SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerVakman pur sang
Wie ben jij en waar heb je Buda gelaten, wat zijn de eisen voor vrijlating?quote:
Op zich wel prima als Buda engelbewaarder loopt te jengelenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n oren aan het druppelen en hoor nu echt helemaal niks meer.
HALLO LEKKER WIJFquote:Op zondag 30 juni 2024 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n oren aan het druppelen en hoor nu echt helemaal niks meer.
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie ben jij en waar heb je Buda gelaten, wat zijn de eisen voor vrijlating?
Ik duimquote:Op zondag 30 juni 2024 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
Nog een half uurtje voor er weer een woningloting afloopt. Ongeveer 800 reacties, dus 0,125% kans.
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
“Ik weet nuuuu, dat er een engelbewaarder bestaat” [ afbeelding ]
Hij blijft hangen op "op lotinglijst, in behandeling"quote:
Maar hoe definieer je iets als 'foute' muziek?quote:Op zondag 30 juni 2024 20:10 schreef Nattekat het volgende:
Foute muziek is machtig prachtig. Engelenbewaarder is pure stront.
nou die winnen dan sowiesoquote:Op zondag 30 juni 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij blijft hangen op "op lotinglijst, in behandeling"
Geen idee of dat normaal automatisch gaat, of dat er eerst nog iemand over een knop moet struikelen.
Ik zag wel dat mensen met urgentie ook op de loting voorrang krijgen. Dus eigenlijk is het nog minder dan 0,125% kans als er een andere poel mensen is waar de eerste plek praktisch gegarandeerd uit gevist gaat worden.
Godsammequote:Op zondag 30 juni 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee of dat normaal automatisch gaat, of dat er eerst nog iemand over een knop moet struikelen.
Ik zag wel dat mensen met urgentie ook op de loting voorrang krijgen. Dus eigenlijk is het nog minder dan 0,125% kans als er een andere poel mensen is waar de eerste plek praktisch gegarandeerd uit gevist gaat worden.
Als het hoog scoort in de qmusic foute top 1500quote:Op zondag 30 juni 2024 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe definieer je iets als 'foute' muziek?
Alweerquote:
Niet geschoten is altijd misquote:Op zondag 30 juni 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De uiteindelijke winnaar had dezelfde kansenquote:Op zondag 30 juni 2024 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis
De aanhouder wint
Etc etc
Volgens mij zou ik de helft van die lijst al niet als fout bestempelen, maar okquote:Op zondag 30 juni 2024 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het hoog scoort in de qmusic foute top 1500
Er zijn wel wat uitzonderingen jaquote:Op zondag 30 juni 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik de helft van die lijst al niet als fout bestempelen, maar ok
Nou gewoon, is toch niet zo lang geleden, of vreet je de laatste tijd alleen nog maar ramen?quote:
sinds het van de foute 500 naar 1500 is gegaan zijn er inderdaad genoeg nummers in terecht gekomen die er geen reden toe hebbenquote:Op zondag 30 juni 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik de helft van die lijst al niet als fout bestempelen, maar ok
Ik zou er voornamelijk Nederlandstalig weemoedig meejengel meuk in verwachten, maar daar hebben we al Radio Oranje en 100% NL voor natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2024 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn wel wat uitzonderingen ja
Maar over het algemeen keur ik meezingers ook goed.
Moscow Mule en een Espresso Martiniquote:Op zondag 30 juni 2024 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar jij dan met je dansen op Nederlandse smartlappen?
Zit er ook genoeg inquote:Op zondag 30 juni 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou er voornamelijk Nederlandstalig weemoedig meejengel meuk in verwachten, maar daar hebben we al Radio Oranje en 100% NL voor natuurlijk
Tegen de tijd dat ik uit huis kan is het in een urn.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis
De aanhouder wint
Etc etc
quote:Op zondag 30 juni 2024 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gewoon, is toch niet zo lang geleden, of vreet je de laatste tijd alleen nog maar ramen?
Dan kun je wel zeggen, 'I have urned it'quote:Op zondag 30 juni 2024 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik uit huis kan is het in een urn.
quote:Op zondag 30 juni 2024 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je wel zeggen, 'I have urned it'
Heerlijk! Was eerst in Berat, heel gezellig bij gekletst met mijn exdinges, enzo. Voelde gelijk weer thuis. Nu in Tirana, zo eten en voetbal kijken bij mijn favo eettentje hier. Maar moet wel een beetje wennen aan de hitte nog.quote:
is echt al super lang geleden jaquote:Op zondag 30 juni 2024 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gewoon, is toch niet zo lang geleden, of vreet je de laatste tijd alleen nog maar ramen?
Ja wat zal het zijn, een maand? 1,5e maand?quote:
nou denk wel langer eigenlijk, voelt als jarenquote:Op zondag 30 juni 2024 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat zal het zijn, een maand? 1,5e maand?
12 mei liep je te mopperen dat ze kleiner waren gewordenquote:Op zondag 30 juni 2024 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou denk wel langer eigenlijk, voelt als jaren
Ik las kuitblessuresquote:Op zondag 30 juni 2024 20:27 schreef McGrath het volgende:
kutblessures, ging proberen om weer te hardlopen, maar voelde aan het eind van de straat al dat het hem nog niet gaat worden![]()
Fijnquote:Op zondag 30 juni 2024 20:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heerlijk! Was eerst in Berat, heel gezellig bij gekletst met mijn exdinges, enzo. Voelde gelijk weer thuis. Nu in Tirana, zo eten en voetbal kijken bij mijn favo eettentje hier. Maar moet wel een beetje wennen aan de hitte nog.
Fluctuerende hormoonhuishouding oidquote:Op zondag 30 juni 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
12 mei liep je te mopperen dat ze kleiner waren geworden
quote:Op zondag 30 juni 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
12 mei liep je te mopperen dat ze kleiner waren geworden
Ja toch wel 1,5 maandquote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 20:27 schreef McGrath het volgende:
kutblessures, ging proberen om weer te hardlopen, maar voelde aan het eind van de straat al dat het hem nog niet gaat worden![]()
Geen commentaarquote:Op zondag 30 juni 2024 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat vindt u van dit nieuwe kabinet?
Nou, gedouched, cakes in de oven en moet nog bellenquote:
Of bedreigen om om te leggen, lijkt me een betere eerste stapquote:Op zondag 30 juni 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
We hoeven maar 301 mensen om te leggen.
Ik las Audi en ik had even kortsluiting.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Watermeloen in aanbieding bij Aldi
@:dud0r @:Ama
quote:Op zondag 30 juni 2024 20:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Watermeloen in aanbieding bij Aldi
@:dud0r @:Ama
Dan heb je wel heel veel getuigen, dat lijkt mij een slecht idee.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Of bedreigen om om te leggen, lijkt me een betere eerste stap
Watjequote:Op zondag 30 juni 2024 20:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Of bedreigen om om te leggen, lijkt me een betere eerste stap
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op zondag 30 juni 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
We hoeven maar 301 mensen om te leggen.
Ik heb iemand op Instagram die een teckelpuppy heeft.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt mij al eens afgekraakt omdat ik geen hazenlip heb
ik weet het nietquote:
alsof ze er allemaal bij zijn als je de brieven gaat plakkenquote:Op zondag 30 juni 2024 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan heb je wel heel veel getuigen, dat lijkt mij een slecht idee.
Lekker praktisch gedacht, Bilal.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
alsof ze er allemaal bij zijn als je de brieven gaat plakken
Ja, je gaat toch niet iemand face to face bedreigenquote:Op zondag 30 juni 2024 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker praktisch gedacht, Bilal.
Reed van de week door een popo achtervolging op de a20, jippiequote:Op zondag 30 juni 2024 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las Audi en ik had even kortsluiting.
lekker een watermeloen in een audi.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las Audi en ik had even kortsluiting.
PIETSAAAAAAquote:Op zondag 30 juni 2024 20:53 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben zwak en heb ingrediënten voor PIETSAAAAA gehaald
snap ik wel..quote:Op zondag 30 juni 2024 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
Valt me wel op dat de advertenties vaak woningen zijn op de derde verdieping zonder lift.
Misschien sterven die bij bosjes met een hartaanval.
Nee, straks ga je het in mijn mond stoppen, kan beter mijn neus dicht doenquote:Op zondag 30 juni 2024 20:54 schreef Crack_ het volgende:
McGrath, doe maar even je ogen dicht
maar ik heb vier kazen gehaaldcheddar, iets blauwschimmelachtig, mozzarella en taleggio PIETSAAAAAAA
oh echt, typischquote:Op zondag 30 juni 2024 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
Valt me wel op dat de advertenties vaak woningen zijn op de derde verdieping zonder lift.
PIETSAAAAAAAAAAAAquote:
als pakketdienst meewerkt..quote:Op zondag 30 juni 2024 20:56 schreef Ama het volgende:
Dat is lekker snel. Nieuwe weekendtas komt morgen al.
quote:Op zondag 30 juni 2024 20:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker een watermeloen in een audi.
wel een nieuwe en dan even naar DE voor een plofje
mooi, scheelt met buitenzetten, alles gewoon in de tasquote:Op zondag 30 juni 2024 20:56 schreef Ama het volgende:
Dat is lekker snel. Nieuwe weekendtas komt morgen al.
hahaha deze logicaquote:Op zondag 30 juni 2024 20:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, straks ga je het in mijn mond stoppen, kan beter mijn neus dicht doen
Het zijn ook bijna altijd dezelfde wijken, alsof daar meer asbest gebruikt is. Noord en Centrum heeft ook nog flink wat sociale huur, maar zie je nauwelijks advertenties van.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:55 schreef DeZwabber het volgende:
Deze heb ik gekocht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
De neus dicht is omdat ik misselijk wordt van kaasluchtquote:Op zondag 30 juni 2024 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hahaha deze logica![]()
ik doe mn ogen niet dicht want straks stop je het in mn mond dus daarom doe ik mn neus dicht
ja? ga je er nu ook 1 kopen?quote:Op zondag 30 juni 2024 20:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb iemand op Instagram die een teckelpuppy heeft.
dat is hier ook wel zoquote:Op zondag 30 juni 2024 20:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
Het zijn ook bijna altijd dezelfde wijken, alsof daar meer asbest gebruikt is. Noord en Centrum heeft ook nog flink wat sociale huur, maar zie je nauwelijks advertenties van.
quote:Op zondag 30 juni 2024 20:58 schreef Ama het volgende:
[..]
Deze heb ik gekocht.lekker opvallend rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohquote:Op zondag 30 juni 2024 20:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
De neus dicht is omdat ik misselijk wordt van kaaslucht
had je last van een 4E in je wijk?quote:Op zondag 30 juni 2024 20:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
dat is hier ook wel zo
mijn hele wijk is sociale woningbouwwijk op drie huizen na, daarin woonde 4ebe
Verdiepingkeuze is niet een kieskeurigheid die ik me kan veroorloven. Anders zou ik wel iets op de begane grond met een tuintje willen.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh echt, typisch
1e verdieping lijkt me gaar, dat is zo net niks ofzo
Ik zit nu op de eerste verdieping, maar zou echt heel graag hoger zitten. Je kan hoog aan een drukke straat wonen en er veel minder last van hebben.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verdiepingkeuze is niet een kieskeurigheid die ik me kan veroorloven. Anders zou ik wel iets op de begane grond met een tuintje willen.
geen last, ik had haar toen nog nooit gezien (dit is wat zij denkt)quote:
Niet dat je af en toe schrok van iemand die weer eens: "KIEEEEPPP" giltquote:Op zondag 30 juni 2024 21:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geen last, ik had haar toen nog nooit gezien (dit is wat zij denkt)
mja, ik had ook wel begane grond willen zitten met een tuintje.. is me ook niet gegund..quote:Op zondag 30 juni 2024 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Verdiepingkeuze is niet een kieskeurigheid die ik me kan veroorloven. Anders zou ik wel iets op de begane grond met een tuintje willen.
zou ik ook vooral niet doen neequote:Op zondag 30 juni 2024 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee, maar geniet ervan, hier ruik ik het niet
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niet dat je af en toe schrok van iemand die weer eens: "KIEEEEPPP" gilt
ik ben blij dat ik uberhaupt iets kon kopenquote:Op zondag 30 juni 2024 21:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook geen tuin aan mn huis, mn balkon is zelfs redelijk klein en heel onhandig ingericht. Maar johhhh, was al lang blij dat ik een balkon had + zon tot 3 uur oid. Want had deze woning hoe dan ook aangenomen, ook zonder balkon
heb je ook nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
snap ikquote:Op zondag 30 juni 2024 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik uberhaupt iets kon kopen
Dat wilde ik juist absoluut nietquote:Op zondag 30 juni 2024 21:02 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, ik had ook wel begane grond willen zitten met een tuintje.. is me ook niet gegund..
Zo'n flatje heb ik bijna vijftien jaar gewoond. Enige verwarming was een gaskacheltje in de woonkamer. Mijn slaapkamer had enkel glas. Huur was iets van 300 euro in de maand.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zou ik ook vooral niet doen nee
meeste appartementen hier hebben geen begane grond omdat de bergingen daar zitten, 1e verdieping is zo'n verdieping na 4 treden. Daar wonen geeft niks extra's tov andere verdiepingen, behalve straatherrie en mensen die je woning in kijken
Dolblij dat ik een partner heb, anders had ik niks kunnen kopen.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben blij dat ik uberhaupt iets kon kopen
He, klinkt als mijn huis waar ik ooit samen woonde.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo'n flatje heb ik bijna vijftien jaar gewoond. Enige verwarming was een gaskacheltje in de woonkamer. Mijn slaapkamer had enkel glas. Huur was iets van 300 euro in de maand.
We gingen er uit omdat de boel maar tegen de vlakte gegooid werd.
Koopwoningen voor teruggekomen.
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
heb je ook niet![]()
![]()
Ik heb ook nog een achtertuin he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ja Haaglanden is nog een tikkeltje erger geloof ik. Heb daar al regelmatig op een positie zevenhonderdzoveel gestaan.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:04 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb ook geen tuin aan mn huis, mn balkon is zelfs redelijk klein en heel onhandig ingericht. Maar johhhh, was al lang blij dat ik een balkon had + zon tot 3 uur oid. Want had deze woning hoe dan ook aangenomen, ook zonder balkon
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Zo'n flatje heb ik bijna vijftien jaar gewoond. Enige verwarming was een gaskacheltje in de woonkamer. Mijn slaapkamer had enkel glas. Huur was iets van 300 euro in de maand.
We gingen er uit omdat de boel maar tegen de vlakte gegooid werd.
Koopwoningen voor teruggekomen.
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja Haaglanden is nog een tikkeltje erger geloof ik. Heb daar al regelmatig op een positie zevenhonderdzoveel gestaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooooooohquote:
Voor huidige woning stond ik ook op plek 200quote:Op zondag 30 juni 2024 21:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja Haaglanden is nog een tikkeltje erger geloof ik. Heb daar al regelmatig op een positie zevenhonderdzoveel gestaan.
in je huidige woning?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik had vroeger ook enkel glas, kozijnen half weggerotmaar wel verwarming.
Nee vroeger. In het huis waarin ik ben opgegroeid. Dat viel achteraf gezien een beetje uit elkaar maar als kind had ik dat niet in de gaten.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in je huidige woning?
Hoe lang woon je daar al eigenlijk?
ohh, mooi is datquote:Op zondag 30 juni 2024 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee vroeger. In het huis waarin ik ben opgegroeid. Dat viel achteraf gezien een beetje uit elkaar maar als kind had ik dat niet in de gaten.
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oooooooh
pics?!
[..]
Voor huidige woning stond ik ook op plek 200![]()
hoop dat je uiteindelijk iets vind
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:17 schreef Ama het volgende:
[..]dus daar zit je stoned te wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
Er was in mijn kamer, die het verste weg van de woonkamer zat, achteraf een gasaansluiting aangelegd en een gat in de gevel voor een klein kacheltje.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
ergens klinkt dit als 'ahhh nostalgie' maar in praktijk is dit vast helemaal ruk?één gaskacheltje, what the
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:12 schreef McGrath het volgende:
[..]Oef.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Hahaha wat.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:14 schreef Crack_ het volgende:
De woning waar ik nu woonde had ook enkel glas maar is volledig gerenoveerd toen ik er in kwam, woning was daardoor ook helemaal kaal. Sommige mensen van die bezichtiging durfde nog te vragen wie ging betalen voor de inrichting van de vloer en muren![]()
Is ook maar een voorbeeldje, met loting kan het beide kanten op, alleen weinig in de top 100 kennelijkquote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:14 schreef Crack_ het volgende:
De woning waar ik nu woonde had ook enkel glas maar is volledig gerenoveerd toen ik er in kwam, woning was daardoor ook helemaal kaal. Sommige mensen van die bezichtiging durfde nog te vragen wie ging betalen voor de inrichting van de vloer en muren![]()
Ik vind dat beetje pauper want iedereen ziet je daar.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
dus daar zit je stoned te worden
Vroeger kon je zien wat de wachttijd en urgentiestatus was van de top drie reacties oid. Ik ben nu wel benieuwd hoeveel urgentie reacties er bovenaan die lotinglijst zitten.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:20 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is ook maar een voorbeeldje, met loting kan het beide kanten op, alleen weinig in de top 100 kennelijk
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:17 schreef Ama het volgende:
[..]ohhhh!!! ja dat is echt tuinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jezus manquote:Op zondag 30 juni 2024 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was in mijn kamer, die het verste weg van de woonkamer zat, achteraf een gasaansluiting aangelegd en een gat in de gevel voor een klein kacheltje.
Maar mijn moeder wilde niet dat ik een kacheltje in mijn kamer had, dus een extra deken it was. Uiteindelijk heb ik het overleefd en toen het heel koud was gingen we in de woonkamer slapen met matrassen op de vloer.
Tja. Ik zit hier veel beter, maar heb nog nooit zo graag weggewild.en tot je 15e, dat is een behoorlijke tijd
Hoe was de badkamer dan?
En snap ik, plek voor jezelf is erg fijnBaby darling doll face honey
Niet tot m'n vijftiende, pas na de scheiding van m'n ouders. Maar wel voor bijna vijftien jaar.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]byeee
[..]
ohhhh!!! ja dat is echt tuin
[..]
jezus manen tot je 15e, dat is een behoorlijke tijd
Hoe was de badkamer dan?
En snap ik, plek voor jezelf is erg fijn
ja hahahaquote:
ohhh, dat hebben ze weggehaald?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vroeger kon je zien wat de wachttijd en urgentiestatus was van de top drie reacties oid. Ik ben nu wel benieuwd hoeveel urgentie reacties er bovenaan die lotinglijst zitten.
alsnog, langgggquote:Op zondag 30 juni 2024 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Niet tot m'n vijftiende, pas na de scheiding van m'n ouders. Maar wel voor bijna vijftien jaar.
In Rotterdam zie je alleen: "geaccepteerd door een andere kandidaat"quote:Op zondag 30 juni 2024 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, dat hebben ze weggehaald?
je ziet bij verhuurde woningen nog wel wie die heeft gekregen, maar misschien beter om daar niet naar te kijken
ik kan mij nog een kennis van mn moeder herinneren, die had een boerderij en daar moest ik vroeger dan mee naar toe.. (quote:Op zondag 30 juni 2024 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Er was in mijn kamer, die het verste weg van de woonkamer zat, achteraf een gasaansluiting aangelegd en een gat in de gevel voor een klein kacheltje.
Maar mijn moeder wilde niet dat ik een kacheltje in mijn kamer had, dus een extra deken it was. Uiteindelijk heb ik het overleefd en toen het heel koud was gingen we in de woonkamer slapen met matrassen op de vloer.
Tja. Ik zit hier veel beter, maar heb nog nooit zo graag weggewild.
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hahaha
maar is sowieso wel bijzonder, het was een groepsbezichtiging en die mensen hebben dan door dat jij op nummer één staat. Toen gingen ze me proberen over te halen om de woning niet te nemen met allemaal zielige verhaaltjes. Sorry maar wat denk je zelf![]()
Voelt trouwens echt raar dat er zo veel mensen naar een woning aan het kijken zijn en sommige wel serieuze vragen stellen en dat jij denkt 'ja stop maar, deze is voor mij'
Ja. Echt al meer dan tien jaar geleden of zo. De site is nu helemaal anders.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh, dat hebben ze weggehaald?
je ziet bij verhuurde woningen nog wel wie die heeft gekregen, maar misschien beter om daar niet naar te kijken
Ja, werd eens uitgenodigd toen ik als 8e op de lijst stond, toen heb ik snel een rondje gelopen en toen maar gezegd "ik ga het vast niet worden als ik de anderen zo hoor, maar zet me maar op de lijst met interesse". Natuurlijk niks meer gehoord.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja hahaha
maar is sowieso wel bijzonder, het was een groepsbezichtiging en die mensen hebben dan door dat jij op nummer één staat. Toen gingen ze me proberen over te halen om de woning niet te nemen met allemaal zielige verhaaltjes. Sorry maar wat denk je zelf![]()
Voelt trouwens echt raar dat er zo veel mensen naar een woning aan het kijken zijn en sommige wel serieuze vragen stellen en dat jij denkt 'ja stop maar, deze is voor mij'
In ieder geval al 2 van de 3 afgevinktquote:Op zondag 30 juni 2024 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, gedouched, cakes in de oven en moet nog bellen
Joejoe
Vind het nog steeds erg raarquote:Op zondag 30 juni 2024 20:51 schreef Crack_ het volgende:
![]()
![]()
hahahaha, nou nou afgekraakt.... Dat viel erg mee. Zou gewoon een bonus zijn geweest
ahhquote:Op zondag 30 juni 2024 21:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
In Rotterdam zie je alleen: "geaccepteerd door een andere kandidaat"
precies dat, heel raarquote:Op zondag 30 juni 2024 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben jaren geleden een keer meegeweest met een bezichtiging toen vrienden van plan waren om de extra slaapkamer aan mij te verhuren. Met een groepje willekeurige mensen een beetje awkward door een leeg huis scharrelen. Apart sfeertje was dat.
oh wow, dat heb ik volgens mij nooit meegemaaktquote:Op zondag 30 juni 2024 21:30 schreef DeZwabber het volgende:
Toen ik nog vol optimisme was en me op m'n achttiende gratis kon inschrijven op woonnet.
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:30 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja, werd eens uitgenodigd toen ik als 8e op de lijst stond, toen heb ik snel een rondje gelopen en toen maar gezegd "ik ga het vast niet worden als ik de anderen zo hoor, maar zet me maar op de lijst met interesse". Natuurlijk niks meer gehoord.
quote:
Bezig met de 3e en dan met gierende banden naar bedquote:
Ja er waren er ook maar 5 hoor, maar dan was ik volgens mij alsnog laatstequote:Op zondag 30 juni 2024 21:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]8e ook echt
Weet ook niet zo goed waarom ze zoveel mensen uitnodigen. Volgens mij is vijf al ruim genoeg.
Bij bepaalde woningen in een slechte staat en/of op bepaalde locaties kun je wel inschatten dat je wellicht meer mensen nodig hebt, maar voor de meeste woningen in de randstad echt niet
"wat leuk dat je een scheve bakkes hebt zeg"quote:Op zondag 30 juni 2024 21:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]snap ik
Denk dat dit iets is wat ik neit snel irl zou zeggen 'echt leuk dat je een hazenlip hebt'
Slaapt de schoen bij jou in bed?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bezig met de 3e en dan met gierende banden naar bed
Hij hoort om je voet.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:44 schreef Nattekat het volgende:
Meestal hoor je verhalen van dat wasmachines sokken eten. Ik heb juist een extra sok die ik niet kan plaatsen.
Iemand anders is dus nu z'n sok verloren in z'n wasmachine. Zo gaat dat.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:44 schreef Nattekat het volgende:
Meestal hoor je verhalen van dat wasmachines sokken eten. Ik heb juist een extra sok die ik niet kan plaatsen.
Ja, sssssstttt niet doorvertellen.quote:
ahh, mja dan is het vaak wel kansloos ja, maar niet te kansloos dat je niet gaatquote:Op zondag 30 juni 2024 21:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja er waren er ook maar 5 hoor, maar dan was ik volgens mij alsnog laatste
quote:Op zondag 30 juni 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"wat leuk dat je een scheve bakkes hebt zeg"
Ahquote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand anders is dus nu z'n sok verloren in z'n wasmachine. Zo gaat dat.
Dus die ziet nu niet helemaal vol saharazand?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, sssssstttt niet doorvertellen.
👀quote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
omdat nattekat over sokken eten begint?
Het geheime sokkenportaalquote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand anders is dus nu z'n sok verloren in z'n wasmachine. Zo gaat dat.
Nee als ik uitgenodigd ga worden is er een kans dus dan ga ik ook. Niet gaan is sowieso geen kans.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ahh, mja dan is het vaak wel kansloos ja, maar niet te kansloos dat je niet gaat
[..]dat hebben de meeste mensen
Samequote:Op zondag 30 juni 2024 21:46 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee als ik uitgenodigd ga worden is er een kans dus dan ga ik ook. Niet gaan is sowieso geen kans.
Eerst even in badquote:Op zondag 30 juni 2024 21:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus die ziet nu niet helemaal vol saharazand?
Gisteren twijfelde ik nog om de godin te wassen (ondanks vorige week al een wasstraat), toch blij dat ik dat niet heb gedaanquote:
Ik geloof je, maar met al die sport nu echt geen tijd voor netflixquote:Op zondag 30 juni 2024 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Kijkt hier niemand sweet tooth op Netflix? Zo nee, het is een hele leuke serie. Aanrader
Heb alleen eerste seizoen toen gezien.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Kijkt hier niemand sweet tooth op Netflix? Zo nee, het is een hele leuke serie. Aanrader
Wat is daar zo grappig aanquote:
Heerlie de peerlie.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
met een beetje zaagsel en aromat
Oeh, gebaseerd op een comic van Jeff Lemire zie ik. Die heeft wel leuke dingen geschreven.quote:Op zondag 30 juni 2024 21:49 schreef Crack_ het volgende:
Precies, is gewoon de merknaamquote:Op zondag 30 juni 2024 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grmbl kan er niets aan doen, dat is hoe de fabrikant zijn auto genoemd heeft.
Zeikt weer van de regenquote:Op zondag 30 juni 2024 21:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren twijfelde ik nog om de godin te wassen (ondanks vorige week al een wasstraat), toch blij dat ik dat niet heb gedaan
Ja de herfst is weer begonnen, was een korte zomerquote:
Super gezellliequote:Op zondag 30 juni 2024 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja de herfst is weer begonnen, was een korte zomer
Ahja, kan me voorstellenquote:Op zondag 30 juni 2024 21:50 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik geloof je, maar met al die sport nu echt geen tijd voor netflix
ennn?quote:
ik weet niet precies wat ik zou denken als ik die namen zou horen en niet zou weten dat het over auto's zou gaanquote:
misschien kan je afhalen?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
Soms zou ik gewoon makkelijk toegang tot een goeie knuffel willen hebben. Thuisbezorgd doet er niet aan helaas.
Godin?quote:Op zondag 30 juni 2024 21:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Grmbl kan er niets aan doen, dat is hoe de fabrikant zijn auto genoemd heeft.
Dit weet jij dan weerquote:Op zondag 30 juni 2024 21:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oeh, gebaseerd op een comic van Jeff Lemire zie ik. Die heeft wel leuke dingen geschreven.
makkelijk toegangquote:Op zondag 30 juni 2024 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
Soms zou ik gewoon makkelijk toegang tot een goeie knuffel willen hebben. Thuisbezorgd doet er niet aan helaas.
Duimen voor een zonnige zondagquote:
Zon zonder zon der der ?quote:
Ja het is net alsof ik ook buiten dit topic met haar praat hequote:Op zondag 30 juni 2024 22:00 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik begin het wel eng te vinden dat je er altijd klaar voor bent
das die van die leo alkemade en zn dochter? dat ze minder moeten vliegen en daarom maar langer weg moeten?quote:Op zondag 30 juni 2024 22:01 schreef Koen66 het volgende:
Schijt politiek correcte reclame van Prijsvrij reizen
quote:
quote:DS is een afkorting van Déesse (Frans voor 'godin')
hoe ver ben je al van die halve?quote:Op zondag 30 juni 2024 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Vier boeken gelezen deze maand. Misschien haal ik de vierenhalf nog.
het wordt nog engerquote:Op zondag 30 juni 2024 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is net alsof ik ook buiten dit topic met haar praat he
paraplu er bovenquote:Op zondag 30 juni 2024 22:03 schreef Crack_ het volgende:
Oke ja, mijn appelboom heeft inderdaad schurft. Godver, natuur is moeilijk![]()
Je kunt het niet echt bestrijden maar wel preventieve maatregelen nemen. Één daarvan is zorgen dat het niet te nat is, ja ehhhh. Dat is af en toe beetje lastig hoor
Bijzonder zonder bij derquote:
Deze https://crowncurrencyauct(...)931-pmg-very-fine-30quote:Op zondag 30 juni 2024 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Welk biljetje laat je nu schieten?
Nee hoorquote:
Die ken ik nietquote:
Heb net nog wat regen jouw kant op gestuurdquote:Op zondag 30 juni 2024 22:03 schreef Crack_ het volgende:
Oke ja, mijn appelboom heeft inderdaad schurft. Godver, natuur is moeilijk![]()
Je kunt het niet echt bestrijden maar wel preventieve maatregelen nemen. Één daarvan is zorgen dat het niet te nat is, ja ehhhh. Dat is af en toe beetje lastig hoor
dat moet kunnenquote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 22:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Heb net nog wat tegen jouw kant op gestuurd
Dat doe ik met alle liefdequote:Op zondag 30 juni 2024 22:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ok, ga jij maar gezellie die godin rijden
Waarin precies?quote:
neequote:Op zondag 30 juni 2024 22:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Eerlijk zullen we alles delen?
quote:
quote:DS Automobiles is een Frans automerk, onderdeel van de autogroep Stellantis. Het merk is in 2015 ontstaan als afsplitsing van het merk Citroën en onderscheidt zich van dat merk door een sportieve en luxueuze uitstraling. Sinds 2009 bestond het als een luxe productreeks binnen Citroën. DS is een afkorting voor Different Spirit of Distinctive Series, maar ook een verwijzing naar Déesse (Frans voor 'godin'), de vroegere Citroën DS.
quote:Op zondag 30 juni 2024 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik had me voorgenomen om 'read 5 buy 1' te doen, dat je voor elk gekocht boek 5 boeken leest die je al hebt liggen, maar ik faal aanzienlijk.
quote:
quote:A directeur sportif (French: [diʁɛkt½ʁ spɔʁtif], lit. 'sporting director') is a person directing a cycling team during a road bicycle racing event. It is seen as the equivalent to a field manager in baseball, or a head coach in football. At professional level, a directeur sportif follows the team in a car and communicates with riders, personnel and race officials by radio.
Yep diequote:Op zondag 30 juni 2024 22:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
das die van die leo alkemade en zn dochter? dat ze minder moeten vliegen en daarom maar langer weg moeten?
Vraag even of Krekkie het wil komen doen, die vindt dat leukquote:Op zondag 30 juni 2024 22:09 schreef Nattekat het volgende:
Krijg het veel te warm van afstoffen, ik geef het op voor vandaag.
Nee want dan begin ik aan een serie dus dan moet ik ook de boeken daarvan kopenquote:Op zondag 30 juni 2024 22:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik had me voorgenomen om 'read 5 buy 1' te doen, dat je voor elk gekocht boek 5 boeken leest die je al hebt liggen, maar ik faal aanzienlijk.
Ja das leuk, maar die fietsen boeien me toch niet dus wat moet ik met deze info?quote:
Ja, jijquote:
is dit AI tekst of zo? Een Frans bedrijf dat met Engelse afkortingen werkt?quote:
Gezelligquote:Op zondag 30 juni 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag even of Krekkie het wil komen doen, die vindt dat leuk
auto's boeit mij ook nietquote:Op zondag 30 juni 2024 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja das leuk, maar die fietsen boeien me toch niet dus wat moet ik met deze info?
Dat gebeurt soms.quote:
Ja, ben een beetje in een rare bui of zo.quote:[..]
makkelijk toegang![]()
sorry, klinkt even heel grappig
maarja, snap wel wat je bedoeld
Ik heb geen plekquote:Op zondag 30 juni 2024 22:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee want dan begin ik aan een serie dus dan moet ik ook de boeken daarvan kopen
En ik kwam van de week nog een 2 = 1 deal tegen
Dus ik ben maandag naar de ikea gegaan voor een nieuwe Billie
Nieuwe Billie is alleen stom want er zit tape op een de klantenservice bij de ikea is niet handig
welkomquote:Op zondag 30 juni 2024 22:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat gebeurt soms.
[..]
Ja, ben een beetje in een rare bui of zo.
toeschouwerquote:Op zondag 30 juni 2024 22:16 schreef CherryLips het volgende:
Weten jullie en synoniem voor 'gluurder' zonder dat je aan een vies mannetje moet denken? Voyeur valt al af. Iemand die graag meekijkt/toekijkt.
Zal ik doenquote:Op zondag 30 juni 2024 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag even of Krekkie het wil komen doen, die vindt dat leuk
Loerder of spieder?quote:Op zondag 30 juni 2024 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee moet wat vlotter zijn. Het Engelse woord is Peeper.
een peeping tom is een voyeur gewoonquote:Op zondag 30 juni 2024 22:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee moet wat vlotter zijn. Het Engelse woord is Peeper.
ok begrijpelijk, strijderquote:Op zondag 30 juni 2024 22:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ben morgen twee uurtjes weg dus wil het af hebben voor ik wegga.
Ja maar dit is voor kinderen en bij gluurder moet ik aan iemand denken die stiekem door de jaloezieën kijkt hoe mama zich omkleedt.quote:
pics van de katten?quote:Op zondag 30 juni 2024 22:21 schreef CherryLips het volgende:
Eerst nog even de katten voeren. Hopelijk geen cadeautje op de mat want die heb ik gister schoon staan maken.
ja al die reclames met hem zijn bagger. en met zijn dochter er bij is het niveau niet gestegen.quote:
Insert gifje van inspector Tom of zo.quote:Op zondag 30 juni 2024 22:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dit is voor kinderen en bij gluurder moet ik aan iemand denken die stiekem door de jaloezieën kijkt hoe mama zich omkleedt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |