Kut hé.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:57 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik had gisteren ineens trek in chips, dus ik heb voor het eerst in jaren (misschien wel 10 jaar) een zak chips gekocht: Jumbo huismerk bolognese.
Nu snap ik waar al die klachten over chips van tegenwoordig vandaan komen. Wat een smakeloze, zoutarme bende
Ok, de ratings tot dusver:quote:Op zondag 8 september 2024 14:36 schreef Knipoogje het volgende:
Ik ga in ieder geval mijn favoriete chips proberen te vinden met deze bestelling
[ afbeelding ]
Alles met nutriscore C smaakt naar karton en dat is nagenoeg allemaalquote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:17 schreef junkiesietze het volgende:
Sinds dat dorito's de recepten hebben verneukt en smiths ham Ka's ook een vernieuwde receptuur heeft eet ik bijna geen chips meer. Is dat bij jullie ook zo? of is je favo chips nog wel zoals die hoort te zijn?
Ik heb nu gewoon geen favo chips meer omdat alles zo smaakloos is tegenwoordig
Hier ook.quote:Op zondag 15 september 2024 19:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Alles met nutriscore C smaakt naar karton en dat is nagenoeg allemaal
Ik ben gestopt met chips
Waar heb je die besteld?quote:Op zondag 8 september 2024 14:36 schreef Knipoogje het volgende:
Ik ga in ieder geval mijn favoriete chips proberen te vinden met deze bestelling
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zondag 15 september 2024 21:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
https://www.myamericansho(...)&_ss=e&_v=1.0&page=1
Daar zijn ze het goedkoopst volgens mij.
Dit heeft toch niets met chips te maken? Dit zijn gewoon van die schuimblokjes die ze als verpakkingsmateriaal gebruikenquote:Op woensdag 18 september 2024 12:52 schreef Eightyone het volgende:
Deze iig niet.
https://www.xox.de/en/por(...)te-snack-pesto-150g/
[ afbeelding ]
Jumbo verkoopt deze nu, chips gemaakt van tarwe. Ranzig. De chips zwemt bijna in de olie. Erg zout, dat ook nog.
Ik had verwacht dat ze wat meer op die granenchips zouden lijken die er in meerdere vormen een paar keer geweest is. Die waren juist relatief droogjes, en vond ik heerlijk.
Inmiddels ook Chili Mint geprobeerd. Die is echt 5 sterren lekker.quote:
Brets wordt inmiddels ook verkocht door de Jumbo (stuk of 12 varianten)quote:
Volgende week maar eens een bezoekje aan een Jumbo brengen. Helaas zit er geen bij mij in de buurt.quote:
Pesto Mozarella is echt een aanrader. Op TikTok/yt staan genoeg taste tests iigquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgende week maar eens een bezoekje aan een Jumbo brengen. Helaas zit er geen bij mij in de buurt.
Welke vind jij het lekkerst? Ik ben wel een beetje te veel gehyped door die Brets hoor. Waren echt hele goede chips, maar had er toch wat meer van verwacht na alle hype.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:00 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Brets wordt inmiddels ook verkocht door de Jumbo (stuk of 12 varianten)
Bekijk deze YouTube-video
Zou dat kunnen zijn omdat die producten minder snel verkopen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:18 schreef Loll het volgende:
Moet zeggen dat G'woon Ham Kaas chips ook nog erg lekker zijn. In tegenstelling tot de versie van Lays.
Ik denk vooral dat ze minder aandacht geven aan R&D en de chips nu vooral als een vluchthaven dienen voor de echte fans en dus extra sales maken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:47 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Zou dat kunnen zijn omdat die producten minder snel verkopen?
Dus de voorraad van de B-merk fabriek nu in de winkels ligt? (Zonder gezond-gedoe waarvan wij echt wel snappen dat chips geen gekookte witlof&aardappelen zijn)
Als dat zo is, sla ik morgen beyond in
Heb ze nog niet allemaal geproefd maar tot nu toe ging de kaas jura en munt-chili in één ruk op ,waar ik normaal altijd twee dagen doe met een zak. Maar die laatste vinden veel mensen wat vreemd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Welke vind jij het lekkerst? Ik ben wel een beetje te veel gehyped door die Brets hoor. Waren echt hele goede chips, maar had er toch wat meer van verwacht na alle hype.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |