Die Hamka's zijn echt goor nu, dus die koop ik niet meer.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:17 schreef junkiesietze het volgende:
Sinds dat dorito's de recepten hebben verneukt en smiths ham Ka's ook een vernieuwde receptuur heeft eet ik bijna geen chips meer. Is dat bij jullie ook zo? of is je favo chips nog wel zoals die hoort te zijn?
Ik heb nu gewoon geen favo chips meer omdat alles zo smaakloos is tegenwoordig
Ik vind ze veel te veel naar olie smaken.quote:Op vrijdag 6 september 2024 22:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind boerderijchips - (ribbel) Zeezout wel erg lekker, de overige smaken heb ik nog niet geproefd.
Deze: https://boerderijchips.nl/
Ik vind chips sowieso vettig/ olie-achtig smaken, maar welke chips zijn dan het minste olie-achtig?quote:Op zaterdag 7 september 2024 08:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vind ze veel te veel naar olie smaken.
Vroeger bakten ze chips in palmolie en dat was ook veel lekkerder dan in zonnebloemolie. Nu zit aan heel veel chips een oliesmaak.
Ja sinds de palmolie verbannen is is dat helaas zo en je vindt ze ook niet meer zonder (de allergoedkoopste Crakito hebben nog een tijdje palmolie gehad, maar inmiddels ook niet meer). Er is chips gebakken in kokosolie (Trafo) en die is echt lekker, maar ook best vettig evengoed. En alleen naturel.quote:Op zaterdag 7 september 2024 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind chips sowieso vettig/ olie-achtig smaken, maar welke chips zijn dan het minste olie-achtig?
Kut hé.quote:Op woensdag 11 september 2024 17:57 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik had gisteren ineens trek in chips, dus ik heb voor het eerst in jaren (misschien wel 10 jaar) een zak chips gekocht: Jumbo huismerk bolognese.
Nu snap ik waar al die klachten over chips van tegenwoordig vandaan komen. Wat een smakeloze, zoutarme bende
Ok, de ratings tot dusver:quote:Op zondag 8 september 2024 14:36 schreef Knipoogje het volgende:
Ik ga in ieder geval mijn favoriete chips proberen te vinden met deze bestelling
[ afbeelding ]
Alles met nutriscore C smaakt naar karton en dat is nagenoeg allemaalquote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:17 schreef junkiesietze het volgende:
Sinds dat dorito's de recepten hebben verneukt en smiths ham Ka's ook een vernieuwde receptuur heeft eet ik bijna geen chips meer. Is dat bij jullie ook zo? of is je favo chips nog wel zoals die hoort te zijn?
Ik heb nu gewoon geen favo chips meer omdat alles zo smaakloos is tegenwoordig
Hier ook.quote:Op zondag 15 september 2024 19:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Alles met nutriscore C smaakt naar karton en dat is nagenoeg allemaal
Ik ben gestopt met chips
Waar heb je die besteld?quote:Op zondag 8 september 2024 14:36 schreef Knipoogje het volgende:
Ik ga in ieder geval mijn favoriete chips proberen te vinden met deze bestelling
[ afbeelding ]
Thanks!quote:Op zondag 15 september 2024 21:26 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
https://www.myamericansho(...)&_ss=e&_v=1.0&page=1
Daar zijn ze het goedkoopst volgens mij.
Dit heeft toch niets met chips te maken? Dit zijn gewoon van die schuimblokjes die ze als verpakkingsmateriaal gebruikenquote:Op woensdag 18 september 2024 12:52 schreef Eightyone het volgende:
Deze iig niet.
https://www.xox.de/en/por(...)te-snack-pesto-150g/
[ afbeelding ]
Jumbo verkoopt deze nu, chips gemaakt van tarwe. Ranzig. De chips zwemt bijna in de olie. Erg zout, dat ook nog.
Ik had verwacht dat ze wat meer op die granenchips zouden lijken die er in meerdere vormen een paar keer geweest is. Die waren juist relatief droogjes, en vond ik heerlijk.
Inmiddels ook Chili Mint geprobeerd. Die is echt 5 sterren lekker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |