Zou kunnen maar ik denk niet dat zij op deze voet verder doorontwikkelen en zo ja, dan is dat ook prima en heel knap.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:38 schreef nils7 het volgende:
Eens maar gezien de progressie kan 2025 wel eens het jaar van McLaren worden.
Ja die eerste zeker daarom kregen ze ook een straf hiervoorquote:Op maandag 1 juli 2024 16:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Vond het trouwens wel lachen hoe Lando twee keer tegelijk pitte met Max. Zeker omdat Max daarom die tweede keer moest wachten op Lando na de bandenwissel (en die eerste keer eigenlijk ook).
Gratis tijdswinst voor McLaren en je hoeft geen strategie te plannen.
Zowel vorig jaar als dit jaar kwam McLaren niet erg sterk uit de startblokken. Ze hebben het dit seizoen wel sneller in orde dan in 2023, dus wie weet beginnen ze volgend jaar gelijk goed. Maar ja, hoe beter de auto wordt, hoe moeilijker wordt het om nog grote winst te boeken natuurlijk.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik denk niet dat zij op deze voet verder doorontwikkelen en zo ja, dan is dat ook prima en heel knap.
Dit ja, Red Bull heeft voor aanstaand weekend weer een aardige upgrade klaar staan, die zou wel moeten doen wat het belooft anders wordt het nog best een zware 2 seizoenshelft.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Zowel vorig jaar als dit jaar kwam McLaren niet erg sterk uit de startblokken. Ze hebben het dit seizoen wel sneller in orde dan in 2023, dus wie weet beginnen ze volgend jaar gelijk goed. Maar ja, hoe beter de auto wordt, hoe moeilijker wordt het om nog grote winst te boeken natuurlijk.
Was randjequote:Op maandag 1 juli 2024 17:18 schreef mikieu het volgende:
[..]
Ja die eerste zeker daarom kregen ze ook een straf hiervoor
Via F1TV liet Sam Collins Alex Brundle dus zo bleek later een stukje zien, van [enkele] honderden meters vóór de bewuste bocht.quote:Op nomaandag 1 juli 2024 17:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af wat Verstappen gedaan heeft dat niet door de beugel kan, hoe vaker ik het incident zie, hoe harder ik het me afvraag.
Maar dat is toch geen fout? Hij mag toch zelf bepalen welke lijn hij neemt, heb je een link of was het live?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Via F1TV liet Sam Collins een stukje zien, van enkele honderden meters vóór de bewuste bocht.
Daar zie je wel dat Max van de lijn afwijkt.
Maar óók dat Lando daarna instuurt.
Ook een lul dus.quote:
Hij liet niet genoeg ruimte voor Norris (iets minder dan een wagenbreedte),quote:Op maandag 1 juli 2024 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar dat is toch geen fout? Hij mag toch zelf bepalen welke lijn hij neemt, heb je een link of was het live?
Honderden meters? Dan zit hij niet in de remzone en hij mag gewoon van richting veranderen om een lijn te kiezen.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Via F1TV liet Sam Collins een stukje zien, van enkele honderden meters vóór de bewuste bocht.
De Verstappen-hater. Daar kun je geen objectieve analyse van verwachten. Belachelijk dat hij überhaupt voor F1TV werkt.quote:
Je mag een beweging maken om te verdedigen en dan heb je ook nog bocht 2 voor 3. In mijn ogen mag je dan 1x van lijn wisselen tussen bocht 1 en 2 en dan weer een move tussen 2 en 3 omdat het 2 verschillende (rechte) stukken zijn (ook al rem je niet voor 2).quote:Op maandag 1 juli 2024 18:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Vond het wel grappig dat hij Verstappen helemaal niets vond en ook geen potentiele kampioen in hem zag, was in 2016 denk ikquote:Op maandag 1 juli 2024 18:32 schreef Jane het volgende:
[..]
De Verstappen-hater. Daar kun je geen objectieve analyse van verwachten. Belachelijk dat hij überhaupt voor F1TV werkt.
Het zou wel karma zijn als Max aan de binnenkant zit in die situatie. 10 seconden penalty pakken en winnen. Vervolgens met een Nederlandse vlag een ereronde rijden met Super Max door de speakers.quote:
Vliegen normaliter ook samen terug toch, maar wie weet dit keer niet.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ze stonden naast elkaar de pers te woord te staan
[ twitter ]
Precies zo als je hier beschrijft vond ik dat ook. Van bovenaf is dat goed te zien.quote:Op maandag 1 juli 2024 17:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je het van bovenaf ziet, zie je gewoon een typische verdedigende actie waarbij Max net een centimeter te ver gaat. Je ziet ook dat Norris een achterlijke divebomb deed en dat ie alles had kunnen voorkomen.
Oh damnquote:Op maandag 1 juli 2024 18:56 schreef Rianne84 het volgende:
[ x ]
Dit was ook gebeurd, klinkt wel als iets dat Stroll zou doen
Dat komt omdat Norris nogal stoom uit zijn oren had komen. Was hij rustig naar de pits teruggereden dan had hij nog punten gehaald ookquote:Op maandag 1 juli 2024 13:19 schreef PirE het volgende:
[..]
Norris had ook een lekke achterband. Band sloeg bodywork kapot met als gevolg veel carbon op de baan.
Wat hadden ze volgens die Lando fan dan moeten doen?quote:Op maandag 1 juli 2024 18:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]
Die foto is wel op het juiste moment genomenquote:Op maandag 1 juli 2024 18:45 schreef spectrumanalyser het volgende:
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |