Raf doet een redelijke pogingquote:Op maandag 1 juli 2024 23:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet iedereen wordt zo dik als Wesley.
Nee ik was ff haxballen maar dat was ook geen succes.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
@:Dr_Flash slingert zijn airfryer aan
gohquote:Op maandag 1 juli 2024 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik was ff haxballen maar dat was ook geen succes.
Klopt. Theo Janssen wordt dikkerquote:Op maandag 1 juli 2024 23:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Niet iedereen wordt zo dik als Wesley.
Mijn tip is zeggen dat je lag hebt.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik was ff haxballen maar dat was ook geen succes.
@capuchon_jongen ideetje: Gelijk al beginnen met penalties, dan weet je meteen waar je aan toe bent.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:55 schreef WAvanBuren het volgende:
Stelling: Verlengingen moeten we afschaffen. Gewoon gelijk penanties.
Discipline oefening.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:02 schreef PzKpfw het volgende:
Heb wel zin om nog iets te vreten, maar om nu nog een zak borrelnootjes los te trekken..
Jazz appelen zijnquote:Op maandag 1 juli 2024 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
al die mensen met pak een appel. Dat is echt het meest matige fruit dat er is
Een wasknijper is goedkoperquote:Op maandag 1 juli 2024 23:05 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Discipline oefening.
je maakt die zak open. Je pakt keurig een beschaafd bakje nootjes, en vouwt de zak dicht en doet hem in zo'n luchtdicht afsluitbaar ikea bakje en zet het weer in de kast.
en morgen mag je de rest opeten want dan speelt Nederland.
Wel lekker makkelijk en minder gesmeer dan een sinasappel (die 7/10 keer toch te zuur, taai zijn of vol met draadjes zitten)quote:Op maandag 1 juli 2024 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
Nee joh ik kan er gewoon geen kut vanquote:Op maandag 1 juli 2024 23:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn tip is zeggen dat je lag hebt.
Daarnaast weet je nooit waar die appel allemaal ingezeten heeft.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
Wat zou jij aanbevelen dan?quote:Op maandag 1 juli 2024 23:04 schreef Mortaxx het volgende:
Oh, die is vanavond niet verward aangetroffen bij het Atonium?quote:Op maandag 1 juli 2024 23:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
@:Capuchon_jongen ideetje: Gelijk al beginnen met penalties, dan weet je meteen waar je aan toe bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |