4-3-3quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:26 schreef TLC het volgende:
Zijn de vermoedelijke opstellingen al bekend ?
quote:4-5-1 v Georgië
Günok; Müldür, Akaydin, Bardakcı, Kadıoğlu; Ayhan, Çalhanoğlu, Güler, Kökçü, Yıldız; Yılmaz
4-5-1 v Portugal
Bayındır; Çelik, Akaydin, Bardakcı, Kadıoğlu; Akgün, Çalhanoğlu, Kökçü, Ayhan, Aktürkoğlu; Yılmaz
4-5-1 v Tsjechië
Günok; Müldür, Akaydin, Demiral, Kadıoğlu; Yüksek, Özcan, Güler, Çalhanoğlu, Yıldız; Yılmaz
Geschorst: Bardakcı
4-5-1 v Oostenrijk
Günok; Müldür, Bardakcı, Demiral, Kadıoğlu; Yılmaz, Yüksek, Kökçü, Ayhan, Yıldız; Güler
Geschorst: Akaydin, Çalhanoğlu
v Nederland
TBD
Geschorst: Kökçü, Yüksek
quote:Op donderdag 4 juli 2024 14:13 schreef GlennQuagmire het volgende:
Gezellig, Erdogan is erbij
https://nos.nl/artikel/25(...)van-diplomatieke-rel
Clément die poepte nog in zijn broek toen hij een keer Feyenoord in de UEFA Cup floot. Dat was in zijn beginperiode op Europees niveau. Daarna is hij wel gegroeid qua ervaring moet ik zeggen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 13:16 schreef Nober het volgende:
Referee: Clément Turpin (France)
Assistant referees
Nicolas Danos FRA
Benjamin Pages FRA
Fourth official
Felix Zwayer GER
Video Assistant Referee
Jérôme Brisard FRA
Assistant Video Assistant Referee 1
Willy Delajod FRA
Assistant Video Assistant Referee 2
Marco Fritz GER
Bron: https://www.uefa.com/euro(...)s-turkiye/matchinfo/
Hopen dat Müldür nu weer rood krijgt.quote:Op donderdag 4 juli 2024 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doorgesnoven Italianen die de ene na de andere zaagtackle maakten en vervolgens te Vrede rood geven voor een ietwat onbeholpen tackle en daarna Mulder voor te hard juichen
Och wat haat ik deze vent.
Ik ben er zaterdag niet hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2024 15:46 schreef Coco het volgende:
Dit kan nog wel eens volledig uit de hand escaleren!
Kansen verprutsen was ook al zo erg tegen Polen. Is ook gewoon een gebrek aan kwaliteit in de zestien.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:51 schreef Saekerhett het volgende:
Het hangt vooral af wat voor niveau Nederland op de mat legt. Als dat minimaal het niveau is als tegen Roemenië zie ik het wel goedkomen, als dan ook die tien miljard kansen er in gaan.
Daarom is vasthouden aan Depay als spits ook zo'n drama.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kansen verprutsen was ook al zo erg tegen Polen. Is ook gewoon een gebrek aan kwaliteit in de zestien.
Maar dan ga je uit van hetzelfde niveau van Roemenië en Turkije dat is juist het probleem.quote:Op donderdag 4 juli 2024 17:51 schreef Saekerhett het volgende:
Het hangt vooral af wat voor niveau Nederland op de mat legt. Als dat minimaal het niveau is als tegen Roemenië zie ik het wel goedkomen, als dan ook die tien miljard kansen er in gaan.
Turkije is inderdaad verdedigend nog zwakkerquote:Op donderdag 4 juli 2024 18:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar dan ga je uit van hetzelfde niveau van Roemenië en Turkije dat is juist het probleem.
Teams die het van pit, mentaliteit enzovoort moeten hebben , kunnen er voetballend vaak enorm weinig van. Beetje zoals de Turken dus.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
Turkije gaat vlammen. Want pit en eer en alles. Hopelijk starten we niet als zoutzakken.
Correct. En als wij dan slapen dan staan we plotseling achter.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:04 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Teams die het van pit, mentaliteit enzovoort moeten hebben , kunnen er voetballend vaak enorm weinig van. Beetje zoals de Turken dus.
Dan heb je alsnog tijd zat. Die Turken konden het tegen 10 man van Tsjechië al niet belopen.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Correct. En als wij dan slapen dan staan we plotseling achter.
Ik vind Depay niet het grootste probleem. Vooral vanuit het middenveld is het scorend vermogen laag.quote:Op donderdag 4 juli 2024 18:08 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Daarom is vasthouden aan Depay als spits ook zo'n drama.
Volgens mij sowieso weinig doelpunten uit de tweede linie dit toernooi.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Depay niet het grootste probleem. Vooral vanuit het middenveld is het scorend vermogen laag.
De commentatoren zijn ook maar gestopt met bij Reijnders zeggen dat hij zo'n fantastische trap heeft. Steeds vloog de bal naar het hoofd van een steward net nadat ze het meldden.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind Depay niet het grootste probleem. Vooral vanuit het middenveld is het scorend vermogen laag.
Niet van ons maar ik heb er wel een aantal gezien hoor.quote:Op donderdag 4 juli 2024 19:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Volgens mij sowieso weinig doelpunten uit de tweede linie dit toernooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |