Zo beter?quote:Op donderdag 4 juli 2024 16:48 schreef Resistor het volgende:
[ afbeelding ]
Het was een heerlijke dag vandaag. Zo mag de zomer van mij wel zijn.
En dat de turbine scheef staat is hopelijk gezichtsbedrog. Ik heb de foto op de telefoon gecorrigeerd omdat ik de horizon scheef had.
4. Als ik in augustus in NL ben dan wil ik graag weer eens meemaken waar jullie nou steeds over lopen te miepen.quote:
Augustus kan nooit erger zijn dan vorig jaarquote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
4. Als ik in augustus in NL ben dan wil ik graag weer eens meemaken waar jullie nou steeds over lopen te miepen.
Nah, disagree. Ik was vorig jaar ook 2.5 weken in Nederland en ik vond het merendeels echt heel relaxt weer.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Augustus kan nooit erger zijn dan vorig jaar
Ik was de hele maand in Nederland. Het was met afstand de slechtste zomermaand in jaren. September was uiteindelijk met afstand een betere maand.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:01 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nah, disagree. Ik was vorig jaar ook 2.5 weken in Nederland en ik vond het merendeels echt heel relaxt weer.
https://weerstatistieken.nl/de-bilt/2023/augustus Ok de periode 5 t/m 8 augustus was vrij karig, maar alle andere dagen daaromheen waren echt heel prettig qua temp.
Hou opquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:03 schreef INViCTuS het volgende:
Komende periode zal vast de zon soms schijnen, maar er zal ook veel treurnis zijn. Sneu en triest wel
Nederland - Het wordt na het herfstachtige weer weliswaar wat warmer maar van stabiel zomerweer zal geen sprake zijn. Integendeel, na de thermische opleving begin volgende week (dinsdag) volgt al snel weer een afkoeling ingeleid door enkele regen en onweersbuien. Ook op de wat langere termijn is stabiel zomerweer met zomerse temperaturen niet aan de orde. Hogedrukgebieden verblijven zoals we al langere tijd zien op de verkeerde plaats waardoor Atlantische storingen #hoogtetrog periodiek voor onbestendig weer zorgen met maxima die meest rond het langj klim gemiddelde liggen.
[ x ]
Of zijn het eens dat het kut is.quote:
Vorige week vielen de mussen dood van het dak, en de komende twee weken geeft hij 23-26 graden aan. Wat nou, geen zomer. In Nederland regent het nu eenmaal af en toe.quote:
quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:12 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Vorige week vielen de mussen dood van het dak, en de komende twee weken geeft hij 23-26 graden aan. Wat nou, geen zomer. In Nederland regent het nu eenmaal af en toe.
[..]
Vorige week vielen de mussen dood van het dak, en de komende twee weken geeft hij 23-26 graden aan. Wat nou, geen zomer. In Nederland regent het nu eenmaal af en toe.
[..]
Zul je zien dat het dan bloedheet wordt.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 14:52 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
4. Als ik in augustus in NL ben dan wil ik graag weer eens meemaken waar jullie nou steeds over lopen te miepen.
Ja daar ben ik dus ook bang voorquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:14 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zul je zien dat het dan bloedheet wordt.
[..]
[..]
Sommige hier gaan dat niet overleven ben ik bang.quote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:33 schreef fetX het volgende:
Lekker tot volgend jaar april herfst. En dan maar hopen dat het beter wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |