons Nederlanders weinig kritisch is op onze enige Nederlandse coureur. Maar een Hill die krijgt dan kritiek omdat hij eigenlijk hetzelfde doet maar dan pro angelsaksische coureurs. Beetje meten met twee maten.
Hill is overigens wel een oersaai karakter ja Die had in z’n carrière al 0.0 uitstraling. Wat een dooie.
Waarschijnlijk met een heel wijs gezicht precies het tegenovergestelde beweren, daarbij de indruk wekkend dat hij dat altijd al vond en dat mensen die dat niet vonden er niks van begrepen hadden.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:14 schreef Rianne84 het volgende:
Plooij beweerde ook nog dat Jos Max naar Lando moest sleuren om zijn excuus te maken, ben benieuwd welke draai die tandarts daar vanavond aan geeft.
Ho Pin luistert heerlijk weg.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 12:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Doornbos neem ik ook niet serieus. Niemand bij race café durft kritisch te zijn op Verstappen. Ik vind mensen als Ernst Knoors of Kees van de Grindt goed. Mensen uit het wereldje zonder dat ze belangen hebben. Ho PinGod (overigens ook geen top carrière) is ook echt fantastisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |