1 hele voor allen ...quote:Op zaterdag 13 juli 2024 19:03 schreef mario390 het volgende:
kijk hoveel ze in ungarn watermelon
hebben![]()

Oostenrijkse beach?quote:Op zaterdag 13 juli 2024 18:07 schreef mario390 het volgende:
beachvolleyball- world turnier is in wien

OK ... dit was een vreemd iets .. concerten en boksen ... bijna vol Bernabeu en bijna 4 miljoen streamersquote:

Die doet wel erg vaak concerten .. op TV dan bedoel ikquote:

Ik zie het ...quote:Op dinsdag 16 juli 2024 21:31 schreef mario390 het volgende:
in ungarn jankparade
wegen brif van thuis

Is Rammstein weggespoeld?quote:Op donderdag 18 juli 2024 19:00 schreef mario390 het volgende:
nu werden ze berichten van overfloeting
en rammstein

Oudjes concertquote:Op vrijdag 19 juli 2024 21:39 schreef mario390 het volgende:
toto,slade ,uriah heep
vanavond in moosburg

hahaha wtfistquote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:24 schreef spapaars het volgende:
Dzigeri onmiddelijk uit het huis verwijderd, reden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

ja maar niet gezien,quote:Op vrijdag 19 juli 2024 23:24 schreef spapaars het volgende:
Dzigeri onmiddelijk uit het huis verwijderd, reden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Ik hoop dat het meevalt en dat er geen schade isquote:Op zaterdag 20 juli 2024 00:22 schreef mario390 het volgende:
bleiburg weer zeer veel
regen ik heb niet bang
maar waarschijnlik komt
weer overfloting

De kelder loopt dan wel het meeste gevaar... staan er veel dingen in de kelder die niet nat mogen worden?quote:

Nee niet gezien, ben wel ooit eens in die skihal geweestquote:Op donderdag 25 juli 2024 13:38 schreef mario390 het volgende:
hebben du in julietv gezehn ?
vandaag in skihalle in zoetmeer was
pk van marcel hirscher vele kennen hem
in nederland niet

quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 19:22 schreef chufi het volgende:
Gran Hermano huis Chili lijkt me gewoon in Buenos Aires, Argentina te staan![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |