Vond sowieso Croky lekkerder dan Lays.quote:Op zondag 7 juli 2024 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Zag vandaag op de Lays zakken staan; less salt, more taste.
Hoe kunnen ze nog meer zakken in zout, als er al zowat niks in zat.
Minder zout betekent vaak minder smaak, dus nog een leugen op de verpakking ook
Je kan het ook eens in de supermarkt vragen, vaak kunnen ze het wel bestellen. Bestel je een doos voor jezelfquote:Op dinsdag 9 juli 2024 16:04 schreef foodlover het volgende:
[..]
Jammer dat ze dat hier in ES niet hebben (Buiten de NL supermarkten aan de kust dan). Viel me sowieso vorig jaar in Portugal op dat het assortiment heel anders is. Off topic: Ik zag bij de Portugese Dia (super die je ook in Spanje hebt) zelfs Goudkuipje smeerkaas.
Edit: zie nu dat Dia is verkocht aan Auchan...
Lays doet aan de gezonde variant...quote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:37 schreef matigeuser het volgende:
Als ik in een ongezonde bui ben dan Lay's Ham Kas. Die dingen zijn tering lekker en kan ik zo makkelijk een hele, grote zak van opvreten. Al lees ik net hierboven dat het recept is veranderd? Dat zou dan zonde zijn.
Lekker? Ik moet deze ook maar eens bestellen.quote:
Beetje Hongaars paprika poeder over je naturel chips en je bent klaarquote:Op dinsdag 9 juli 2024 17:37 schreef matigeuser het volgende:
Ik eet alleen naturel omdat daar de minste rotzooi inzit. Alleen aardappel, olie en zout. Wat ze helaas niet hoeven te vermelden zijn de anti-klontermiddelen en anti-schuimmiddelen in de olie en is derhalve nog verre van gezond, maar als je dat vergelijkt met vrijwel alle andere chips dan is dit de beste keuze.
Als ik in een ongezonde bui ben dan Lay's Ham Kas. Die dingen zijn tering lekker en kan ik zo makkelijk een hele, grote zak van opvreten. Al lees ik net hierboven dat het recept is veranderd? Dat zou dan zonde zijn.
Vind van wel. Zijn denk 2x zo groot als cheetos, wat al fijn is. Niet zo pittig dat het overheersend wordt, de kaas is ook nog goed terug te proeven. Het is geen verse Carolina Reaper pittigheid, maar daardoor ook prima door te eten.quote:Op maandag 22 juli 2024 10:43 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Lekker? Ik moet deze ook maar eens bestellen.
Mamma mia's, die kocht ik heel af en toe. Die waren te lekker.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Ribbelchips paprika van de Aldi.
Dorito's nacho cheese.
Mama Mia's
Normaal als ik chips eet dan neem ik een klein bakje. Mama Mia's at ik gewoon de halve zak leegquote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:44 schreef Managarm het volgende:
[..]
Mamma mia's, die kocht ik heel af en toe. Die waren te lekker.
Vind een halve zak al een goede disciplinequote:Op dinsdag 23 juli 2024 20:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Normaal als ik chips eet dan neem ik een klein bakje. Mama Mia's at ik gewoon de halve zak leeg
Volgens mij is zout goedkoper dan aardappels, maar zelfs als dat niet zo is, zit er nog voor minder dan een cent aan zout in een chipszak, dus dat is echt geen significant onderdeel van de prijs.quote:Op woensdag 3 juli 2024 12:36 schreef junkiesietze het volgende:
Als minder zout net zo'n smaak zou geven hadden ze dat jaaaaren geleden al doorgedrukt, had ze miljoenen aan productie kosten gescheeld, want minder zout=minder kosten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |