SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @CherryLips : Datumprikker
Vreten bij Hudson oidBlood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
ja het EK is aan de gangquote:Op maandag 1 juli 2024 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
Is er voetbal bezig nu? Echt niemand op straat behalve wat mensen op verplichte hondenwandelrondjes. Dit zal ook wel weer in het domme EK-vragen topic gepost gaan worden, maar ik ben gewoon benieuwd waarom het zo uitzonderlijk rustig is op straat
Ik weet het nog niet.quote:
Goede TT weer zus, pastel de natquote:
In de app staat dan een medium menu voor 8 euro en dan komt er nog plastictoeslag bij en sausquote:
Je bent zelf natquote:
Dit ziet er niet heel aantrekkelijk uit als ik eerlijk benquote:
ja maar je kan toch ook 1 burger nemen, heb je je maczin ook weer gestildquote:Op maandag 1 juli 2024 21:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In de app staat dan een medium menu voor 8 euro en dan komt er nog plastictoeslag bij en saus
Was je boos?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb dus een week of 2 geleden m'n hand tegen de muur aan geramd (weet ook niet waarom), maar mijn gewricht van mijn linker ringvinger blijft toch wat gevoelig
*boekt ticket naar Lissabonquote:
Moet wel frietje bij. Drinken is niet nodig nee.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je kan toch ook 1 burger nemen, heb je je maczin ook weer gestild
Nog 2 streepjes, dus het is of morgen op de terugweg of woensdagochtend dat de godin weer begint te piepen van de dorstquote:Op maandag 1 juli 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik weet het nog niet.
Denk niet dat ik zin heb en mijn bankrekening ook niet
Nee, er viel iets en ik probeerde dat op te vangenquote:
nee?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit ziet er niet heel aantrekkelijk uit als ik eerlijk ben
Nee, voor Wattenschijfjequote:
Zus ...quote:
Ik ben vergeten te kijken, maar ik denk dat ik nog wel oke zit.. misschien moet ik ook nog wel tanken, maar goed.. dan kan ik weer Essopunten krijgen en dan spaar ik weer voor een tegoedbon of zoquote:Op maandag 1 juli 2024 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog 2 streepjes, dus het is of morgen op de terugweg of woensdagochtend dat de godin weer begint te piepen van de dorst
Kom vechtenquote:
Kom ook vechtenquote:
Dan maak je maar mood.quote:
Nee niet echtquote:
Ik vraag wel even of Vasco haar begeleidquote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee niet echtMisschien moet je woensdag een omweg naar je werk nemen https://nl.pepper.com/aan(...)ag-binckhorst-315367
Hallo ik kan dit ook lezen.quote:Op maandag 1 juli 2024 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij 4e is het kwantiteit ipv kwaliteit
Ga jij naar zulke dure pompen dat je punten kan sparenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben vergeten te kijken, maar ik denk dat ik nog wel oke zit.. misschien moet ik ook nog wel tanken, maar goed.. dan kan ik weer Essopunten krijgen en dan spaar ik weer voor een tegoedbon of zo
Tanken, betalen, vooral niet naar het bedrag kijken en keihard wegrijden
Huilend terug naar huis
daarvoor vlieg je naar bangkok met een beetje gelukquote:Op maandag 1 juli 2024 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik denk: smijt er nog een weekendje Boedje tegenaan. Retour 600 euro.
Ja laat maar.
Je wilde even decadent doen?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja laat maar.
Nee, straks bezeer je ook nog je andere handquote:
Vind hij vast leukquote:Op maandag 1 juli 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vraag wel even of Vasco haar begeleid
Jaquote:Op maandag 1 juli 2024 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga jij naar zulke dure pompen dat je punten kan sparen
quote:
quote:Op maandag 1 juli 2024 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarvoor vlieg je naar bangkok met een beetje geluk
Zeker exclusief hotel?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:59 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja laat maar.
Hm.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, straks bezeer je ook nog je andere hand
quote:
Dat denk ik ookquote:
Denk niet dat Buda naar Bangkok wilquote:Op maandag 1 juli 2024 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
daarvoor vlieg je naar bangkok met een beetje geluk
nou hij plaatste dezequote:Op maandag 1 juli 2024 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk niet dat Buda naar Bangkok wil
Voor dat geld kun je ook naar Japan of Amerika vliegenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit was het ticket. En dan moeten alle rare verzinseltoeslagen er nog bij.
Ben altijd tikje teleurgesteld dat je haar niet meeneemt naar meetsquote:Op maandag 1 juli 2024 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm.
[..]
[..]
Dat denk ik ook![]()
Wie zou dat nou niet leuk vinden ?
Wie danquote:Op maandag 1 juli 2024 22:02 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb het er wel eens vaker over gehad hoe ik soms pas jaren later ineens besef dat iemand mij leuk vond hé?
Er klikte net weer iets.
Ik ben nog niet geheel overtuigd.quote:
Mja.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor dat geld kun je ook naar Japan of Amerika vliegen
Dat begrijp ik welquote:Op maandag 1 juli 2024 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben altijd tikje teleurgesteld dat je haar niet meeneemt naar meets
japan?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, wel letterlijkquote:Op maandag 1 juli 2024 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Japan?quote:
zoveel kwantiteit dat er niet eens ruimte is voor volledige woordenquote:Op maandag 1 juli 2024 21:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij 4e is het kwantiteit ipv kwaliteit
Had laatst een collega die dat zei, die twijfelde of die dit jaar niet weer naar Japan moest gaan omdat die tickets van 600 euro zag vanwege de lage koers van de Yenquote:Op maandag 1 juli 2024 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet waar hij dat voor 600 ziet
Komt door leuke users hier.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:07 schreef Koen66 het volgende:
wow de snelheid zit er goed in voor een doordeweekse maandag
ik zie vanaf bangkok is het 660 dollarquote:Op maandag 1 juli 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had laatst een collega die dat zei, die twijfelde of die dit jaar niet weer naar Japan moest gaan omdat die tickets van 600 euro zag vanwege de lage koers van de Yen
ja niksquote:Op maandag 1 juli 2024 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat denk je met het antwoord te kunnen?
Hoe was de film?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Wat denk je met het antwoord te kunnen?
Ja, ik hoor dit ook steeds.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had laatst een collega die dat zei, die twijfelde of die dit jaar niet weer naar Japan moest gaan omdat die tickets van 600 euro zag vanwege de lage koers van de Yen
Hoezo ?quote:
Monday madnessquote:Op maandag 1 juli 2024 22:07 schreef Koen66 het volgende:
wow de snelheid zit er goed in voor een doordeweekse maandag
mensen die zich afvragen of ze bij die leuke groep horenquote:
Zou me niks verbazen dat een vlucht vanaf daar duurder is dan vanaf Brusselquote:Op maandag 1 juli 2024 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie vanaf bangkok is het 660 dollar
je hebt gelijk :pquote:Op maandag 1 juli 2024 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen dat een vlucht vanaf daar duurder is dan vanaf Brussel![]()
Gewoon iedereen die nu post.quote:Op maandag 1 juli 2024 22:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mensen die zich afvragen of ze bij die leuke groep horen
Ik moest het googlen, is dat heel erg van mij?quote:Op maandag 1 juli 2024 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was Spoorloos. Een film die ik nog niet had gezien zonder goede reden.
Goede film.
Voor je het weet, is het weekend.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |