Dit zegt hij dan ook alleen maar om links op te naaien.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:04 schreef Blastbeat het volgende:
Als Baudet je als geestverwant benoemt, dan is dat wel een aardige motie van wantrouwen op zich.
quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:04 schreef Zorro het volgende:
Hij mag een idioot zijn, maar hij wel een van de weinig redelijken: We gaan het aankijken en niet vooraf al afkraken. Dat kan altijd nog indien aanleiding.
Eigenlijk zonde voor zo'n mooi nummerquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:04 schreef Tijger_m het volgende:
* Tijger_m zet BB King op "The thrill is gone"
Thier vindt de immigratieparagraaf van het kabinet wat aan de extreemlinkse kant.quote:Op woensdag 3 juli 2024 21:04 schreef Zorro het volgende:
Hij mag een idioot zijn, maar hij wel een van de weinig redelijken: We gaan het aankijken en niet vooraf al afkraken. Dat kan altijd nog indien aanleiding.
Je denkt toch niet dat ik serieus naar deze man kijk nu?quote:
Dat eerste begrijp ik volkomen , ik zong dat nummer zelf ook graagquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:07 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik serieus naar deze man kijk nu?
Ik geniet gewoon van iets magistraals en dat is niet Baudet.
Ok, nooit geweten dat je een wappie wasquote:Op woensdag 3 juli 2024 21:07 schreef Zorro het volgende:
Hij zegt precies wat ik denk
Omvolking is "fout" omdat er "bewust" aan wordt gehangen.
Ik geloof niet in het bewuste, maar verder zie ik er nik verkeerds in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |