Hier ook nog geen tüteren, maar de explosieven zijn her en der wel weer luid te horen…quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Er wordt zelfs in Deventer niet getüterd na de 1e goal. Het zal om een uuur of elf wel beginnen
Als ik niet gekeken had, had ik ook kunnen horen dat Nederland 3x gescoord heeft. Even afwachten hoe het verder gaat met Turkije. Als deze stand zo blijf zal de nacht lawaaierig zijn.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Er wordt zelfs in Deventer niet getüterd na de 1e goal. Het zal om een uuur of elf wel beginnen
Het is in mijn volkswijk in Utreg nog verbazingwekkend stil! Wel wat vuurwerk na NL, maar maar paar minuten. Nog geen getoeter of anderszins vuurwerk/explosieven sindsdien.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:14 schreef Blues het volgende:
Saai dorp hier wat dat betreft.. was in de volkswijk in Utreg waar ik woonde wel anders
Wij voldoen zeker nietquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben maar meteen aan die andere brief begonnen. Maar ze willen DRIE referenties. En ik kan m'n nr1 referentie niet gebruiken want ik solliciteer bij die man zelf.
Heb wel 2 mensen die ik kan noemen van m'n vorige werk in het ziekenhuis. Maar niet 3. Pffffff
Wat bedoel je? Mensen niet van werk?quote:
Wacht maar tot ze winnenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:43 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Het is in mijn volkswijk in Utreg nog verbazingwekkend stil! Wel wat vuurwerk na NL, maar maar paar minuten. Nog geen getoeter of anderszins vuurwerk/explosieven sindsdien.
Idd niet van werk of school.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Mensen niet van werk?
Mijn opties zijn
- Huidige baan weet niet dat ik aan het solliciteren ben
- Vorige baan heb ik 2 mensen die ik als referentie kan opgeven
- Daarvoor afstudeerstage, dat is bijna 5 jaar geleden en behalve stagebegeleider heb ik niemand met wie ik toen samenwerkte... die stagebegeleider is degene bij wie ik nu solliciteer
- Stage voor mijn minor was bij een bedrijf 2018, sindsdien ook niet meer met begeleider gesproken
- Bachelorstage: begeleider met pensioen en geëmigreerd
Gewoon bij die waar je nu solliciteert het verhaal voorleggen. Eerst nog maar eens kijken of er wel een probleem isquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:53 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Mensen niet van werk?
Mijn opties zijn
- Huidige baan weet niet dat ik aan het solliciteren ben
- Vorige baan heb ik 2 mensen die ik als referentie kan opgeven
- Daarvoor afstudeerstage, dat is bijna 5 jaar geleden en behalve stagebegeleider heb ik niemand met wie ik toen samenwerkte... die stagebegeleider is degene bij wie ik nu solliciteer
- Stage voor mijn minor was bij een bedrijf 2018, sindsdien ook niet meer met begeleider gesproken
- Bachelorstage: begeleider met pensioen en geëmigreerd
Ik heb eigenlijk niet de indruk dat dat gangbaar is voor een PhD sollicitatie.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Idd niet van werk of school.
In series ed hoor je vaak over:
What are character references? A character reference, also known as a personal reference, is a person who can speak about your reputation, personality, and character when you're applying for a job. They're different from professional references, who can confirm your job-specific professional knowledge and skills.
Dus iemand van die kampweek, iemand van de sportvereniging waar je zo actief bent. Of bijvoorbeeld oud collega's ipv een meerdere. Weet niet hoe (on)gebruikelijk dat in die scene is?
DP schrijft fantastische sollis. Misschien ook referentiesquote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:46 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben maar meteen aan die andere brief begonnen. Maar ze willen DRIE referenties. En ik kan m'n nr1 referentie niet gebruiken want ik solliciteer bij die man zelf.
Heb wel 2 mensen die ik kan noemen van m'n vorige werk in het ziekenhuis. Maar niet 3. Pffffff
😂quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Inmiddels liggen er twee slapende kerels op mijn bank en kijk ik voetbal
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Maar ging/ga je ook tüteren?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 22:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |