SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:36 schreef danusz1986 het volgende:
Walkover Murray. Had toch even Machac moeten laten staan. Maar vond ik een beetje lullig. Mensen die hem kozen zijn door dan toch?
Medvedev is al een Pick 3. weet niet of er nog Pick 2 wedstrijden open staanquote:Op woensdag 3 juli 2024 07:35 schreef kleinzusje het volgende:
Mag ik met Medvedev meedoen als pick 2 ?
Nog niet gestart als pick 2 (als ik het goed heb)quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:35 schreef kleinzusje het volgende:
Mag ik met Medvedev meedoen als pick 2 ?
Dit klopt @kleinzusje en @voetbalmanager2, als jullie nog een pick willen doorgeven voor ronde 2 dan mogen jullie uit deze wedstrijden kiezen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog niet gestart als pick 2 (als ik het goed heb)
Karatsev - Khachanov
Hayls - Eubanks
quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit klopt @:kleinzusje en @:voetbalmanager2, als jullie nog een pick willen doorgeven voor ronde 2 dan mogen jullie uit deze wedstrijden kiezen.
2. Khachanovquote:Op woensdag 3 juli 2024 09:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit klopt @:kleinzusje en @:voetbalmanager2, als jullie nog een pick willen doorgeven voor ronde 2 dan mogen jullie uit deze wedstrijden kiezen.
Ik zie dat ik bij pick 2 en 6 Musetti had… zucht. Wat een drama XL jaar.quote:Op zondag 7 juli 2024 22:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
* IN (15/21)
Ambrosius: Wawrinka, Norrie, Shapovalov, Rune, Medvedev, Musetti, Paul, De Minaur
APK: Sonego, Draper, Paul, Rune, Dimitrov, Musetti, Alcaraz
BobW: Sonego, Norrie, Shapovalov, Rune, Dimitrov, Musetti, Paul, De Minaur
Bruce117: Sonego, Norrie, Shapovalov, Rune, Dimitrov, Musetti, Paul
danusz1986: Nakashima, Norrie, Shapovalov, Rune, Sinner, Musetti, Paul
de_boswachter: Dimitrov, Musetti, Shapovalov, Rune, Bautista-Agut, Musetti, Paul, De Minaur
franklop: Sonego, Norrie, Shapovalov, Rune, Medvedev, Musetti, Paul, De Minaur
kleinzusje: Wawrinka, Khachanov, Medvedev, Rune, Alcaraz, Zverev, Paul
knijn1985: Zhang, Norrie, Shapovalov, Musetti, Bautista-Agut, Rune, Alcaraz
Szura: Thompson, Giron, Shapovalov, Rune, Dimitrov, Musetti, Paul
TheVulture: Paul, Draper, Dimitrov, De Minaur, Humbert, Musetti, Sinner
voetbalmanager2: Thompson, Khachanov, Humbert, Rune, Dimitrov, Musetti, Paul, De Minaur
Wereldgozer: Vukic, Norrie, Shapovalov, Rune, Alcaraz, Musetti, Paul, De Minaur
wimderon: Sonego, Norrie, Medvedev, Rune, Alcaraz, Musetti, Paul
Wopper1: Sonego, Popyrin, Bublik, Rune, Sinner, Fritz, Paul, De Minaur
* OUT (6/21)
Pick 1:
intel: Purcell
Pick 2:
-
Pick 3:
-
Pick 4:
Cavalier: Sonego, Norrie, Humbert, Khachanov
Sebastiaan92: Struff, Machac, Bublik, Khachanov
Snakehead85: Fognini, Giron, Tiafoe, Tsitsipas
superniger: Berrettini, Machac, Monfils, Khachanov
Pick 5:
-
Pick 6:
-
Pick 7:
TimH: Paul, Musetti, Humbert, Rune, Dimitrov, Fritz, -
Ah, je eerlijkheid wordt gewaardeerd! Niet met punten helaas, maar wel fijn dat je het zegt. De dubbelepickcheck in mijn Excel-sheet werkte niet naar behoren, dat is nu meteen gefixt!quote:Op zondag 7 juli 2024 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zie dat ik bij pick 2 en 6 Musetti had… zucht. Wat een drama XL jaar.
Heeft die sheet ook een functie die herkent of de Slamwinnaars bijgewerkt zijn in de OP?quote:Op zondag 7 juli 2024 22:14 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
De dubbelepickcheck in mijn Excel-sheet werkte niet naar behoren, dat is nu meteen gefixt!
Jazeker! @franklop was me alleen voor met het openen van een nieuw topic...quote:Op zondag 7 juli 2024 22:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heeft die sheet ook een functie die herkent of de Slamwinnaars bijgewerkt zijn in de OP?
Gewoon hier plaatsen, dan zetten we @borisz aan het werkquote:Op maandag 8 juli 2024 09:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Jazeker! @:franklop was me alleen voor met het openen van een nieuw topic...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga om 'm fatsoenlijk uit te kunnen spelen toch met knijn mee:quote:
Kan ik eindelijk mijn knopjes inzetten.quote:Op maandag 8 juli 2024 09:23 schreef franklop het volgende:
[..]
Gewoon hier plaatsen, dan zetten we @:borisz aan het werk
quote:
Dit botst een beetje met elkaarquote:Op woensdag 10 juli 2024 15:01 schreef kleinzusje het volgende:
Pick 10: Musetti
Djokovic is walkover ! Mag niet meer 😥
Wat super dom ☺quote:Op woensdag 10 juli 2024 15:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
Dit botst een beetje met elkaar![]()
We doen nu een pick per ronde, dus voor pick 10 mag je kiezen uit alle halvefinalewedstrijden. Maar de tegenstander van je pick 9 inzetten bij pick 10 is niet heel logisch
Al die moeite voor niets!quote:Op woensdag 10 juli 2024 16:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat super dom ☺
Dank Intel voor de uitleg en de kans op herkansing 😘
Dan
Pick 10: Djokovic
Wat fijn dat je er weer bij bent, eindelijk erkenningquote:Op maandag 15 juli 2024 11:51 schreef kleinzusje het volgende:
Dank Intel voor je fantastische organisatie
quote:Op maandag 15 juli 2024 14:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wat fijn dat je er weer bij bent, eindelijk erkenning
Volgende halte: Parijs, voor de Olympische Spelen!
quote:
quote:
Cerundolo stond gisteren nog een finale te spelen, kan toch niet dat hij vandaag moet ballen?quote:
Die heeft het druk! Speelt morgen zijn 6e wedstrijddag op rij!quote:Op zondag 28 juli 2024 07:45 schreef Szura het volgende:
[..]
[..]
[..]
Cerundolo stond gisteren nog een finale te spelen, kan toch niet dat hij vandaag moet ballen?
I knowquote:Op dinsdag 30 juli 2024 15:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
En dan kies je Ofner?
-edit-
Ah, Medvedev al als eerste pick
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 16:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ook @:kleinzusje kan alleen nog kiezen uit Ofner - Medvedev...
Ik switchte pick 4 naar Medvedev.quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:21 schreef InTrePidIvity het volgende:
* IN (12/20)
APK: Ofner, Ruud, Baez, Auger-Aliassime, Paul
BobW: Ofner, Ruud, Baez, Auger-Aliassime, Paul
Bruce117: Ofner, Cerundolo, Baez, Auger-Aliassime, Paul
Cavalier: Evans, Musetti, Ruud, Medvedev
danusz1986: Ofner, Cerundolo, Baez, Auger-Aliassime, Paul
de_boswachter: Draper, Baez, Ruud, Auger-Aliassime, Paul
franklop: Ofner, Cerundolo, Baez, Auger-Aliassime, Paul
kleinzusje: Fritz, Nadal, Ruud, Medvedev, Zverev
knijn1985: Ofner, Nadal, Baez, Medvedev
Snakehead85: Evans, Baez, Ruud, Auger-Aliassime, Paul
wimderon: Ofner, Cerundolo, Baez, Auger-Aliassime, Paul
Wopper1: S. Tsitsipas, Ruud, Baez, Musetti
* OUT (8/20)
Pick 1:
Ambrosius: Eubanks
intel: Eubanks
Pick 2:
Szura: Evans, Martinez
TimH: Ofner, Martinez
voetbalmanager2: Ofner, Lajovic
Pick 3:
Sebastiaan92: Machac, Musetti, Arnaldi
Pick 4:
superniger: Ofner, Cerundolo, Baez, Struff
TheVulture: Medvedev, Ruud, Baez, Ofner
Die had ik even over het hoofd gezien, ik ga het aanpassen!quote:Op woensdag 31 juli 2024 09:58 schreef superniger het volgende:
[..]
Ik switchte pick 4 naar Medvedev.
Thanks 🫶quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:00 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Die had ik even over het hoofd gezien, ik ga het aanpassen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |