SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij je moeder oidBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik ga de training skippenquote:Op woensdag 3 juli 2024 23:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat er morgen op het programm staat
Nu al veel zin in
quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:05 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga de training skippen
Hopelijk stel ik je niet teleur.
Dan ga ik deaud.quote:
Inpakken voor het weekend, wil vrijdag asap weg kunnen rijden. Wil sowieso een beetje fit eraan beginnen vrijdag, dus wat dat betreft had ik sowieso al geskipt waarschijnlijk.quote:
wat ga je van het weekend doen dan?quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inpakken voor het weekend, wil vrijdag asap weg kunnen rijden. Wil sowieso een beetje fit eraan beginnen vrijdag, dus wat dat betreft had ik sowieso al geskipt waarschijnlijk.
Oh ja, kramperenquote:Op woensdag 3 juli 2024 23:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Inpakken voor het weekend, wil vrijdag asap weg kunnen rijden. Wil sowieso een beetje fit eraan beginnen vrijdag, dus wat dat betreft had ik sowieso al geskipt waarschijnlijk.
Groot toernooiquote:Op woensdag 3 juli 2024 23:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wat ga je van het weekend doen dan?
Ja, ik zag ineens inspiratiequote:
quote:Op woensdag 3 juli 2024 23:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ga maar eens douchen en naar bed
slaap lekker leute
jij ookquote:Op donderdag 4 juli 2024 06:49 schreef datismijnmening het volgende:
Fijne Taylor Swift dag allemaal [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 juli 2024 06:49 schreef datismijnmening het volgende:
Ook nog eensquote:
Veel plezier vanavondquote:Op donderdag 4 juli 2024 06:49 schreef datismijnmening het volgende:
Hopelijk heeft ze een sexy outfit aan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 06:49 schreef datismijnmening het volgende:
Dat is lastig naar de wc gaan.quote:Op donderdag 4 juli 2024 07:31 schreef UitStraling het volgende:
Taylor Swift is een beetje de buutenlaandse Ilse deLange, maar dan zonder bipsie.
Jij mag mijn deel ook hebbenquote:Op donderdag 4 juli 2024 06:49 schreef datismijnmening het volgende:
Omdraaien en braken.quote:Op donderdag 4 juli 2024 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is lastig naar de wc gaan.
Idemquote:Op donderdag 4 juli 2024 07:50 schreef mschol het volgende:
ik wil blijven liggen en niks doen vandaag
Have fun!quote:Op donderdag 4 juli 2024 06:49 schreef datismijnmening het volgende:
hahahaquote:Het telefoonnummer 06-23456789 is zijn duurste en mooiste bezit. Dries Oude Luttikhuis (47) verkoopt jaarlijks duizenden van die makkelijk te onthouden 06-nummers. Hoe een Twentenaar goud geld zag in simpele simkaarten. „Regelmatig krijg ik te horen: je bent hartstikke gek.”
lekker warm.quote:Op donderdag 4 juli 2024 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb wollige sokken aan.
In juli.
!
Ik vind het al gewaagd om in juliquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In juli.
!
Ja, ik had wel gezien dat de zon gaat schijnen in de middag.quote:
puur geluk dan, uitzoeken heeft volgens mij nooit tot de mogelijkheden behoordquote:Op donderdag 4 juli 2024 08:03 schreef Nizno het volgende:
Dries verkoopt bijzondere 06-nummers: ‘Deze kost 50.000 euro’
[..]
hahaha
mijne was gratis en is jaardatummaand.
Ik heb een trui aan gedaan. Ik twijfel nog of ik andere/extra sokken aan doequote:Op donderdag 4 juli 2024 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
In juli.
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |