ah okquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Toen had je geen achtste finales, er deden maar 8 landen mee.
If it works it worksquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:46 schreef Ama het volgende:
Misschien een hele stomme vraag maar waarom komt Wout er steeds zo laat in?
Daarom gaan ze straks nog extra gek op de straten in Berlijn denk ik.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:45 schreef PippenScottie het volgende:
Okay, ik geloof dat het EK vanaf nu wel echt gaat leven in ons land. Oranjekoorts en zo
Hou eens op met dit getrollquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:46 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Stelling: Simons ook een ruime voldoende (dit probeerde ik al enkele delen geleden, maar geen respons)
Is zijn rol als breekijzer.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:46 schreef Ama het volgende:
Akkoord.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:46 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Stelling: Simons ook een ruime voldoende (dit probeerde ik al enkele delen geleden, maar geen respons)
Heb je hard bewijs?quote:
Omdat we Gakpogod al hebben in de basisquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:46 schreef Ama het volgende:
Turkije hoort in de Azië Cup te spelen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:46 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hoop Turkije met een gelukje, denk dat we daar meer kans tegen maken.
Riep die in de eerste helft ook alquote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:47 schreef -XOR- het volgende:
"Voor het eerst sinds '88 wint Nederland op het EK een knock out wedstrijd binnen 90 minuten. "
De Belg heeft gedronken.
Ik vind het nog te vroeg.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:46 schreef Ama het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |