dan wel alleen met een tube danish chef erbijquote:
Die zijn idd ook wel lekker, van lays, ribbelchips.quote:
Bacon-kaas van duyvis hebben ze ook verneuktquote:
Ja ik ga geen topic van 4jaar oud kickenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:44 schreef Mutsaers__78 het volgende:
CUL / Plaats hier jouw favoriete chips.
Deze is erg lekker inderdaad. En ook geen enorm grote zak.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:46 schreef Durmada het volgende:
Ik eet zelden chips, maar als ik een zak haal is het Lays Oven Baked in de smaken Paprika of Naturel.
Nou, in dat geval dan kan je die van 2 jaar geleden toch nog wel even gebruiken?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:45 schreef junkiesietze het volgende:
[..]Ja ik ga geen topic van 4jaar oud kicken
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:45 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
Ja ik ga geen topic van 4jaar oud kicken
Wasda?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:40 schreef L3viathan het volgende:
Vroeger de lays thai sweet chili
Maar sinds daar beknibbelflatie op is toegepast heb ik geen favoriet meer![]()
jij noemt een zak een sok? een sok chips?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 19:40 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Paprika ribbel chips. Kan ik hier op maar een plek krijgen, een farmshop bij een tuincentrum, dus elke keer als ik daar kom pak ik een paar sokken.
Als je alle chips zo zoutloos vind dan eet je dus over het algemeen heel erg zout.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 14:17 schreef junkiesietze het volgende:
Sinds dat dorito's de recepten hebben verneukt en smiths ham Ka's ook een vernieuwde receptuur heeft eet ik bijna geen chips meer. Is dat bij jullie ook zo? of is je favo chips nog wel zoals die hoort te zijn?
Ik heb nu gewoon geen favo chips meer omdat alles zo smaakloos is tegenwoordig
De smaak is echt flink, flink verslechterd hoor. Zout geeft smaak, dat ontstaat niet ineens wel als je minder zout eet. Het heeft niets met gewenning te maken.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:41 schreef 111210 het volgende:
Als je alle chips zo zoutloos vind dan eet je dus over het algemeen heel erg zout.
mwa ben ik het niet mee eens, we zijn gewend aan te zout eten door alle kruidenpakjes en toevoegingen, idem met brood, hier zat jaren terug ook veel meer zout in.quote:Op woensdag 3 juli 2024 10:39 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
De smaak is echt flink, flink verslechterd hoor. Zout geeft smaak, dat ontstaat niet ineens wel als je minder zout eet. Het heeft niets met gewenning te maken.
Bij mij went het niet helaas.quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:37 schreef 111210 het volgende:
[..]
mwa ben ik het niet mee eens, we zijn gewend aan te zout eten door alle kruidenpakjes en toevoegingen, idem met brood, hier zat jaren terug ook veel meer zout in.
Probeer het maar eens een paar weken
Vroeger deed ik ook zout bij aardappels en pasta, dit doe ik nu minimaal en smaakt prima, in het begin is het vrij flauw ja.
Aromat hierquote:Op woensdag 3 juli 2024 11:37 schreef 111210 het volgende:
[..]
mwa ben ik het niet mee eens, we zijn gewend aan te zout eten door alle kruidenpakjes en toevoegingen, idem met brood, hier zat jaren terug ook veel meer zout in.
Vroeger deed ik ook zout bij aardappels en pasta, dit doe ik nu minimaal en smaakt prima, in het begin is het vrij flauw ja.
dit soort downplayende mensen, daardoor krijgen we nooit de classics terug, "want dat is toch nergens voor nodig"quote:Op woensdag 3 juli 2024 11:37 schreef 111210 het volgende:
[..]
Lol, autocorrect denk ik, een paar zakken uiteraard. Maar die specifieke farmshop is de enige plek in het VK waar ik normale paprika chips heb kunnen vinden tot dusver. Soms zie je hot paprika ofzo, maar nooit gewone.quote:Op woensdag 3 juli 2024 08:02 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jij noemt een zak een sok? een sok chips?
Kocht vaak de croky saté chips.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 17:25 schreef Lt.Bookman het volgende:
Lays Pickles
Lays Cheese Onion
Kettle Black Pepper
Croky Saté RIP
Grappig, hier in Portugal, en niet in toeristisch gebied liggen de zakken Lays Paprika in de winkel bij de Intermarché. Helaas ben ik fan van Croky Paprika alhoewel ik die de laatste keer in Nederland niet lekker meer vond.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 21:51 schreef foodlover het volgende:
Helaas weinig keuze hier (Spanje). Het is voor 80% gezouten naturel chips hier. In tig merken dat dan weer wel.
De Patatas Campesinas (lijkt op Bolognese) is te doen. Ik snap niet dat ze geen cheese onion verkopen (op de toeristische winkels voor Engelsen na).
Er staat hier aan de rand van het dorp een grote chips fabriek, heb al eens gedacht om ze wat ideeën voor smaken te bezorgen![]()
Een enkele keer is er een "speciale" chips te krijgen, nu is dat ribbelchips ketchup of peper citroen. Oh ja en soms heeft Lidl paprika chips maar dat is dan de Duitse variant en te doen maar niet top.
Heb je al online gekeken?quote:Op zondag 7 juli 2024 11:10 schreef Discombobulate het volgende:
Binnenkort maar weer eens wat Takis Fuego halen. Dacht gister ik haal weer even een zak chips bij de supermarkt, maar echt alles is tegenwoordig flauw en verpest.
Ja, bedoelde ook online. Die zak bij de supermarkt was gewoon Lays of Doritos, daarvan is dus alles verpest bedoel ik.quote:
Alles is verpestquote:Op zondag 7 juli 2024 13:27 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Sinds die nutriscore naar b is gegaan vind ik het net karton
Dat more taste klopt niet. Tenminste bij de naturel, vond die slof smaken.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Zag vandaag op de Lays zakken staan; less salt, more taste.
Hoe kunnen ze nog meer zakken in zout, als er al zowat niks in zat.
Minder zout betekent vaak minder smaak, dus nog een leugen op de verpakking ook
Jammer dat ze dat hier in ES niet hebben (Buiten de NL supermarkten aan de kust dan). Viel me sowieso vorig jaar in Portugal op dat het assortiment heel anders is. Off topic: Ik zag bij de Portugese Dia (super die je ook in Spanje hebt) zelfs Goudkuipje smeerkaasquote:Op zondag 7 juli 2024 11:30 schreef Managarm het volgende:
[..]
Grappig, hier in Portugal, en niet in toeristisch gebied liggen de zakken Lays Paprika in de winkel bij de Intermarché. Helaas ben ik fan van Croky Paprika alhoewel ik die de laatste keer in Nederland niet lekker meer vond.
Vond sowieso Croky lekkerder dan Lays.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Zag vandaag op de Lays zakken staan; less salt, more taste.
Hoe kunnen ze nog meer zakken in zout, als er al zowat niks in zat.
Minder zout betekent vaak minder smaak, dus nog een leugen op de verpakking ook
Je kan het ook eens in de supermarkt vragen, vaak kunnen ze het wel bestellen. Bestel je een doos voor jezelfquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:04 schreef foodlover het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat hier in ES niet hebben (Buiten de NL supermarkten aan de kust dan). Viel me sowieso vorig jaar in Portugal op dat het assortiment heel anders is. Off topic: Ik zag bij de Portugese Dia (super die je ook in Spanje hebt) zelfs Goudkuipje smeerkaas.
Edit: zie nu dat Dia is verkocht aan Auchan...
Lays doet aan de gezonde variant...quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:37 schreef matigeuser het volgende:
Als ik in een ongezonde bui ben dan Lay's Ham Kas. Die dingen zijn tering lekker en kan ik zo makkelijk een hele, grote zak van opvreten. Al lees ik net hierboven dat het recept is veranderd? Dat zou dan zonde zijn.
Lekker? Ik moet deze ook maar eens bestellen.quote:
Beetje Hongaars paprika poeder over je naturel chips en je bent klaarquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:37 schreef matigeuser het volgende:
Ik eet alleen naturel omdat daar de minste rotzooi inzit. Alleen aardappel, olie en zout. Wat ze helaas niet hoeven te vermelden zijn de anti-klontermiddelen en anti-schuimmiddelen in de olie en is derhalve nog verre van gezond, maar als je dat vergelijkt met vrijwel alle andere chips dan is dit de beste keuze.
Als ik in een ongezonde bui ben dan Lay's Ham Kas. Die dingen zijn tering lekker en kan ik zo makkelijk een hele, grote zak van opvreten. Al lees ik net hierboven dat het recept is veranderd? Dat zou dan zonde zijn.
Vind van wel. Zijn denk 2x zo groot als cheetos, wat al fijn is. Niet zo pittig dat het overheersend wordt, de kaas is ook nog goed terug te proeven. Het is geen verse Carolina Reaper pittigheid, maar daardoor ook prima door te eten.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lekker? Ik moet deze ook maar eens bestellen.
Mamma mia's, die kocht ik heel af en toe. Die waren te lekker.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Ribbelchips paprika van de Aldi.
Dorito's nacho cheese.
Mama Mia's
Normaal als ik chips eet dan neem ik een klein bakje. Mama Mia's at ik gewoon de halve zak leegquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:44 schreef Managarm het volgende:
[..]
Mamma mia's, die kocht ik heel af en toe. Die waren te lekker.
Vind een halve zak al een goede disciplinequote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Normaal als ik chips eet dan neem ik een klein bakje. Mama Mia's at ik gewoon de halve zak leeg
Volgens mij is zout goedkoper dan aardappels, maar zelfs als dat niet zo is, zit er nog voor minder dan een cent aan zout in een chipszak, dus dat is echt geen significant onderdeel van de prijs.quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:36 schreef junkiesietze het volgende:
Als minder zout net zo'n smaak zou geven hadden ze dat jaaaaren geleden al doorgedrukt, had ze miljoenen aan productie kosten gescheeld, want minder zout=minder kosten.
Minder zout erin is vooral deugvinkjes halenquote:Op donderdag 25 juli 2024 12:28 schreef No239SquadronRAF het volgende:
[..]
Volgens mij is zout goedkoper dan aardappels, maar zelfs als dat niet zo is, zit er nog voor minder dan een cent aan zout in een chipszak, dus dat is echt geen significant onderdeel van de prijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |