SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij Hudson oidBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ja het EK is aan de gangquote:Op maandag 1 juli 2024 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
Is er voetbal bezig nu? Echt niemand op straat behalve wat mensen op verplichte hondenwandelrondjes. Dit zal ook wel weer in het domme EK-vragen topic gepost gaan worden, maar ik ben gewoon benieuwd waarom het zo uitzonderlijk rustig is op straat
Ik weet het nog niet.quote:
Goede TT weer zus, pastel de natquote:
In de app staat dan een medium menu voor 8 euro en dan komt er nog plastictoeslag bij en sausquote:
Je bent zelf natquote:
Dit ziet er niet heel aantrekkelijk uit als ik eerlijk benquote:
ja maar je kan toch ook 1 burger nemen, heb je je maczin ook weer gestildquote:Op maandag 1 juli 2024 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de app staat dan een medium menu voor 8 euro en dan komt er nog plastictoeslag bij en saus
Was je boos?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb dus een week of 2 geleden m'n hand tegen de muur aan geramd (weet ook niet waarom), maar mijn gewricht van mijn linker ringvinger blijft toch wat gevoelig
*boekt ticket naar Lissabonquote:
Moet wel frietje bij. Drinken is niet nodig nee.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je kan toch ook 1 burger nemen, heb je je maczin ook weer gestild
Nog 2 streepjes, dus het is of morgen op de terugweg of woensdagochtend dat de godin weer begint te piepen van de dorstquote:Op maandag 1 juli 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
Denk niet dat ik zin heb en mijn bankrekening ook niet
Nee, er viel iets en ik probeerde dat op te vangenquote:
nee?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ziet er niet heel aantrekkelijk uit als ik eerlijk ben
Nee, voor Wattenschijfjequote:
Zus ...quote:
Ik ben vergeten te kijken, maar ik denk dat ik nog wel oke zit.. misschien moet ik ook nog wel tanken, maar goed.. dan kan ik weer Essopunten krijgen en dan spaar ik weer voor een tegoedbon of zoquote:Op maandag 1 juli 2024 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog 2 streepjes, dus het is of morgen op de terugweg of woensdagochtend dat de godin weer begint te piepen van de dorst
Kom vechtenquote:
Kom ook vechtenquote:
Dan maak je maar mood.quote:
Nee niet echtquote:
Ik vraag wel even of Vasco haar begeleidquote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echtMisschien moet je woensdag een omweg naar je werk nemen https://nl.pepper.com/aan(...)ag-binckhorst-315367
Hallo ik kan dit ook lezen.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij 4e is het kwantiteit ipv kwaliteit
Ga jij naar zulke dure pompen dat je punten kan sparenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben vergeten te kijken, maar ik denk dat ik nog wel oke zit.. misschien moet ik ook nog wel tanken, maar goed.. dan kan ik weer Essopunten krijgen en dan spaar ik weer voor een tegoedbon of zo
Tanken, betalen, vooral niet naar het bedrag kijken en keihard wegrijden
Huilend terug naar huis
daarvoor vlieg je naar bangkok met een beetje gelukquote:Op maandag 1 juli 2024 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk: smijt er nog een weekendje Boedje tegenaan. Retour 600 euro.
Ja laat maar.
Je wilde even decadent doen?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja laat maar.
Nee, straks bezeer je ook nog je andere handquote:
Vind hij vast leukquote:Op maandag 1 juli 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag wel even of Vasco haar begeleid
Jaquote:Op maandag 1 juli 2024 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij naar zulke dure pompen dat je punten kan sparen
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarvoor vlieg je naar bangkok met een beetje geluk
Zeker exclusief hotel?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja laat maar.
Hm.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, straks bezeer je ook nog je andere hand
quote:
Dat denk ik ookquote:
Denk niet dat Buda naar Bangkok wilquote:Op maandag 1 juli 2024 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarvoor vlieg je naar bangkok met een beetje geluk
nou hij plaatste dezequote:Op maandag 1 juli 2024 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk niet dat Buda naar Bangkok wil
Voor dat geld kun je ook naar Japan of Amerika vliegenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit was het ticket. En dan moeten alle rare verzinseltoeslagen er nog bij.
Ben altijd tikje teleurgesteld dat je haar niet meeneemt naar meetsquote:Op maandag 1 juli 2024 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.
[..]
[..]
Dat denk ik ook![]()
Wie zou dat nou niet leuk vinden ?
Wie danquote:Op maandag 1 juli 2024 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb het er wel eens vaker over gehad hoe ik soms pas jaren later ineens besef dat iemand mij leuk vond hé?
Er klikte net weer iets.
Ik ben nog niet geheel overtuigd.quote:
Mja.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je ook naar Japan of Amerika vliegen
Dat begrijp ik welquote:Op maandag 1 juli 2024 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben altijd tikje teleurgesteld dat je haar niet meeneemt naar meets
japan?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, wel letterlijkquote:Op maandag 1 juli 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Japan?quote:
zoveel kwantiteit dat er niet eens ruimte is voor volledige woordenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij 4e is het kwantiteit ipv kwaliteit
Had laatst een collega die dat zei, die twijfelde of die dit jaar niet weer naar Japan moest gaan omdat die tickets van 600 euro zag vanwege de lage koers van de Yenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet waar hij dat voor 600 ziet
Komt door leuke users hier.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:07 schreef Koen66 het volgende:
wow de snelheid zit er goed in voor een doordeweekse maandag
ik zie vanaf bangkok is het 660 dollarquote:Op maandag 1 juli 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had laatst een collega die dat zei, die twijfelde of die dit jaar niet weer naar Japan moest gaan omdat die tickets van 600 euro zag vanwege de lage koers van de Yen
ja niksquote:Op maandag 1 juli 2024 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat denk je met het antwoord te kunnen?
Hoe was de film?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat denk je met het antwoord te kunnen?
Ja, ik hoor dit ook steeds.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had laatst een collega die dat zei, die twijfelde of die dit jaar niet weer naar Japan moest gaan omdat die tickets van 600 euro zag vanwege de lage koers van de Yen
Hoezo ?quote:
Monday madnessquote:Op maandag 1 juli 2024 22:07 schreef Koen66 het volgende:
wow de snelheid zit er goed in voor een doordeweekse maandag
mensen die zich afvragen of ze bij die leuke groep horenquote:
Zou me niks verbazen dat een vlucht vanaf daar duurder is dan vanaf Brusselquote:Op maandag 1 juli 2024 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie vanaf bangkok is het 660 dollar
je hebt gelijk :pquote:Op maandag 1 juli 2024 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen dat een vlucht vanaf daar duurder is dan vanaf Brussel![]()
Gewoon iedereen die nu post.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mensen die zich afvragen of ze bij die leuke groep horen
Ik moest het googlen, is dat heel erg van mij?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was Spoorloos. Een film die ik nog niet had gezien zonder goede reden.
Goede film.
Voor je het weet, is het weekend.quote:
quote:
Joy to the world.quote:
Ik kende de film van naam, maar het is weer zo'n film waar het gewoon nooit echt van gekomen is.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:10 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik moest het googlen, is dat heel erg van mij?
Ja die ken ik wel, alleen nooit gelezenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik kende de film van naam, maar het is weer zo'n film waar het gewoon nooit echt van gekomen is.
Ken je het boek Het Gouden Ei wel?
Hoeveel kg ben je aangekomen?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:12 schreef McGrath het volgende:
Ik voel me nu heel vadsig nu ik niet 2x per dag kan sporten en toch de hele tijd zin heb in eten
Ik weet niet, maar is hier een populaire groep dan?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik wil ook eens bij de populaire groep horen
Euhmquote:Op maandag 1 juli 2024 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar is hier een populaire groep dan?
ik zei het tochquote:Op maandag 1 juli 2024 22:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet niet, maar is hier een populaire groep dan?
Kakquote:
Dat is geen antwoord op de vraagquote:
Wandelen gaat ook niet?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
één hele kilo
maar voel me een stukje slomer en opgeblazen enzo
Ik pas. Zet één joker inquote:Op maandag 1 juli 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kak
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag
[..]
Wandelen gaat ook niet?
Het was ook maar even een voorbeeld, Dusseldorf is denk ik wel goedkoperquote:
Jawel en ik fiets dus ook nog in de ochtend, alleen voelt niet als 2x sportenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kak
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag
[..]
Wandelen gaat ook niet?
Eerst helemaal daarheenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was ook maar even een voorbeeld, Dusseldorf is denk ik wel goedkoper
Is dat met eten?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben net uitgenodigd voor een keti koti feestje bij iemand thuis
vandaag nog?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben net uitgenodigd voor een keti koti feestje bij iemand thuis
Jaquote:
Nee ze doen het vrijdag omdat er op maandagen niemand kanquote:
Dat uurtje extra maakt nou ook weer niet zoveel uit op een hele vakantiequote:
ik zeg doenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee ze doen het vrijdag omdat er op maandagen niemand kan
En een halve vakantie?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat uurtje extra maakt nou ook weer niet zoveel uit op een hele vakantie
witvrouwquote:Op maandag 1 juli 2024 22:22 schreef RockNijntje het volgende:
Mja, denk dat ik wel ga. Die mensen kennende is het slechts een excuus voor een goed feestje en hoef ik als witvrouw niet mijn excuses aan te komen bieden aan de Surinamer des huizes.
Heb je bijdehandjes op je ontdooide boterhammen gestrooid?quote:
pastel de natquote:Op maandag 1 juli 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
witvrouw
wat een vreselijk woord
Nee, pindakaas.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je bijdehandjes op je ontdooide boterhammen gestrooid?
Eigenlijk wel hčquote:Op maandag 1 juli 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
witvrouw
wat een vreselijk woord
Ja ehhhhquote:
HAHA oh ik dacht al wat zegt Grath maar nu moet ik heel hard lachenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ehhhh
Ik kan er ook niets aan doen dat we zo weinig woorden in de TT kwijt kunnen
McGrathquote:Op maandag 1 juli 2024 22:26 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
HAHA oh ik dacht al wat zegt Grath maar nu moet ik heel hard lachen
quote:Op maandag 1 juli 2024 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
witvrouw
wat een vreselijk woord
quote:
quote:
Hon hon honquote:Op maandag 1 juli 2024 22:30 schreef Nattekat het volgende:
België
Frankrijk dat het hele toernooi pas één doelpunt heeft gemaakt
En dat was ook nog eens een penalty....quote:Op maandag 1 juli 2024 22:30 schreef Nattekat het volgende:
België
Frankrijk dat het hele toernooi pas één doelpunt heeft gemaakt
De Rijn is voor losers, de Maas is where it's atquote:
Het erge nog is dat de enige twee smaakmakers van het toernooi in de kwartfinale tegen elkaar spelen, dus dikke kans dat Frankrijk nog een wedstrijd mazzelt...quote:Op maandag 1 juli 2024 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En dat was ook nog eens een penalty....
Wel mee eensquote:Op maandag 1 juli 2024 22:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De Rijn is voor losers, de Maas is where it's at
Ja, Spanje - Duitsland is wel finalewaardig...quote:Op maandag 1 juli 2024 22:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het erge nog is dat de enige twee smaakmakers van het toernooi in de kwartfinale tegen elkaar spelen, dus dikke kans dat Frankrijk nog een wedstrijd mazzelt...
Logische keuzequote:Op maandag 1 juli 2024 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog heel erg veel te doen dus uiteraard ga ik YouTube shorts kijken.
Have funquote:Op maandag 1 juli 2024 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
Ik heb nog heel erg veel te doen dus uiteraard ga ik YouTube shorts kijken.
Ja fijn hč, zo veel te doen hebben dat je maar nergens aan begintquote:
Ademen is nuttig.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja fijn hč, zo veel te doen hebben dat je maar nergens aan begintIk mag er nog maar twee kijken en dan is mijn eten op en moet ik echt wat nuttigs gaan doen.
Als er iets is waar ik een hekel aan heb, is het nietszeggend commentaar met die kutstem van Daily Dose of Internet.quote:
daar heb jij toch niet zoveel moeite meequote:Op maandag 1 juli 2024 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
och jezus verlengen. Nog een half uur aidsstront.
Ben het wel een keertje zat op zo'n avond eigenlijk.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:57 schreef Karzai het volgende:
[..]
daar heb jij toch niet zoveel moeite mee
Ik ben er een paar jaar geleden geweest en ik wil best nog meer van dat land zienquote:
nee doe maar niet, ik houd niet van die zoete troepquote:Op maandag 1 juli 2024 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
Gaat pastel de nat de nieuwe mimimimi worden of doen we dit er gewoon bij?
Ik ben er ooit rond middernacht doorheen gereden met een busreis uit Kroatië. Staat nog niet bovenaan m'n lijstje, maar lijkt me echt een prachtig land om eens echt te bezoeken.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er een paar jaar geleden geweest en ik wil best nog meer van dat land zien
Heb in mn Koreaan wel het idee dat mensen meer ruimte gevenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
@:Wereldgozer
2 banen werden 1 baan, drukte zo'n kleine tering Twingo een andere koekblik op wielen zo de vluchtstrook op. Bestuurder van het koekblik helemaal over de zeikcompleet met armgebaren.
mimimimimiquote:Op maandag 1 juli 2024 22:59 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee doe maar niet, ik houd niet van die zoete troep
tquote:Op maandag 1 juli 2024 23:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben er ooit rond middernacht doorheen gereden met een busreis uit Kroatië. Staat nog niet bovenaan m'n lijstje, maar lijkt me echt een prachtig land om eens echt te bezoeken.
Ik weet ook nog steeds niet hoe en wat mijn volgende vakantie zal zijn. Maar ik weet wel dat het niet in de zomer zal zijnquote:Op maandag 1 juli 2024 23:05 schreef Nattekat het volgende:
Maar ik moet even stoppen met nadenken over m'n volgende zomervakantie, jullie helpen niet
Omdat ik zo vroeg ben gegaan, ben ik nu terwijl de zomer nog amper begonnen is al aan het nadenken. Maar wat ik ook ga doen, het is een flinke kans dat het pas eind juni op z'n vroegst gaat zijn. Dat is nog veel te ver wegquote:Op maandag 1 juli 2024 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik weet ook nog steeds niet hoe en wat mijn volgende vakantie zal zijn. Maar ik weet wel dat het niet in de zomer zal zijn
Eind juni is pas over een jaarquote:Op maandag 1 juli 2024 23:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ik zo vroeg ben gegaan, ben ik nu terwijl de zomer nog amper begonnen is al aan het nadenken. Maar wat ik ook ga doen, het is een flinke kans dat het pas eind juni op z'n vroegst gaat zijn. Dat is nog veel te ver weg
Ben er nu vrij zeker van dat ik niet meer zo'n groepsreis ga doen, maar dat kan over 6 maanden ook weer heel anders zijn. Het heeft gewoon geen zin nu.
Aan de andere kant, het is wel leuk
Ja, daarom heeft nu nadenken over de volgende vakantie geen zinquote:Op maandag 1 juli 2024 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eind juni is pas over een jaar![]()
Ik ben in april al geweest, denk misschien in tsja, oktober? misschien nog even weg? Geen plannen nog.
Als trainer haal je toch een speler ook eruit als ie denkt dat ie belangrijker is dan de ploeg? Hij is ook nog eens 39 en speelt bagger, leuk dat je vroeger wat doelpuntjes gemaakt hebt.quote:
Je bent sowieso slecht met je emoties onder controle houdenquote:Op maandag 1 juli 2024 23:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
Als trainer haal je toch een speler ook eruit als ie denkt dat ie belangrijker is dan de ploeg? Hij is ook nog eens 39 en speelt bagger, leuk dat je vroeger wat doelpuntjes gemaakt hebt.
Zit me echt op te winden om die gast![]()
los komt weer even zuigenquote:Op maandag 1 juli 2024 23:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je bent sowieso slecht met je emoties onder controle houden
Precies dit ja.quote:
Je probeert te zeggen dat jouw reactie "ludiek" was?quote:Op maandag 1 juli 2024 23:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Precies dit ja.![]()
Ik zuig geeneens. Als je daar nou eens ludiek op terug reageert…kom je niet over als compleet wijf.
Niks begrijpen van mannentaal onderling.![]()
Nee je snapt het niet, wijf.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Je probeert te zeggen dat jouw reactie "ludiek" was?
PENNOLTIES!quote:Op maandag 1 juli 2024 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
och jezus verlengen. Nog een half uur aidsstront.
Oh gelukkig, ik zit niet meer alleen met die idioot opgescheeptquote:Op maandag 1 juli 2024 23:35 schreef RockNijntje het volgende:
Volgens het schema is het nu tijd voor kattenplaatjes en niet voor katten tegen elkaar.
Aan mij heb je niks, ik ben team neutraal.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik zit niet meer alleen met die idioot opgescheept
Slappe hap!quote:Op maandag 1 juli 2024 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aan mij heb je niks, ik ben team neutraal.
Ik ben er ook nog.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:36 schreef McGrath het volgende:
[..]
Oh gelukkig, ik zit niet meer alleen met die idioot opgescheept
Morele winnaarsquote:Op maandag 1 juli 2024 23:42 schreef Nattekat het volgende:
Slovenië is echt afschuwelijk met strafschoppen
Het kan nog!quote:Op maandag 1 juli 2024 23:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
Wel bijna slaapjestijd. Penalty serie is wel beslist...
Zo jammer!quote:Op maandag 1 juli 2024 23:42 schreef Nattekat het volgende:
Slovenië is echt afschuwelijk met strafschoppen
I swing both waysquote:Op maandag 1 juli 2024 23:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aan mij heb je niks, ik ben team neutraal.
Sims is na de 2e serie alleen maar bergafwaarts gegaan (los van die uitbreiding)quote:Op maandag 1 juli 2024 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
Sims heeft een polyamorie uitbreiding uitgebracht.
Dit is niet heel woke van jequote:Op maandag 1 juli 2024 23:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sims is na de 2e serie alleen maar bergafwaarts gegaan
Zal welbde juiste doelgroep zijn.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:44 schreef RockNijntje het volgende:
Sims heeft een polyamorie uitbreiding uitgebracht.
Wellichtquote:Op maandag 1 juli 2024 23:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zal welbde juiste doelgroep zijn.
Je moet wel polyamorie doen als werkloze 30'er. Anders zit een huis er niet in.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
WellichtDoor social media krijg ik de indruk dat degenen die nog met enige regelmatig Sims spelen werkloze dertigers zijn en als ik dan weer kijk naar de werkloze dertigers die ik ken zijn die inderdaad wel van zulke levensstijlen
Het maakt natuurlijk wel verschil in wat je rijdt en hoe defensief je rijdt.quote:Op maandag 1 juli 2024 23:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Heb in mn Koreaan wel het idee dat mensen meer ruimte geven
Misschien omdat ze anders 500 kilo meer in hun zijkantje krijgen
Hard voor weinig, nooit chagrijnigquote:
Teslarijders zijn veelal leaserijders, en die rijden standaard als randdebielenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het maakt natuurlijk wel verschil in wat je rijdt en hoe defensief je rijdt.
Ik had ook weer bijna een Tesla in mn voorkant, maar dat komt omdat Teslarijders vaak idioten zijn en denken dat de weg volledig van hunzelf is.
Ja, je gaat toch geen Tesla kopen?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Teslarijders zijn veelal leaserijders, en die rijden standaard als randdebielen
Toen die een jaartje of 10 geleden net nieuw was was het wel een goede deal met alle toeslagen en belastingvoordeeltjes om te kopenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, je gaat toch geen Tesla kopen?![]()
Die nieuwe Citroën E3 is meer mijn budget.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen die een jaartje of 10 geleden net nieuw was was het wel een goede deal met alle toeslagen en belastingvoordeeltjes om te kopen
Ze rijden altijd 90 anders is hun batterijtje te snel leegquote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had ook weer bijna een Tesla in mn voorkant, maar dat komt omdat Teslarijders vaak idioten zijn en denken dat de weg volledig van hunzelf is.
Ik vind Tesla's niet mooi.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toen die een jaartje of 10 geleden net nieuw was was het wel een goede deal met alle toeslagen en belastingvoordeeltjes om te kopen
Huilen.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze rijden altijd 90 anders is hun batterijtje te snel leeg
Misschien wilde hij je even de nieren proeven.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat mag nietquote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien wilde hij je even de nieren proeven.
BMW.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
BMW.
Nieren.
Haha.Gaat alles goed verder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ik vind die Cupra's vaak wel leuke eleketrische auto'squote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind dit serieus wel een leuk autootje
[ afbeelding ]
Club van 90. Is ook goed voor je benzinetank.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:44 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze rijden altijd 90 anders is hun batterijtje te snel leeg
Dit kan ik volledig beamen, wat een totaalodiotenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe het niet.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik vind dit serieus wel een leuk autootje
[ afbeelding ]
Jaaaaaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 00:05 schreef liesje1979 het volgende:
@:Dr_Flash
Ik zag je quote alert maar de foto van Nijn kon ik niet zien, maar ik denk dat ik uit de context kon opmaken dat het om deze foto ging
[ afbeelding ]
Uit dit verslag.
TRV / [Reisverslag] Weekje Roemenië, Moldavië en Oekraīne.
Net ook even een goede gedaan, tijd voor koffie #2quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb nog wel een gerrie kunnen doen.
Dan doen ze gewoon de muur in je woonkamer.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:28 schreef CherryLips het volgende:
Kunnen ze wel schilderen als het regent?
Zou wel fijn zijn. Wil ook de voordeur opnieuw doen eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan doen ze gewoon de muur in je woonkamer.
Ik voel me niet aangesprokenquote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:34 schreef CherryLips het volgende:
Gefeliciteerd met het nieuwe kabinet
Geen idee wie er premier is trouwens.
Dinsdagquote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal weet je wat voor dag het is vandaag?
SUSHI DAGquote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:bitterbal weet je wat voor dag het is vandaag?
Hang een ordinaire Moldavische in tijgerprint in mijn nek en er kan ook nog wel een glimlachje vanaf.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:37 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou @:cherrylips @:4everblackeyed hoe ze genieten
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Neem je een nieuwe username ?quote:
Jij bent ook wel lang toch?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de 100 niet meer aangetikt op de weegschaal
misschien wel verstandig jaquote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neem je een nieuwe username ?
Goeiemorgen
je zit nu op 99.9 ?quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb de 100 niet meer aangetikt op de weegschaal
Ahwwwwwquote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:37 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou @:cherrylips @:4everblackeyed hoe ze genieten
quote:
Heeft niet gezegd wat voor dieet.quote:
Het ziet er hier wel uit alsof het ieder moment kan gaan regenen, maar vooralsnog is het droog.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier hebben ze afgemeld vanwege de regen
Gekke dansvogelquote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je bent er weer![]()
"Wees geen gekke gnoe, eet meer koe"quote:Op dinsdag 2 juli 2024 08:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heeft niet gezegd wat voor dieet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |