SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oidBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik ga de training skippenquote:Op woensdag 3 juli 2024 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er morgen op het programm staat
Nu al veel zin in
quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga de training skippen
Hopelijk stel ik je niet teleur.
Dan ga ik deaud.quote:
Inpakken voor het weekend, wil vrijdag asap weg kunnen rijden. Wil sowieso een beetje fit eraan beginnen vrijdag, dus wat dat betreft had ik sowieso al geskipt waarschijnlijk.quote:
wat ga je van het weekend doen dan?quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inpakken voor het weekend, wil vrijdag asap weg kunnen rijden. Wil sowieso een beetje fit eraan beginnen vrijdag, dus wat dat betreft had ik sowieso al geskipt waarschijnlijk.
Oh ja, kramperenquote:Op woensdag 3 juli 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inpakken voor het weekend, wil vrijdag asap weg kunnen rijden. Wil sowieso een beetje fit eraan beginnen vrijdag, dus wat dat betreft had ik sowieso al geskipt waarschijnlijk.
Groot toernooiquote:Op woensdag 3 juli 2024 23:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat ga je van het weekend doen dan?
Ja, ik zag ineens inspiratiequote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga maar eens douchen en naar bed
slaap lekker leute
jij ookquote:Op donderdag 4 juli 2024 06:49 schreef datismijnmening het volgende:
Fijne Taylor Swift dag allemaal [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2024 06:49 schreef datismijnmening het volgende:
Ook nog eensquote:
Veel plezier vanavondquote:Op donderdag 4 juli 2024 06:49 schreef datismijnmening het volgende:
Hopelijk heeft ze een sexy outfit aan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 06:49 schreef datismijnmening het volgende:
Dat is lastig naar de wc gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 07:31 schreef UitStraling het volgende:
Taylor Swift is een beetje de buutenlaandse Ilse deLange, maar dan zonder bipsie.
Jij mag mijn deel ook hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2024 06:49 schreef datismijnmening het volgende:
Omdraaien en braken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is lastig naar de wc gaan.
Idemquote:Op donderdag 4 juli 2024 07:50 schreef mschol het volgende:
ik wil blijven liggen en niks doen vandaag
Have fun!quote:Op donderdag 4 juli 2024 06:49 schreef datismijnmening het volgende:
hahahaquote:Het telefoonnummer 06-23456789 is zijn duurste en mooiste bezit. Dries Oude Luttikhuis (47) verkoopt jaarlijks duizenden van die makkelijk te onthouden 06-nummers. Hoe een Twentenaar goud geld zag in simpele simkaarten. „Regelmatig krijg ik te horen: je bent hartstikke gek.”
lekker warm.quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wollige sokken aan.
In juli.
!
Ik vind het al gewaagd om in juliquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In juli.
!
Ja, ik had wel gezien dat de zon gaat schijnen in de middag.quote:
puur geluk dan, uitzoeken heeft volgens mij nooit tot de mogelijkheden behoordquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:03 schreef Nizno het volgende:
Dries verkoopt bijzondere 06-nummers: ‘Deze kost 50.000 euro’
[..]
hahaha
mijne was gratis en is jaardatummaand.
Ik heb een trui aan gedaan. Ik twijfel nog of ik andere/extra sokken aan doequote:Op donderdag 4 juli 2024 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In juli.
!
koukleumquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In juli.
!
Ik gisteren een winterjas.quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In juli.
!
ik werkte bij een provider iddquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:05 schreef mschol het volgende:
[..]
puur geluk dan, uitzoeken heeft volgens mij nooit tot de mogelijkheden behoord
die heb ik sinds mei niet meer aan gehadquote:
ik kon vanmorgen wel mijn nieuwe jas op waterdichtheid testenquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In juli.
!
Ik vond 15 graden in de stromende regen toch wat fris.quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heb ik sinds mei niet meer aan gehad
O hier droog en zonquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kon vanmorgen wel mijn nieuwe jas op waterdichtheid testen
Een trui vind ik te warm, maar warme voeten is wel fijnquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:05 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb een trui aan gedaan. Ik twijfel nog of ik andere/extra sokken aan doe
Ik heb wel gewoon een t-shirt aanquote:
Ik vind het niet normaal.quote:
Wat fijn.quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kon vanmorgen wel mijn nieuwe jas op waterdichtheid testen
Ik had een blouse aan, had het koud. Gisteren ook hele dag koud gehadquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een trui vind ik te warm, maar warme voeten is wel fijn
[..]
Ik heb wel gewoon een t-shirt aan
[..]
Ik vind het niet normaal.
het is wel een fijne jasquote:
Freedom2oquote:Op donderdag 4 juli 2024 07:59 schreef mschol het volgende:
[..]
NWS / ‘Anti-woke’ water daverend succes onder conservatieven
Meen je niet. Ik ben gisteren avond met een vestje aan naar een vergadering gegaan.quote:
Ik al eerder niet heb nog zo lente jas. Die heb ik dan soms nog aangehadquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
die heb ik sinds mei niet meer aan gehad
Tig sites die er hun business van gemaakt hebben, 06 nrs laten kiezenquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:05 schreef mschol het volgende:
[..]
puur geluk dan, uitzoeken heeft volgens mij nooit tot de mogelijkheden behoord
Bedankt. Jij ook.quote:Op donderdag 4 juli 2024 06:49 schreef datismijnmening het volgende:
Beterschapquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:18 schreef Ama het volgende:
Ja jongens ik heb het sowieso kouder want ziek.
Ojee virusjequote:Op donderdag 4 juli 2024 08:18 schreef Ama het volgende:
In je hoofd, haahaatjes.quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:18 schreef Ama het volgende:
Wil je ook een kopje koffie?quote:
Dit gaat helemaal de verkeerde kant opquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zit na te denken over pizza vanavond.
Ben niet zo pizza/pasta eter.quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit gaat helemaal de verkeerde kant op
Ik ook niet, maar het is wel makkelijkquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben niet zo pizza/pasta eter.
Ik eet dan liever een zelf gemaakt frietje met zelf gemaakte sate
Ja dat is waar. ALs ik echt geen zin heb en ik zie een pizza in de winkel dan neem ik er ook wel eens een mee. Maar dat is echt zeldenquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Ja, maar wel sporten vanavond
[..]
Ik ook niet, maar het is wel makkelijk
Ik denk ik hier vaker overquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga naar de Mac en pa betaaldquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
2quote:
beterschap danquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:18 schreef Ama het volgende:
quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
2
Had wel weer een vage droom vannachtAltijd als ik het net iets te warm heb dan droom ik zo enorm actief.
*Schuift 3 koffie doorquote:
quote:
Ja, want dat drink ik zelf ookquote:
Oh, ja.. ik moet mijn wc papier even ophalenquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:04 schreef mschol het volgende:
ik heb nog steeds 4 dozen lego op werk liggen, maar die gaan deze week niet naar mn huis komen denk ik
tenzij ik vandaag en morgen zelf ga zeulen met die dingen op de fiets, wat gegarandeerd de soep in loopt
Is gewoon met veel suiker en melk.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:07 schreef mschol het volgende:
kinderkoffie is niet meer dan chocomelk toch, als ik zo google?
Met een koffiesmaakje.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:07 schreef mschol het volgende:
kinderkoffie is niet meer dan chocomelk toch, als ik zo google?
ah, oke, weer andere definitiequote:Op donderdag 4 juli 2024 09:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is gewoon met veel suiker en melk.
Komt geen cacao bij kijken.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:11 schreef Ama het volgende:
Ooit gedraag ik me als een volwassene.Oh, is dat het enige criterium? Lol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ik ben blij, ik haalde afgelopen weekend een setje Kaiju-Pokémon miniaturen op.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:17 schreef DeZwabber het volgende:
Haha, stelletje kinderen.
*kijkt naar stapel plastic Japanse robotbouwpakketjes*
Ik heb een Gyarados gezien. Maar het is een hele set?quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh wacht, had ik het daar al over gehad?
M'n hoofd is overvol geloof ik.
Zit ook een Magikarp bij.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb een Gyarados gezien. Maar het is een hele set?
quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:11 schreef Ama het volgende:
Ooit gedraag ik me als een volwassene.ik vind thee met melk en suiker nog steeds heerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Brit gespot.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vind thee met melk en suiker nog steeds heerlijk
ja maar daar is het 'normaal' hier in Nederland is het voor kleine kinderenquote:
Thee met melk voor kleine kinderen? Die hoor ik voor het eerst.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar daar is het 'normaal' hier in Nederland is het voor kleine kinderen
ik loop in korte broek en t-shirt. was prima te doen buitenquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In juli.
!
OMGquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Heb je ooit de grote Magikarp kit van Bandai gezien?
[ afbeelding ]
of dat is alleen bij mij in de familie zoquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Thee met melk voor kleine kinderen? Die hoor ik voor het eerst.
https://www.hlj.com/pokem(...)1-magikarp-bans61338quote:
soms moet je gewoon toegeven aan je wensen he... jezelf een kado doenquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:27 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb hem ooit eens cadeau gedaan aan een vriendin, maar ik wil hem zelf ook wel eigenlijk.
nee gebeurde bij mij in de familie ookquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
of dat is alleen bij mij in de familie zo![]()
Inb4 moet jij wetenquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik loop in korte broek en t-shirt. was prima te doen buiten
Had ik als kind ook.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
of dat is alleen bij mij in de familie zo![]()
en als je ouder wordt dat de melk er niet meer bij hoort...quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee gebeurde bij mij in de familie ook
Nadeel is dat ik dan tonnetje rond wordquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gewoon eten en drinken wat je zelf lekker vindt
Joequote:Op donderdag 4 juli 2024 09:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Nadeel is dat ik dan tonnetje rond word
kom vechten dan jij vuige enkelbijterquote:
koffie heb ik wel geprobeerd maar het werd niet geforceerd maar dat is niet aan mij besteed.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
en als je ouder wordt dat de melk er niet meer bij hoort...
Koffie leren drinken hebben ze bij ons nooit gedaan gelukkig. we mochten proeven als we wilden maar werd niet regelmatig voor gezet om te leren drinken.
deden ze bij een neefje wel
quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
VIESDIK BESTE DIKquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als dat eens zou kunnenquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ew.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
ik lust het, maar vind het niet mijn favorietquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:40 schreef dud0r het volgende:
koffie heb ik wel geprobeerd maar het werd niet geforceerd maar dat is niet aan mij besteed.
[..]
dat sowieso. Zo weet ik ook dat ik ineens wel witlof luste. gewoon eens weer proberen.quote:
maar ik vind wel dat je dingen moet proberen.
we zijn hier net aan het mopperen dat ze het weer nodig vinden om water uit de lucht te pleurenquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:41 schreef Nattekat het volgende:
Ik voel me gewoon gelijk een stuk energieker nu de zon weer schijnt. MEER VAN DIT
Nee hoor, ik heb zon hier.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
we zijn hier net aan het mopperen dat ze het weer nodig vinden om water uit de lucht te pleuren
Ja nee oke.. maar met mate en balans en niet dingen niet eten omdat het niet hoortquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
Die worden na een tijdje altijd zo ranzig.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:43 schreef CherryLips het volgende:
Klacht: tuutjes van de fles met afwasmiddel
Er komt gewoon niks meer uitquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die worden na een tijdje altijd zo ranzig.
Okequote:Op donderdag 4 juli 2024 09:40 schreef dud0r het volgende:
[..]
kom vechten dan jij vuige enkelbijter
[..]
koffie heb ik wel geprobeerd maar het werd niet geforceerd maar dat is niet aan mij besteed.
[..]
maar ik vind wel dat je dingen moet proberen.
ik ookquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik moet niets
Dus als ik geen kippenlevertjes, slakken of mosselen wil proberen, dan hoef ik dat niet van mezelf
Nimmerquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
we zijn hier net aan het mopperen dat ze het weer nodig vinden om water uit de lucht te pleuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!
hier nu ook weer, ze wisselen hier af...quote:
Ik ben hier toch veel te lui voor, oma.quote:
ow zo... ja nee mij boeit sowieso weinig of iets hoort of niet.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja nee oke.. maar met mate en balans en niet dingen niet eten omdat het niet hoort
Dat heb ik ook allemaal standaard in huis. Dus dank voor de tip omaquote:
buur hier mag blij zijn dat woningbouwgozer binnen bezig moest. want dat is ook 1 die veel praat. OOk in zichzelfquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:44 schreef CherryLips het volgende:
Nog een klacht: de schilders begonnen om zeven uur bij de buurvrouw en lieten om vijf voor zeven iets donderen voor mijn slaapkamerraam.
Nee, hier tot nu toe alleen maar zon gezien.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
hier nu ook weer, ze wisselen hier af...
mosselen lust ik wel maar geen idee wanneer ik dat voor het laatst heb gehad.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke![]()
Ik moet niets
Dus als ik geen kippenlevertjes, slakken of mosselen wil proberen, dan hoef ik dat niet van mezelf
of je koopt voor 50ct een literquote:
You go girlquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow zo... ja nee mij boeit sowieso weinig of iets hoort of niet.
als ik wil ontbijten met een broodje hamburger dan doe ik dat. boeit mij dat
Mosselen zien er goor uitquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
mosselen lust ik wel maar geen idee wanneer ik dat voor het laatst heb gehad.
slakken heb ik niets mee, kippenlevertjes vinnik niet lekker
Jij bent echt heel raar.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:53 schreef Nattekat het volgende:
Hamburgers als ontbijt
Die plakkerige pannenkoeken in de VS gingen mij al te ver
ja klopt, maar at ooit eens bij een klasgenoot en haar vader maakte ze klaar en we mochten proberen. Nou ik vond dat best lekkerquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
You go girl
[..]
Mosselen zien er goor uit![]()
Da's wel een goeie manier om ermee geīntroduceerd te worden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja klopt, maar at ooit eens bij een klasgenoot en haar vader maakte ze klaar en we mochten proberen. Nou ik vond dat best lekker![]()
hij heeft me uitgelegd hoe ze te maken enzo... maar vind het te veel werk
Was hier op de werkvloer te horen. radio10, redquote:
Moet Nizno wetenquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:53 schreef Nattekat het volgende:
Hamburgers als ontbijt
ik moet mijn niet ontbijten ritme weer oppakken. Vakantie is niet goed voor de lijn geweest.quote:
Ik zou gillend gek worden als ik de hele dag radio 10 aan moest horen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was hier op de werkvloer te horen. radio10, red
eet vaak om 11u.quote:
Ja, ik word oud. M'n jeugdliedjes op radio10.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Was hier op de werkvloer te horen. radio10, red
Dat verandert de zaakquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
eet vaak om 11u.
dus eigenlijk gewoon brunch
ja, een broodje met vlees en kaas is juist een perfect ontbijt.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik hamburgers als ontbijt raar vind?
Sowieso radio op het werkquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou gillend gek worden als ik de hele dag radio 10 aan moest horen.
Ah ja, tegen die tijd zou ik er ook geen nee tegen zeggen (mits normale doordeweekse tijden).quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
eet vaak om 11u.
dus eigenlijk gewoon brunch
ow nee hoor als ik om 7u een hamburger wil pak ik die ook gewoon.quote:
ik kan niet zonder radio op mn werkquote:
VOCHTIG POESJEquote:
Wat is er mis met hamburgers als ontbijtquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:53 schreef Nattekat het volgende:
Hamburgers als ontbijt
quote:
Ik ben op vakantie juist langzaam steeds minder gaan lunchen terwijl dat thuis bijna de helft van mijn dagelijkse portie calorieën is op dagen dat ik gezond eet 's avondsquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik moet mijn niet ontbijten ritme weer oppakken. Vakantie is niet goed voor de lijn geweest.
Ik heb liever mijn eigen Spotifyquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik kan niet zonder radio op mn werk
Ik word serieus misselijk als ik te snel na opstaan probeer te eten.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
VOCHTIG POESJE
[..]
Wat is er mis met hamburgers als ontbijt
[..]
Dit.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb liever mijn eigen Spotify
Vaak is radio 9/ 10 niet echt mijn liedjes.
Op een haartje!quote:
En werkelijk iedereen en z'n moeder heeft een andere muzieksmaakquote:
ik stond 17 jaar ingeschreven toen ik op deze woning reageerdequote:
1. ik krijg niets door mn keel na het opstaanquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik word serieus misselijk als ik te snel na opstaan probeer te eten.
kom pak je lasso maarquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En werkelijk iedereen en z'n moeder heeft een andere muzieksmaak
Dus voor je het weet zit je naar Engelbewaarder of Ons moeder zeej nog te luisteren
Nee, bedankt.
Het erge daaraan is: ik wéét dat mijn muzieksmaak door het gros van de mensen niet zo gewaardeerd wordt, maar andersom kijken ze alsof ze water zien branden, HOEZO is hun smaak niet universeel.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En werkelijk iedereen en z'n moeder heeft een andere muzieksmaak
Dus voor je het weet zit je naar Engelbewaarder of Ons moeder zeej nog te luisteren
Nee, bedankt.
LAAT DE ZON IN JE HARTquote:Op donderdag 4 juli 2024 09:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
kom pak je lasso maar
zo vangen cowboy's indianen
Exact dat.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. ik krijg niets door mn keel na het opstaan
2. dan moet ik eerder opstaan, dat is zonde van mijn spaarzame nachtrust
Ja dat.. ik word op een gegeven moment ook chagrijnig van dat soort muziekquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het erge daaraan is: ik wéét dat mijn muzieksmaak door het gros van de mensen niet zo gewaardeerd wordt, maar andersom kijken ze alsof ze water zien branden, HOEZO is hun smaak niet universeel.
Ik zal dit advies in overweging nemen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 09:58 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik stond 17 jaar ingeschreven toen ik op deze woning reageerde
Stel je niet zo aanquote:
houd je echt nog van mij rockin billyquote:
Ja, mijn smaak is toch duidelijk superieur aan die van anderen?quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het erge daaraan is: ik wéét dat mijn muzieksmaak door het gros van de mensen niet zo gewaardeerd wordt, maar andersom kijken ze alsof ze water zien branden, HOEZO is hun smaak niet universeel.
Wederom, nonsens.quote:
LEEFquote:
Ik stond iets meer dan 6 jaar ingeschreven toen ik voor het eerst op 1 stond.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zal dit advies in overweging nemen.
quote:
Ook als ik onder collega's ben, zet ik een koptelefoon opquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:02 schreef DeZwabber het volgende:
Er is geen radio op werk. Blij toe, ook om eerdergenoemde redenen. Als ik alleen ben zet ik wel eens m'n koptelefoon op.
Jezelf beperken tot een uurtje wanneer je het tot een lifestyle kan maken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:02 schreef Nattekat het volgende:
Ik zie allemaal foute muziek voorbij komen terwijl het foute uur nu pas begint
Nou dit.. waarom stoppen, terwijl er eindeloze mogelijkheden beschikbaar zijnquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jezelf beperken tot een uurtje wanneer je het tot een lifestyle kan maken.
De vraag is, als ik nu (dit is een beetje een uitschieter) zo'n 7,5 jaar moet hebben staan, moet ik over vier jaar dan niet 11,5 jaar hebben staan? Als alles muurvast op slot zit.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stond iets meer dan 6 jaar ingeschreven toen ik voor het eerst op 1 stond.
Nattekat advies beste advies
Ohw, ik heb een geweldige playlist met 9 uur aan foute muziek, geen zorgen hoorquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jezelf beperken tot een uurtje wanneer je het tot een lifestyle kan maken.
Hmm, hoeveel oudjes zitten in de regio waar je zoekt?quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De vraag is, als ik nu (dit is een beetje een uitschieter) zo'n 7,5 jaar moet hebben staan, moet ik over vier jaar dan niet 11,5 jaar hebben staan? Als alles muurvast op slot zit.
Speciaal ben je wel jaquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ohw, ik heb een geweldige playlist met 9 uur aan foute muziek, geen zorgen hoor
Maar het moet wel speciaal blijven.
Moest gniffelenquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, hoeveel oudjes zitten in de regio waar je zoekt?
9 uur maar? Amateur.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar het moet wel speciaal blijven.
We zijn allemaal gelijkwaardig introvert dus dat is niet noodzakelijk. De hoeveelheid onderbreking door sociale interactie is precies genoeg.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ook als ik onder collega's ben, zet ik een koptelefoon op
De groetjes
Nee, want met de vergrijzing, en een netto krimp van het aantal Nederlanders, gekoppeld met een paar huizen die gebouwd worden en de DEPORTATIE van alle buitenlanders heb je binnen een jaar een woning.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De vraag is, als ik nu (dit is een beetje een uitschieter) zo'n 7,5 jaar moet hebben staan, moet ik over vier jaar dan niet 11,5 jaar hebben staan? Als alles muurvast op slot zit.
Delft seniorenstad.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, hoeveel oudjes zitten in de regio waar je zoekt?
Oh, maar die studenten winnen het niet van je qua inschrijftijd.quote:
want als je s ochtends een hamburger eet zijn het meer calorieen dan als je het s avonds eet. logisch weer ditquote:
Ik heb m'n huidige woning uiteindelijk op 6,5 jaar weten te bemachtigen na twee andere woningen afgewezen te hebben. Ik was niet wanhopig genoeg om naar Katwijk te verkassen of om in blok met wat feitelijk gewoon studentenwoningen zijn te wonen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
In theorie wel, maar we weten allebei dat je dan weer een hamburger gaat eten.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:07 schreef dud0r het volgende:
[..]
want als je s ochtends een hamburger eet zijn het meer calorieen dan als je het s avonds eet. logisch weer dit
Wat is er mis met Katwijkquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb m'n huidige woning uiteindelijk op 6,5 jaar weten te bemachtigen na twee andere woningen afgewezen te hebben. Ik was niet wanhopig genoeg om naar Katwijk te verkassen of om in blok met wat feitelijk gewoon studentenwoningen zijn te wonen.
Ik had uiteindelijk mazzel omdat er een groot nieuwbouwproject werd opgeleverd waardoor er veel tegelijk vrij kwam. De vorige bewoonster van m'n huis woont nu in die nieuwbouw, en 11 anderen hebben dat huis afgewezen.
Uitbreiden kan eigenlijk alleen nog maar met liedjes die eigenlijk niet echt fout zijnquote:
quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In theorie wel, maar we weten allebei dat je dan weer een hamburger gaat eten.
"Wat heb jij als lunch."quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is eenzelfde logica dat een grilltosti meer calorieën zou hebben dan een broodje kaas.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Amateur.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uitbreiden kan eigenlijk alleen nog maar met liedjes die eigenlijk niet echt fout zijn
Nee, niet echt.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is eenzelfde logica dat een grilltosti meer calorieën zou hebben dan een broodje kaas.
Te ver van alles wat ik nu om de hoek heb.quote:
Ik daag je uitquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik zit met een halve minuut denken al op een uur aan nummers, laat staan als ik er echt even voor ga zitten.
Loops, maar dan voor caafs.quote:
Ik heb geen Spotify, dus ik kan 'm niet met je delen al zou ik willen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik daag je uit
Ik zat ook binnen heel weinig tijd al op 6 uur toen ik die playlist begon.
Maar strand.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Te ver van alles wat ik nu om de hoek heb.
Toen ik net begon met zoeken, reageerde ik op letterlijk alles wat prima klonk. Later ben ik me gaan beperken tot dichter bij huis.
Ik heb een lijst van 31 uur en 36 minuten met alleen maar fijne muziekquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt geen Spotify nodig om liedjes bij elkaar te zoekenquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen Spotify, dus ik kan 'm niet met je delen al zou ik willen.
Ik ga ze niet uit zitten tikken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je hebt geen Spotify nodig om liedjes bij elkaar te zoeken
Noem er eens één waarvan je denkt dat ik die niet al hebquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar onderschat echt de jukebox aan gare hitjes in m'n hoofd niet.
Deezer, zit bij m'n telefoonabo inbegrepen.quote:
quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Noem er eens één waarvan je denkt dat ik die niet al heb
* dud0r gooit muntje in draakjes oorquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar onderschat echt de jukebox aan gare hitjes in m'n hoofd niet.
ik ook nietquote:
quote:
quote:Taylor Swift-fans al hele nacht in de rij: 'Ik wil gewoon de beste plaatsen'
Alsof ze ze echt zouden wegsturen.quote:
Nou dat is wel erg fijnquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
We zijn allemaal gelijkwaardig introvert dus dat is niet noodzakelijk. De hoeveelheid onderbreking door sociale interactie is precies genoeg.
Oh dan kunnen mensen ook wel buiten feest vieren tijdens het concert.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alsof ze ze echt zouden wegsturen.
Nah, da's het verschil tussen lui die daadwerkelijk kaarten hebben en op dat moment ook niet echt ergens anders heen kunnen gok ik. Een groep die gewoon chill zit te zitten en verder niet echt overlast veroorzaakt, is iets anders dan een mogelijke horde buiten.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh dan kunnen mensen ook wel buiten feest vieren tijdens het concert.
Ga je nog proberen buiten de arena te luisteren?quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het mag nooit maar wordt toch niet gehandhaaft.
Ok, jij wint. Zou deze sowieso niet zo snel toevoegenquote:
quote:NS verzoekt Taylor Swift-fans zonder concertkaartje niet te komen.
Vind het aan de ene kant ook wel zonde van het treinkaartjequote:Op donderdag 4 juli 2024 10:25 schreef Ama het volgende:
[..]
Ga je nog proberen buiten de arena te luisteren?
Ik zou vooral heel weinig en vooral zo kort mogelijke treinen inzetten, als ik de NS was.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:27 schreef Ama het volgende:
Oh de NS heeft er ook weinig zin in. Ja snap ik het wel.
[..]
Ja maar als ik gewoon naar Amsterdam zou gaan zit ik ook in die trein.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:27 schreef Ama het volgende:
Oh de NS heeft er ook weinig zin in. Ja snap ik wel.
[..]
Misschien even afwachten op TikTok hoe het de komende dagen daar buiten is.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind het aan de ene kant ook wel zonde van het treinkaartjeDan zou het zaterdag zijn
"Ik wil gewoon naar de Decathlon, godverdomme"quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als ik gewoon naar Amsterdam zou gaan zit ik ook in die trein.
Haha sow.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou vooral heel weinig en vooral zo kort mogelijke treinen inzetten, als ik de NS was.
Ja, dat is toch NS logica?quote:
Er staat dat ze zelfs speciale dienstregeling hebben voor Taylor.quote:
Oh, deze heeft zeker weten samples gejat, maar da's waarschijnlijk allemaal veel ouder dan waar je nu aan denkt.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ok, jij wint. Zou deze sowieso niet zo snel toevoegen
Maar dit is 90% zeker gebaseerd op een ander fout nummer, kom er alleen niet op welke.
Dat is vooruitstrevendquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Er staat dat ze zelfs speciale dienstregeling hebben voor Taylor.
Zou wel jammer zijn als turkije dan wint. komen ze door het concert heen tüterenquote:Op donderdag 4 juli 2024 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vind het aan de ene kant ook wel zonde van het treinkaartjeDan zou het zaterdag zijn
Denk dat ze zich beetje lullig voelen als er duizenden tieners niet naar huis kunnen.quote:
Dat kan niet want die zetten ze alleen maar in als ik naar m'n werk ga.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou vooral heel weinig en vooral zo kort mogelijke treinen inzetten, als ik de NS was.
Ik moet lachen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zou wel jammer zijn als turkije dan wint. komen ze door het concert heen tüteren
Niks lulligs aan. Je kan ze niet vroeg genoeg leren hoe de trein werkt.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ze zich beetje lullig voelen als er duizenden tieners niet naar huis kunnen.
Zijn dezelfde maatregelen als bij andere concerten in de Arena. Geen extra treinen de Randstad uit, geen crowd control, ieder voor zich, Godspeed, tot de volgende keer.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Er staat dat ze zelfs speciale dienstregeling hebben voor Taylor.
Ik wou net zeggen, voor Arena-evenementen is dat vrij gebruikelijk.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn dezelfde maatregelen als bij andere concerten in de Arena. Geen extra treinen de Randstad uit, geen crowd control, ieder voor zich, Godspeed, tot de volgende keer.
Ben je vandaag extra berig?quote:
Oh honey dat interesseert ze geen zak.quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:31 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ze zich beetje lullig voelen als er duizenden tieners niet naar huis kunnen.
Was jij een tiener?quote:Op donderdag 4 juli 2024 10:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh honey dat interesseert ze geen zak.
Groetjes, iemand die zo'n tiener was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |