Godverquote:Op maandag 1 juli 2024 15:33 schreef ToT het volgende:
Zonder.
Alleen 1x was het heel extreem; ik was een tiener en ging naar de tandarts. Hij had 2 gaatjes gezien en maakte een foto om te zien of er meer waren of niet.
Hij vroeg me of ik een verdoving wilde.
Nee, voor 2 gaatjes is het niet nodig.
En due lul ging boren, boren, boren, boren....de ene tand na de ander!
Toen met die kouwe lucht overal overheen blazen en daarna alles vullen.
Ik vroeg hem hoeveel gaatjes het waren en hij was de tel kwijt.
De assistente zei: "Negen."
NEGEN GAATJES?!?
"Ja, het zijn plekjes waarvan ik naar aanleiding van de foto's vermoed dat ze ooit in te toekomst MISSCHIEN wel eens gaatjes zouden kunnen gaan worden, en ik ga binnenkort met pensioen en wil alles netjes achterlaten, dus heb ik er voor gekozen ze meteen allemaal maar te boren en te vullen."![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik ook eens tegen de tandarts gezegd. Die begon te lachen, joh, zei hij, ik merk direct wanneer ik iets raak, daar hoef je je hand niet voor op te steken, dan vlieg je vanzelf uit de stoel!quote:Op maandag 1 juli 2024 15:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Spreek af met je tandarts dat hij onmiddellijk stopt met boren als jij je hand opsteekt. Is het nare gevoel dan gezakt (10 sec. later) dan gaat ie weer verder. Zo hoef je geen prik en heb je het gevoel dat je het nog wat in de hand hebt.
Hij liet in ieder geval wel een nette rekening achter die goed was voor zijn pensioenquote:Op maandag 1 juli 2024 15:33 schreef ToT het volgende:
"Ja, het zijn plekjes waarvan ik naar aanleiding van de foto's vermoed dat ze ooit in te toekomst MISSCHIEN wel eens gaatjes zouden kunnen gaan worden, en ik ga binnenkort met pensioen en wil alles netjes achterlaten, dus heb ik er voor gekozen ze meteen allemaal maar te boren en te vullen."
Oh dit was sowieso > 30 jaar geleden.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Hij liet in ieder geval wel een nette rekening achter die goed was voor zijn pensioen
Ik weet niet wanneer het was overigens, maar tegenwoordig zou je die rekening niet moeten betalen. In principe is een tandarts verplicht je vooraf een offerte te overhandigen.
Ah, hij wilde zn pensioen nog even veilig stellen dus..quote:Op maandag 1 juli 2024 15:33 schreef ToT het volgende:
Zonder.
Alleen 1x was het heel extreem; ik was een tiener en ging naar de tandarts. Hij had 2 gaatjes gezien en maakte een foto om te zien of er meer waren of niet.
Hij vroeg me of ik een verdoving wilde.
Nee, voor 2 gaatjes is het niet nodig.
En due lul ging boren, boren, boren, boren....de ene tand na de ander!
Toen met die kouwe lucht overal overheen blazen en daarna alles vullen.
Ik vroeg hem hoeveel gaatjes het waren en hij was de tel kwijt.
De assistente zei: "Negen."
NEGEN GAATJES?!?
"Ja, het zijn plekjes waarvan ik naar aanleiding van de foto's vermoed dat ze ooit in te toekomst MISSCHIEN wel eens gaatjes zouden kunnen gaan worden, en ik ga binnenkort met pensioen en wil alles netjes achterlaten, dus heb ik er voor gekozen ze meteen allemaal maar te boren en te vullen."![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 1 juli 2024 20:45 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ah, hij wilde zn pensioen nog even veilig stellen dus..
Ik wordt helemaal misselijk en duizelig en neig tot flauwvallen van zo'n doof gevoel in m'n bek. Idem voor ergens anders.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:54 schreef herverwijderd het volgende:
Zonder verdoving want ik vind die injectie in mijn bakkes veel erger.
Wilde ik ook, maar mocht niet van de endodontoloog, hij was zuinig op z’n vingers zei hijquote:Op maandag 1 juli 2024 20:56 schreef halfway het volgende:
Watjes. Vorig jaar nog een WKb gehad zonder verdoving
Die offerte is pas verplicht bij een bepaald bedragquote:Op maandag 1 juli 2024 16:29 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Hij liet in ieder geval wel een nette rekening achter die goed was voor zijn pensioen
Ik weet niet wanneer het was overigens, maar tegenwoordig zou je die rekening niet moeten betalen. In principe is een tandarts verplicht je vooraf een offerte te overhandigen.
Dat is eigenlijk wel een goed idee.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Spreek af met je tandarts dat hij onmiddellijk stopt met boren als jij je hand opsteekt. Is het nare gevoel dan gezakt (10 sec. later) dan gaat ie weer verder. Zo hoef je geen prik en heb je het gevoel dat je het nog wat in de hand hebt.
Wow, goede tip.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:36 schreef valentijn101 het volgende:
Er bestaat een spray en crème die ze vooraf op je tandvlees kunnen smeren die verdoofd. Zo voel je de spuit niet/ minder.
Hoe veel denk jij dat 9 gaatjes vullen kost? En denk je dat dat niet aan de drempel van 250 euro voldoet?quote:Op maandag 1 juli 2024 21:25 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Die offerte is pas verplicht bij een bepaald bedrag
Apart dat dat zo erg verschilt dan. Ik heb juist het idee dat ze tegenwoordig vrij nauwkeurig plaatselijk kunnen verdoven voor een gaatje. Bij mij was letterlijk alleen het tandvlees rondom één tand verdoofd. En ik liep de deur uit met hetzelfde mondgevoel als ik bij aankomst had.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:00 schreef Karina het volgende:
Ik vind zonder verdoving prettiger omdat je anders erna nog een halve dag loopt te kwijlen en lastig kunt eten.
Daarna haalt het busje je weer op?quote:Op woensdag 3 juli 2024 01:02 schreef Sjemmert het volgende:
Ik neem altijd een dubbele verdoving. Ze doen altijd een test na de eerste prik en ik zeg altijd dat ik nog wat voel en dan doen ze nog zo'n prik.
Geen pijn in de stoel en zo'n slappe bek daarna is ook wel ff grappig op zich.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |