SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 11:36 schreef danusz1986 het volgende:
Walkover Murray. Had toch even Machac moeten laten staan. Maar vond ik een beetje lullig. Mensen die hem kozen zijn door dan toch?
Medvedev is al een Pick 3. weet niet of er nog Pick 2 wedstrijden open staanquote:Op woensdag 3 juli 2024 07:35 schreef kleinzusje het volgende:
Mag ik met Medvedev meedoen als pick 2 ?
Nog niet gestart als pick 2 (als ik het goed heb)quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:35 schreef kleinzusje het volgende:
Mag ik met Medvedev meedoen als pick 2 ?
Dit klopt @kleinzusje en @voetbalmanager2, als jullie nog een pick willen doorgeven voor ronde 2 dan mogen jullie uit deze wedstrijden kiezen.quote:Op woensdag 3 juli 2024 07:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog niet gestart als pick 2 (als ik het goed heb)
Karatsev - Khachanov
Hayls - Eubanks
quote:Op woensdag 3 juli 2024 09:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit klopt @:kleinzusje en @:voetbalmanager2, als jullie nog een pick willen doorgeven voor ronde 2 dan mogen jullie uit deze wedstrijden kiezen.
2. Khachanovquote:Op woensdag 3 juli 2024 09:07 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit klopt @:kleinzusje en @:voetbalmanager2, als jullie nog een pick willen doorgeven voor ronde 2 dan mogen jullie uit deze wedstrijden kiezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |