Ook met pech eruit en een sterk Brazilië gewipt. Dat vond ik wel echt een goed toernooi. Verder eens.quote:
dan kun je nu gewoon voor Nederland zijnquote:Op maandag 1 juli 2024 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe erg ik het ook vind. Maar we moeten vooruit.
Straks Portugal - SloveniëHeb er zin in
Frankrijk wordt teveel met respect benaderd door tegenstanders.. daarom komen ze er tot nu toe steeds mee weg.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:55 schreef Boezeidekoe het volgende:
2 eigen goals en een penalty, dat zijn de doelpunten voor Frankrijk dit toernooi. En daarmee de kwartfinale halen. Toch knap.
Als jullie me niet verder pesten ermeequote:Op maandag 1 juli 2024 20:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dan kun je nu gewoon voor Nederland zijn
Echt een schijtland. Zoveel kwaliteit en dan zo voetballenquote:Op maandag 1 juli 2024 20:05 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Frankrijk wordt teveel met respect benaderd door tegenstanders.. daarom komen ze er tot nu toe steeds mee weg.
Wel terecht na dit toernooi denk ik. Er zat echt meer voetbal in het team dan ze toonden.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ook in studio wordt Tedesco VOLLEDIG afgemaakt
Dat mis je toch vaak op een WK, een dergelijk speelschema op weg naar een finale. Er zit altijd wel een Ghana, Uruguay of Mexico tussen voor de toplanden.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:09 schreef Haags het volgende:
Straks 3 finales op weg naar de finale.
Met Spa-Dui
Por? - Fra
winnaars tegen elkaar en dan uitgeblust de finale in en eraf tegen Oostenrijk ofzo
No further questionsquote:Op maandag 1 juli 2024 19:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Die mogen 'em zo bij me d'r in steken.
Ik juichte voor Belgie hoor.quote:Op maandag 1 juli 2024 20:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als jullie me niet verder pesten ermee
Ja. Deschamps eruitschoppen zou al veel doen.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:57 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb wel het idee dat er bij Frankrijk heel veel ruimte voor verbetering is.
Wel aan de lijn mag ik hopen?quote:
En nu Slowakije, Slovenië, Georgië, Turkije, Oostenrijk, Zwitserland en Roemeniëquote:Op maandag 1 juli 2024 20:11 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Dat mis je toch vaak op een WK, een dergelijk speelschema op weg naar een finale. Er zit altijd wel een Ghana, Uruguay of Mexico tussen voor de toplanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |