Brets wordt inmiddels ook verkocht door de Jumbo (stuk of 12 varianten)quote:
Volgende week maar eens een bezoekje aan een Jumbo brengen. Helaas zit er geen bij mij in de buurt.quote:
Pesto Mozarella is echt een aanrader. Op TikTok/yt staan genoeg taste tests iigquote:Op zaterdag 7 december 2024 18:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Volgende week maar eens een bezoekje aan een Jumbo brengen. Helaas zit er geen bij mij in de buurt.
Welke vind jij het lekkerst? Ik ben wel een beetje te veel gehyped door die Brets hoor. Waren echt hele goede chips, maar had er toch wat meer van verwacht na alle hype.quote:Op vrijdag 6 december 2024 23:00 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Brets wordt inmiddels ook verkocht door de Jumbo (stuk of 12 varianten)
Bekijk deze YouTube-video
Zou dat kunnen zijn omdat die producten minder snel verkopen?quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:18 schreef Loll het volgende:
Moet zeggen dat G'woon Ham Kaas chips ook nog erg lekker zijn. In tegenstelling tot de versie van Lays.
Ik denk vooral dat ze minder aandacht geven aan R&D en de chips nu vooral als een vluchthaven dienen voor de echte fans en dus extra sales maken.quote:Op zaterdag 7 december 2024 20:47 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Zou dat kunnen zijn omdat die producten minder snel verkopen?
Dus de voorraad van de B-merk fabriek nu in de winkels ligt? (Zonder gezond-gedoe waarvan wij echt wel snappen dat chips geen gekookte witlof&aardappelen zijn)
Als dat zo is, sla ik morgen beyond in
Heb ze nog niet allemaal geproefd maar tot nu toe ging de kaas jura en munt-chili in één ruk op ,waar ik normaal altijd twee dagen doe met een zak. Maar die laatste vinden veel mensen wat vreemd.quote:Op zaterdag 7 december 2024 18:49 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Welke vind jij het lekkerst? Ik ben wel een beetje te veel gehyped door die Brets hoor. Waren echt hele goede chips, maar had er toch wat meer van verwacht na alle hype.
Baking soda, citric acid. Moet een een zurige, metalige smaak geven.quote:
Klinkt niet echt aantrekkelijk voor chips.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Baking soda, citric acid. Moet een een zurige, metalige smaak geven.
Degene die het reviewde was ook niet enthousiast.quote:Op woensdag 30 juli 2025 14:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Klinkt niet echt aantrekkelijk voor chips.
De meest off the wall smerige smaken verzinnen ze, maar er is niet 1 fatsoenlijke, vingers worden oranje paprika chip meerquote:Op woensdag 30 juli 2025 14:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Baking soda, citric acid. Moet een een zurige, metalige smaak geven.
Jep ligt hier bij de Jumbo en kan het ook in Belgie halen. Vele verschillende verrassende smaken.quote:Op woensdag 10 juli 2024 17:23 schreef Knipoogje het volgende:
Ik zou deze wel eens allemaal willen proeven. Daar zit vast een lekkere tussen
https://brets.be/nl/#gamme%20chips
Heb ze inmiddels allemaal wel een keer geproefd op wellicht een obscure na die alleen in Frankrijk in de schappen ligt. Jura en Cheddar/jelapeno vind ik denk ik de lekkerste.quote:Op woensdag 30 juli 2025 16:40 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Jep ligt hier bij de Jumbo en kan het ook in Belgie halen. Vele verschillende verrassende smaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |