Sommige mensen kunnen misschien ook beter op zolder zijn als ze bang zijn dat ze door vreemden kunnen worden aangesproken en daar het liefst wettelijke kaders voor zien.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:44 schreef Twiitch het volgende:
Ik zit immer op zolder dus ik doe niet aan seksueel geweld, behalve online dan. Maar dat telt niet. What happens in Goldshire stays in Goldshire.
Moet gewoon kunnen, niet per se in mijn woordenboek want daarvoor heb ik teveel stijl, maar niks mis met een complimentje dat iemand er lekker uit zietquote:Op maandag 1 juli 2024 16:47 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Raar idee van flirten als je denkt dat vrouwen het waarderen als je uit het niets laat blijken dat ze een lekkere kont hebben.
Zit je hier nou strafbaar gedrag goed te praten?quote:Op maandag 1 juli 2024 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen misschien ook beter op zolder zijn als ze bang zijn dat ze door vreemden kunnen worden aangesproken en daar het liefst wettelijke kaders voor zien.
Jason, niks is zo tegenstrijdig als een vrouw (uitzonderingen daargelaten). Ze zegt het een en wil het ander. Ga er maar aan staan als gewillige vent.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:46 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Sommigen geven vrouwen wel heel veel power hier. Te moeilijk blijkbaar om eigen verantwoordelijkheid te nemen en jezelf gewoon te gedragen.
Als vrouwen daadwerkelijk weerbaarder zouden worden dan zouden we niet van die bekrompen regeltjes en wetten hoeven invoeren om ze te beschermen Hans.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zet jezelf weer ontzettend buitenspel door genuanceerde berichten zo passief agressief te benaderen. Misschien kan je je afvragen waarom jou het persoonlijk Kennelijk zo raakt dat vrouwen weerbaarder worden. Heel bijzonder
Lekker kontje!!!quote:Op maandag 1 juli 2024 16:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Zit je hier nou strafbaar gedrag goed te praten?
Foei!
Ik doe aan lijfstraffen. Kom maar even langs.quote:
Is weer eens wat anders dan het "uitbaten van cleavage" of "romige lactosezakken"quote:Op maandag 1 juli 2024 16:49 schreef capricia het volgende:
Ik stuur altijd aan op mediation, en dan vraag ik geld. Anders volgt er een aangifte.
Die macht heb ik als vrouw. Met mijn wulpse vormen en roomblanke borsten.
Mannen hebben van nature namelijk geen zelfbeheersing.
Ja, wat is het leven van een man toch zwaar.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jason, niks is zo tegenstrijdig als een vrouw (uitzonderingen daargelaten). Ze zegt het een en wil het ander. Ga er maar aan staan als gewillige vent.²
Als mannen zich gewoon zouden gedragen en zouden letten op consent dan zouden we niet van die bekrompen regeltjes en wetten in hoeven te voeren om vrouwen te beschermen.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Als vrouwen daadwerkelijk weerbaarder zouden worden dan zouden we niet van die bekrompen regeltjes en wetten hoeven invoeren om ze te beschermen Hans.
Het is eerder een zwakke generatie vrouwen die verstrikt zitten in hun feministische waanideeėn en mannen haten.
Dit is behoorlijk seksistisch van je. Ik zou daar tegenover willen stellen dat als vrouwen duidelijker en eenduidiger in hun communicatie en signalen waren deze regels en wetten vast en zeker ook niet nodig waren.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als mannen zich gewoon zouden gedragen en zouden letten op consent dan zouden we niet van die bekrompen regeltjes en wetten in hoeven te voeren om vrouwen te beschermen.
Je lijf gebruiken voor geld, jij vuige hoerquote:Op maandag 1 juli 2024 16:49 schreef capricia het volgende:
Ik stuur altijd aan op mediation, en dan vraag ik geld. Anders volgt er een aangifte.
Die wettelijke kaders zijn er gekomen door types als jij.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Sommige mensen kunnen misschien ook beter op zolder zijn als ze bang zijn dat ze door vreemden kunnen worden aangesproken en daar het liefst wettelijke kaders voor zien.
Of onzekere man die vrouw die voor zichzelf opkomt haatquote:Op maandag 1 juli 2024 16:51 schreef Elan het volgende:
Het is eerder een zwakke generatie vrouwen die verstrikt zitten in hun feministische waanideeėn en mannen haten.
Het is altijd handig om een paar D66 rechters te kennen. De veroordeling staat bij voorbaat al vast.quote:Op maandag 1 juli 2024 16:58 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je lijf gebruiken voor geld, jij vuige hoer
quote:Op maandag 1 juli 2024 17:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is altijd handig om een paar D66 rechters te kennen. De veroordeling staat bij voorbaat al vast.
De proceskosten zijn voor de veroordeelde.quote:
Ik ben nu in de sportschool. Even werken aan mijn ultiem sexy kontquote:Op maandag 1 juli 2024 16:49 schreef capricia het volgende:
Sorry dat het kwijl bijna op je shark broekje belanddequote:Op maandag 1 juli 2024 17:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben nu in de sportschool. Even werken aan mijn ultiem sexy kont
Ik heb nog wel express een hele strakke aangetrokken.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sorry dat het kwijl bijna op je shark broekje belandde
Ok. Hoeveel geld vraag je ? Ik vraag dit voor een vriend trouwens..quote:Op maandag 1 juli 2024 16:49 schreef capricia het volgende:
Je kent die d66rechters toch? Je moet wel ergens een manier hebben om zeker te zijn dat die rechters ook in jou voordeel besluiten.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:02 schreef capricia het volgende:
[..]
De proceskosten zijn voor de veroordeelde.
Wel in de buurt van een groepje gasten doen he. En vervolgens lekker aandachttrekkend squatten in het zichtveld met je getuite lipjes en gekreun.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben nu in de sportschool. Even werken aan mijn ultiem sexy kont
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |