SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn poule is t hiermee eensquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:36 schreef Zorro het volgende:
Ik vind het nu wel mooi geweest met die visboer.
Hij is wel vaker naar beneden gevlogenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
Primoz is hier in zijn beginnersdagen eens naar beneden gevlogen voor winst, als rittenkaper.
Ik gok op de twee Slovenenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie gaat z'n leven wagen in de afdaling?
Dank je Karstenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:38 schreef Jumparound het volgende:
geluid op de achtergrond was een bergmarmot, maar dat terzijde
Remco in een ravijn?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Wie gaat z'n leven wagen in de afdaling?
In n afdaling maak je nauwelijks wat goedquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:42 schreef GlennQuagmire het volgende:
Hier heeft Pogacar niets aan gezien de afdaling
Ja idd.quote:
Uhhhhhquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In n afdaling maak je nauwelijks wat goed
Pidcock niet zien dalen vorig jaar?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
In n afdaling maak je nauwelijks wat goed
Steven de Jongh?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:45 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Wat dacht je van Steven zometeen
Roglic lijkt dan weer van de schans af te gaan.quote:
En dat vind ik al een wonder, Pogacar wil dood.quote:
Er wordt veel bijgetrapt, denk dat Pogi meer power heeftquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Vorig jaar daalde Vingegaard nog beter dan Pogacar.
Vorig jaar ging Vingegaard dan ook niet naar de Tour met n klaplong wn gebroken ribben 3 maanden daarvoorquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Scheelt 10 kg oid tussen die twee? En allebei voor iets anders getraindquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom faalt VDP God zoveel harder dan WVA in de bergen altijd?
WVA is toch ook een lomp zware renner?
Wel een bijtrapafdaling. Lichter in voordeel van Tadej? Iets zwaarder ook wellichtquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Maar in het begin kwam hij ook niet dichterbij, toen was het nog geen bijtrapafdaling.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:52 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Er wordt veel bijgetrapt, denk dat Pogi meer power heeft
Eerst wel, het loopt pas de laatste paar km weer opquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Maar in het begin kwam hij ook niet dichterbij, toen was het nog geen bijtrapafdaling.
Nee man, hoogstens 3kg. Ik denk dat VDP lichter is dan WVA.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Scheelt 10 kg oid tussen die twee? En allebei voor iets anders getraind
Van Aert moest als een van de eerste lossen vandaagquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Waarom faalt VDP God zoveel harder dan WVA in de bergen altijd?
WVA is toch ook een lomp zware renner?
Verrek! Je hebt nog gelijk ookquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:53 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee man, hoogstens 3kg. Ik denk dat VDP lichter is dan WVA.
Moest lossen of nam een snipperdag? Heb het vandaag niet kunnen volgen verder.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Van Aert moest als een van de eerste lossen vandaag
Ik vind ze juist erg vergelijkbaar, wat is het verschil dan? Ja dat Wout beter klimt altijd, maar waar zit dat verschil dan in? Want in W/kg zou je zeggen dat ze heel erg vergelijkbaar zijn en Mathieu volgens mij zelfs in het voordeel. Dus dat zegt dan ook niet alles.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:55 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Verrek! Je hebt nog gelijk ook
Maar sowieso zijn ze niet helemaal hetzelfde qua type renner
Ga weg man. We hebben een aantal fantastische tours gehad. Dagjesmens.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:59 schreef Maver24 het volgende:
Precies waarom ik minder ben gaan kijken. Boring boring boring.
Vingegaard duidelijk de motor opgeblazen met de poging om eraan te blijven hangen tot de top.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eerst wel, het loopt pas de laatste paar km weer op
Op zijn fiets in het tweede groepje?quote:
Dat is precies wat ik bedoelquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vind ze juist erg vergelijkbaar, wat is het verschil dan? Ja dat Wout beter klimt altijd, maar waar zit dat verschil dan in? Want in W/kg zou je zeggen dat ze heel erg vergelijkbaar zijn en Mathieu volgens mij zelfs in het voordeel. Dus dat zegt dan ook niet alles.
Mathieu zijn kracht is zijn herstelvermogen. Op lange klimmen heb je echter geen tijd om te herstellen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik vind ze juist erg vergelijkbaar, wat is het verschil dan? Ja dat Wout beter klimt altijd, maar waar zit dat verschil dan in? Want in W/kg zou je zeggen dat ze heel erg vergelijkbaar zijn en Mathieu volgens mij zelfs in het voordeel. Dus dat zegt dan ook niet alles.
Mwah, hij daalde in het begin ook wel een stuk voorzichtiger hoor. Maar idd ook minder sterk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vingegaard duidelijk de motor opgeblazen met de poging om eraan te blijven hangen tot de top.
Hattrickquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:03 schreef Mykonos het volgende:
Niets aan te doen, vandaag niet en de komende 3 weken ook niet.
Nu door naar de grote Bergwijnshow
Hindley nu pas.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kopman Vlasov gaat de Tour ook niet winnen.
Die Galibier ging wel echt heel hard hequote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:04 schreef GlennQuagmire het volgende:
Tijdslimiet 40:48 voor Cav en co. staan nu op +25, dus dat gaan ze wel halen
Looool. Ik kijk al wielrennen sinds 1996. Dit is gewoon saai en al jaren zoquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ga weg man. We hebben een aantal fantastische tours gehad. Dagjesmens.
Op het vlakke?quote:
Dit valt niet te rijmen met de F1 PF.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:59 schreef Maver24 het volgende:
Precies waarom ik minder ben gaan kijken. Boring boring boring.
Je kunt je afvragen of een man die net 8 weken in training is gedurende Tour nog veel gaat herstellen...quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:08 schreef Blik het volgende:
Ik hoop dat vingegaard naar een sterke 3de week koerst en dat juist Pogi het daar zwaarder gaat krijgen. Anders is deze Tour nu al afgelopen
Ik hoop precies andersom. Zowel voor mijn pooltje als wegens Vismaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:08 schreef Blik het volgende:
Ik hoop dat vingegaard naar een sterke 3de week koerst en dat juist Pogi het daar zwaarder gaat krijgen. Anders is deze Tour nu al afgelopen
Ja, laatste deel is vrij vlak, in het eerste gedeelte van de rit zitten nog wel wat klimmetjes.quote:
Normaal gesproken zou je het juist andersom verwachten gezien de hoeveelheid voorbereiding van Jonas.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of een man die net 8 weken in training is gedurende Tour nog veel gaat herstellen...
Ik denk dat dit koersverloop wat dat betreft wel erg in het voordeel van Pogi was. Dag 4, beetje controleren, keiharde trein en 700m voor de top demarreren.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:08 schreef Blik het volgende:
UAE is veel beter inderdaad!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik hoop precies andersom. Zowel voor mijn pooltje als wegens Visma
Tour was al afgelopen voordat die begonnen wasquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:08 schreef Blik het volgende:
Ze redden het makkelijk, met een halfuurtje over de top gekomen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:12 schreef Zorro het volgende:
Gaan we afscheid nemen van wat sprinters of halen ze het wel?
Of halen ze het niet en krijgen ze dispensatie
Thxquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:12 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze redden het makkelijk, met een halfuurtje over de top gekomen.
Pogacar kan ook verminderen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kunt je afvragen of een man die net 8 weken in training is gedurende Tour nog veel gaat herstellen...
Bij UAE volgen ze niet de wetten van de logica.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Pogacar kan ook verminderen natuurlijk.
Met Matxin en Gianetti aan de knoppen zie ik dat eigenlijk niet gebeuren.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is nu 2 dagen langer spannend geweest jaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:12 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Tour was al afgelopen voordat die begonnen was
Vorig jaar was toch wel een flinke inzinking. Al was dat samen met de Granon de enige keerquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Met Matxin en Gianetti aan de knoppen zie ik dat eigenlijk niet gebeuren.
Zitten ook wel twee kanttekeningen aan, zijnde het ene jaar Roglic en het jaar daarna de pols. Toen kwam Pogacar binnen met de achterstand en gebrek aan basis. We zitten dit jaar ook nog eens zonder Kuss natuurlijk, dus het tempo zal altijd lager liggen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:16 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vorig jaar was toch wel een flinke inzinking. Al was dat samen met de Granon de enige keer
Met wind tegen! Maar we moeten vooral geen vraagtekens zetten, hoor, gewoon op een boterham met pindakaas en een kersensapje!quote:
De renners moeten meer rekening houden met jouw kijkplezier?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:25 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Als dit een kopie van de Giro wordt, houd ik op met kijken hoor. Komop zeg
Daar kon Pogi deze verschillen maken zonder voluit te gaan, nu is er meer concurrentie eh kan een mindere dag al genoeg zijn. Maar echt spannend wordt het vast nietquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:25 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Als dit een kopie van de Giro wordt, houd ik op met kijken hoor. Komop zeg
Ik denk ook niet dat ooit een team zo hard op kop heeft gereden, dat was echt ongezienquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met tegenwind ook nog eens.
Ze zijn in bloedvorm!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ooit een team zo hard op kop heeft gereden, dat was echt ongezien
Ze staan er ook wel met wat aardige renners natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ooit een team zo hard op kop heeft gereden, dat was echt ongezien
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:31 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat zou top zijn, of misschien geen Manchester City achtige ploeg meenemen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:27 schreef Durmada het volgende:
[..]
De renners moeten meer rekening houden met jouw kijkplezier?
Ik ben het hier volkomen mee eens, al moet wel gezegd worden dat de rest dus ook significant sneller was.. (maar misschien doelt hij daar wel op met "they")quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[ x ]
Het verschil op zo'n kort stuk is echt volkomen absurd.
Pogacar doet dit ook nog eens na de Giro gereden te hebben, een combinatie die jarenlang onmogelijk werd bevonden. Kan tegenwoordig gewoon allemaal.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:45 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Ik ben het hier volkomen mee eens, al moet wel gezegd worden dat de rest dus ook significant sneller was.. (maar misschien doelt hij daar wel op met "they")
Als je een echte wielerliefhebber bent geniet je hiervan.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:46 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Pogacar doet dit ook nog eens na de Giro gereden te hebben, een combinatie die jarenlang onmogelijk werd bevonden. Kan tegenwoordig gewoon allemaal.
Zou niet gek zijn aangezien die ook al een Giro heeft gereden, al was dat voor hem ook een veredelde trainingskoers…quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Quintana deed het in week 3 vanuit een vluchtersgroep, die toch wat minder doorrijd en samenwerkt dan georganiseerd ploegwerk, en had op die dag ook al flink meer werk verzet in zowel afstand als klimmen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met tegenwind ook nog eens.
Zo is er altijd wel een excuus voor mensen die hard genoeg zoeken.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:58 schreef tizitl2 het volgende:
[..]
Quintana deed het in week 3 vanuit een vluchtersgroep, die toch wat minder doorrijd en samenwerkt dan georganiseerd ploegwerk, en had op die dag ook al flink meer werk verzet in zowel afstand als klimmen.
Dit is een veel makkelijkere rit op dag 4 met een team wat het zo hard mogelijk maakt. Erg fors, ja, maar dat er een flink verschil ging ontstaan zat er wel in.
Dumoulin vond Giro en Tour het zwaarste wat hij meemaakte (en daar zat toen nog een week extra tussen), maar die kwam volledig gesloopt uit de Giro, vraag me af of er in de Giro 1 moment is geweest waar Pogi zo all in ging als vandaagquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:58 schreef Blik het volgende:
[..]
Zou niet gek zijn aangezien die ook al een Giro heeft gereden, al was dat voor hem ook een veredelde trainingskoers…
Blijf dit toch altijd wel weergaloos vinden. Gianetti die in de maanden na de Tour van Ricco en Piepoli in 2008 even rustig aan wilde doen. Bang dat ie geen nieuwe sponsor kon vinden. Nou, toen dat gelukt was gingen ze weer vrolijk verder, met natuurlijk als hoogtepunt het winnen van de Vuelta in 2011 met Cobo.quote:On 15 April, 2009 Ibarguren was described thusly by NAS: “He’s the medic of the Fuji-Servetto, he knows Nigrelli from his time at Lampre. He makes use of prohibited substances and, by his same admission, which he hides in his own domicile because of problems with Gianetti.”Ibarguren: “Now I’m going to send you a fax. However, you send the stuff to me at my home!”
Nigrelli: “Ok, afterward give me the address.”
Ibarguren: “With a copy of the receipt for the transport and later send the receipt to the usual one, that guy!”
Nigrelli: “To the usual on then! Write me, José, whatever you want…”
Ibarguren: “There’s a little something I want! Nothing big, because Gianetti doesn’t want it…what you sent me for the Vuelta I had kept at home.”
Cobo is gelukkig geschrapt inmiddels zodat de altijd cleane Froome die Vuelta formeel heeft gewonnen nu.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Blijf dit toch altijd wel weergaloos vinden. Gianetti die in de maanden na de Tour van Ricco en Piepoli in 2008 even rustig aan wilde doen. Bang dat ie geen nieuwe sponsor kon vinden. Nou, toen dat gelukt was gingen ze weer vrolijk verder, met natuurlijk als hoogtepunt het winnen van de Vuelta in 2011 met Cobo.
En over dit soort figuren mogen we dus niet kritisch zijn. Wielrennen.
Tevens, TausGod.
Zo kun je het zien. Ik zeg slechts dat de omstandigheden wel uitmaken en frisheid invloed heeft. Ik herinner me die etappe nog goed en Quintana heeft daar echt veel gedaan en een veel groter stuk alleen, hele knappe solo.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zo is er altijd wel een excuus voor mensen die hard genoeg zoeken.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 18:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Cobo is gelukkig geschrapt inmiddels zodat de altijd cleane Froome die Vuelta formeel heeft gewonnen nu.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 15:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
De Tour is de mooiste ronde van het jaar geworden sinds de dominantie van Froome voorbij is.
Dat ligt deels aan het steeds betere parcours en deels aan de renners en teams.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 20:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Froome is gewoon een enorme lul, dat zal niemand hier hopelijk ontkennen. Wat Kruijswijk betreft, ook voor de neutrale kijker is het gewoon jammer dat degene die duidelijk het sterkst is verliest door een lullige val.
Alleen het gefaal van Sunweb in 2020 had ik misschien grappig gevonden als ik uit een ander land kwam, die geef ik je.
Oh en ik ben helemaal niet zo'n fan van Mathieu van der Poel, dat heb ik ook al wel vaker gezegd volgens mij. Ik respecteer wat hij doet en kan maar sta zeker niet met een oranje hoedje op voor hem te juichen.
quote:Op woensdag 26 juni 2024 19:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Hoe kun je in vredesnaam spreken van de meest afschuwelijke Giro in de geschiedenis als we alleen in de afgelopen 10 jaar al het Landisje van Froome, de sneeuwmuur van Kruijswijk en de broedermoord/zelfmoord van Hindley hebben gezien?
quote:Op maandag 3 juni 2024 10:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Aan de ene kant lach ik me stuk om de nonsens van de totaal van zijn voetstuk geflikkerde droplul Froome, die nu al 5 jaar anoniem in de rondte fietst en nog steeds lijkt te denken dat hij een rol kan spelen in welk klassement dan ook. Aan de andere kant lacht hij zelf waarschijnlijk het hardst, want die idioten bij Israël Premier Tech betalen hem er nog altijd miljoenen voor.
quote:Op maandag 17 juli 2023 23:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Wel fijn dat je Froome zijn pik eindelijk uit je mond hebt gehaald in ieder geval.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:35 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat rennen op de Ventoux was grappig, tot het moment dat de organisatie besloot om totaal schijt te hebben aan de eigen reglementen en Froome gewoon de tijd van de eerste klassementsrenners gaf ondanks dat hij pas minuten later binnen was. Hij was helemaal niet zo geweldig die dag maar is ongelofelijk gematst toen.
De Tour had in die jaren sowieso het karakter van een veredeld criterium, het stond vooraf al vast dat Froome moest winnen en er werd alles aan gedaan om dat te laten slagen. Zelfs als je de zweem van doping om de Sky-ploeg in die jaren negeert was het allemaal vreselijk schimmig hoe het ging.
Ik blijf erbij dat de val van Froome een van de beste dingen is die de wielersport had kunnen overkomen. Sindsdien is de Tour namelijk weer leuk.
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 13:50 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eens, die zware valpartij toen van Froome was echt een geschenk uit de hemel. Sindsdien is de Tour weer leuk.
quote:Op woensdag 13 juli 2022 23:03 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Niet veel moois aan, wat een kutdag was dat.
Ook wel echt een tactische blunder van Dumoulin en de rest toen om te wachten op Reichenbach.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 23:09 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Evenepoel heb ik weinig problemen mee, hij is inderdaad arrogant en een haantje maar dat was pakweg een Terpstra ook altijd en daar heb ik ook schaamteloos voor zitten juichen. Dat is wel echt wat anders dan een Armstrong die niet alleen volgespoten was met doping, maar ook structureel je leven kapot maakte als je daar iets van durfde te zeggen. Wat ik zeg, echt een gestoorde maffiabaas was het.
Froome zit dan nog ergens tussen die twee in, volgens mij is die ook niet helemaal goed in zijn bovenkamer en hij heeft met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid ook flink met zijn handjes aan de verboden vrucht gezeten, maar het is tenminste niet zo'n psychopaat als Armstrong. Niet dat ik er een traan om laat dat hij nooit meer op niveau is gekomen na die zware val...
quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Blijft een prettig gezicht, Froome in de achterhoede. Hoewel hij ook best gewoon helemaal mag stoppen.
quote:Op vrijdag 8 april 2022 20:26 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat was ook wel een farce ja.Froome moest en zou die Tour winnen.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2020 16:47 schreef DecoAoreste het volgende:
Blijft een mooi gezicht om Froome te zien lossen.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 09:42 schreef DecoAoreste het volgende:
Normaal gesproken vind ik mezelf niet haatdragend, maar ik merk dat ik er oprecht van baal dat Froome terug lijkt te gaan keren op het hoogste niveau volgend jaar. Meer mensen die dat herkennen?
Ik heb de indruk dat jij geen groot liefhebber van Christopher Froome bent.quote:Op donderdag 13 juni 2019 13:39 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik wilde toch nog even ingaan op gisteren.
Het was me even ontgaan dat Chris Froome er zó slecht aan toe was, dat er daadwerkelijk even gevreesd werd voor zijn leven. Als ik dat had geweten had ik mijn eerdere posts niet neergezet, ze waren tact- en gevoelloos. Ik heb ze vanmorgen dan ook verwijderd en ik bied mijn excuses ervoor aan.
Hoewel ik liever naar wielerwedstrijden zonder dan met Froome kijk, hoop ik dat hij voorspoedig herstelt en dat hij nog een goed en volwaardig leven kan leiden hierna. Binnen of buiten de profsport. (Liever erbuiten, dat dan weer wel)
Ik verbaas me er stiekem over dat er nu pas iemand met een overzicht komt.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ik heb de indruk dat jij geen groot liefhebber van Christopher Froome bent.
Waarom? Ik heb niet alles kunnen zien, heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugeesjes zijn ZIEDEND vanwege Ayuso. Heerlijk die tranen.
Omdat hij geen klap deed (itt Almeida die altijd braaf knecht).quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:15 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb niet alles kunnen zien, heb ik wat gemist?
Dat kan alleen niet gebeuren als hij gepakt gaat wordenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zie poggi t record van merckx qua ritwinsten nog wel breken
Portugeesjes zijn permanent ziedend.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Portugeesjes zijn ZIEDEND vanwege Ayuso. Heerlijk die tranen.
Ach, dat hield Merckx ook niet tegenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 23:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat kan alleen niet gebeuren als hij gepakt gaat worden
Gee gaf al aan niet voor het klassement te gaan hier, focus op ritzeges. Al kan het uiteraard best zijn dat hij beter was in de Dauphine dan in de Tour, dat gebeurt elk jaar wel met een aantal rennersquote:Op dinsdag 2 juli 2024 20:33 schreef The_Undertone het volgende:
Gee duidelijk gepiekt naar de Dauphiné dus. Remco sterk bergop, hoop dat hij vrijdag de tijdrit wint.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |