Ik zou dan zo maar inkopen .. straks is het te drukquote:Op dinsdag 2 juli 2024 16:02 schreef mario390 het volgende:
ja mar ik weet nog niet wann
eten,inkopen, dann julie spel kijken
betje dann gaa ik zien
En straks nog sterker ....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Au au au .. poessie ,,quote:Op woensdag 3 juli 2024 15:50 schreef mario390 het volgende:
de moeten 24 uren lopen wanneer EN GELUID KOMT
glocke luiten
en hij is nu voll tegen gelopen
en in gelijke moment makte ik cap![]()
[ afbeelding ]
Ik krijg er honger vanquote:Op donderdag 4 juli 2024 15:45 schreef mario390 het volgende:
eten, eten , eten man man![]()
[ afbeelding ]
OKquote:Op zaterdag 6 juli 2024 11:04 schreef mario390 het volgende:
nee werd altijd weggeruimt
en was nur vor oostenrijk spelen
denk ik 2 keer tegen nederland
en achtelfinale
in klagenfurt is public viewing van
beginn tot finale
Was er nog een exit ?quote:Op zondag 7 juli 2024 22:11 schreef mario390 het volgende:
ungarn was nominatie
nu alkohol maar nog geen
muziek
gelijk hebben ze ....quote:Op dinsdag 9 juli 2024 19:23 schreef mario390 het volgende:
de ene dame ochtend willt ontbijt van giada niet
eten om dat zij niet gedoucht heeft
de 2 dames zijn wel serieus gewezen
Had je holland maar moeten invullenquote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:53 schreef mario390 het volgende:
yep maar op 3te komm ik niet om dat
frankrijk niet em-meister werden kann
dan win je niets of wel?quote:Op dinsdag 9 juli 2024 22:58 schreef mario390 het volgende:
met en platz onder de top
7 ben ik ook tevreden
Hoeveel is 1 million?quote:Op donderdag 11 juli 2024 11:43 schreef mario390 het volgende:
de ene jong moest uit straf en bottle met alkohol bewachen
om dat ze in de vordag zonder erlauben alkohol gedronken
hebben , somige zijn zeer dronken geweestbij de volgende keer
is minus 1 million van prijsgeld
Kan haar fietsje niet tegen onweer?quote:Op donderdag 11 juli 2024 23:25 schreef mario390 het volgende:
onweer komt.moest ik nog
muttis fietsje in keller stellen
Vraag mij af hoe ze de casting doen.quote:
klopt , en de 2 blondies zijn ook niet gekommen om met lange broek inquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe ze de casting doen.
De mannen lopen doodleuk met hun aanhangels te zwaaien.
En van Reni zijn op het andere forum video's geplaatst waar ze als webcamgirl ongecensureerd bezig is.
misschien juist aan de hand van die beeldenquote:Op vrijdag 12 juli 2024 14:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag mij af hoe ze de casting doen.
De mannen lopen doodleuk met hun aanhangels te zwaaien.
En van Reni zijn op het andere forum video's geplaatst waar ze als webcamgirl ongecensureerd bezig is.
wanneer rijden ze in spielberg?quote:Op vrijdag 12 juli 2024 15:11 schreef chufi het volgende:
[..]
misschien juist aan de hand van die beelden
Nee niet dat ik weetquote:Op vrijdag 12 juli 2024 17:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar nog en keer of niet?
nu is daar overgegangen
1 hele voor allen ...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:03 schreef mario390 het volgende:
kijk hoveel ze in ungarn watermelon
hebben![]()
Oostenrijkse beach?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:07 schreef mario390 het volgende:
beachvolleyball- world turnier is in wien
OK ... dit was een vreemd iets .. concerten en boksen ... bijna vol Bernabeu en bijna 4 miljoen streamersquote:
Die doet wel erg vaak concerten .. op TV dan bedoel ikquote:
Ik zie het ...quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:31 schreef mario390 het volgende:
in ungarn jankparade
wegen brif van thuis
Is Rammstein weggespoeld?quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:00 schreef mario390 het volgende:
nu werden ze berichten van overfloeting
en rammstein
Oudjes concertquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:39 schreef mario390 het volgende:
toto,slade ,uriah heep
vanavond in moosburg
hahaha wtfistquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:24 schreef spapaars het volgende:
Dzigeri onmiddelijk uit het huis verwijderd, reden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja maar niet gezien,quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:24 schreef spapaars het volgende:
Dzigeri onmiddelijk uit het huis verwijderd, reden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik hoop dat het meevalt en dat er geen schade isquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:22 schreef mario390 het volgende:
bleiburg weer zeer veel
regen ik heb niet bang
maar waarschijnlik komt
weer overfloting
De kelder loopt dan wel het meeste gevaar... staan er veel dingen in de kelder die niet nat mogen worden?quote:
Nee niet gezien, ben wel ooit eens in die skihal geweestquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:38 schreef mario390 het volgende:
hebben du in julietv gezehn ?
vandaag in skihalle in zoetmeer was
pk van marcel hirscher vele kennen hem
in nederland niet
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:22 schreef chufi het volgende:
Gran Hermano huis Chili lijkt me gewoon in Buenos Aires, Argentina te staan![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |