Van Swieten, die schele, die homoseksuele. Stukje scanderen.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Blankenstein en van Swieten hadden er wel raad mee geweten.
Dit dus, past wel bij deze ploeg.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:40 schreef Fleischmeister het volgende:
Gaat ook weer op z'n Duits worden dit, in de laatste minuten gaat er per ongeluk eentje in voor Portugal, ik voel het
Afgelopen jaar werd bij Den Bosch een supporter uit het stadion gezet want hij had 'stomme scheids' geroepen.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Van Swieten, die schele, die homoseksuele. Stukje scanderen.
De halve wereld zit op die sprong met halve draai te wachten johquote:Op maandag 1 juli 2024 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang Ronnie hem er maar niet in pist vind ik het wel best
Ronnie gaat naar huis?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zolang Ronnie hem er maar niet in pist vind ik het wel best
Mag hi ha hondelul ook niet meer?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar werd bij Den Bosch een supporter uit het stadion gezet want hij had 'stomme scheids' geroepen.
Dat is toevallig ook de halve wereld die niet kan inparkerenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De halve wereld zit op die sprong met halve draai te wachten joh
Dat zou dan op z'n Frans zijn.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:40 schreef Fleischmeister het volgende:
Gaat ook weer op z'n Duits worden dit, in de laatste minuten gaat er per ongeluk eentje in voor Portugal, ik voel het
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:43 schreef Coco het volgende:
[..]
https://www.metelkaartrekkenwedegrens.nl/
Krijg je een stadionverbod.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Frankrijk gaat dit team effectief wegcounteren vrees ikquote:Op maandag 1 juli 2024 22:44 schreef OmniRocket het volgende:
Als Portugal wint krijg je ook nog eens Frankrijk - Portugal... helemaal ruk.
Tja ik zie ze er eigenlijk ook graag uitvliegen, maar ik wil eigenlijk ook Frankrijk uitgeschakeld zien worden... duivels dilemmaquote:Op maandag 1 juli 2024 22:43 schreef PippenScottie het volgende:
I AM BORED
En nog steeds een teringhekel aan Portugal
Omdat ze tiktok generatie zijn en dus 11?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat is toevallig ook de halve wereld die niet kan inparkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |