SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerVakman pur sang
Wie ben jij en waar heb je Buda gelaten, wat zijn de eisen voor vrijlating?quote:
Op zich wel prima als Buda engelbewaarder loopt te jengelenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n oren aan het druppelen en hoor nu echt helemaal niks meer.
HALLO LEKKER WIJFquote:Op zondag 30 juni 2024 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n oren aan het druppelen en hoor nu echt helemaal niks meer.
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie ben jij en waar heb je Buda gelaten, wat zijn de eisen voor vrijlating?
Ik duimquote:Op zondag 30 juni 2024 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
Nog een half uurtje voor er weer een woningloting afloopt. Ongeveer 800 reacties, dus 0,125% kans.
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
“Ik weet nuuuu, dat er een engelbewaarder bestaat” [ afbeelding ]
Hij blijft hangen op "op lotinglijst, in behandeling"quote:
Maar hoe definieer je iets als 'foute' muziek?quote:Op zondag 30 juni 2024 20:10 schreef Nattekat het volgende:
Foute muziek is machtig prachtig. Engelenbewaarder is pure stront.
nou die winnen dan sowiesoquote:Op zondag 30 juni 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij blijft hangen op "op lotinglijst, in behandeling"
Geen idee of dat normaal automatisch gaat, of dat er eerst nog iemand over een knop moet struikelen.
Ik zag wel dat mensen met urgentie ook op de loting voorrang krijgen. Dus eigenlijk is het nog minder dan 0,125% kans als er een andere poel mensen is waar de eerste plek praktisch gegarandeerd uit gevist gaat worden.
Godsammequote:Op zondag 30 juni 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geen idee of dat normaal automatisch gaat, of dat er eerst nog iemand over een knop moet struikelen.
Ik zag wel dat mensen met urgentie ook op de loting voorrang krijgen. Dus eigenlijk is het nog minder dan 0,125% kans als er een andere poel mensen is waar de eerste plek praktisch gegarandeerd uit gevist gaat worden.
Als het hoog scoort in de qmusic foute top 1500quote:Op zondag 30 juni 2024 20:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hoe definieer je iets als 'foute' muziek?
Alweerquote:
Niet geschoten is altijd misquote:Op zondag 30 juni 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De uiteindelijke winnaar had dezelfde kansenquote:Op zondag 30 juni 2024 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis
De aanhouder wint
Etc etc
Volgens mij zou ik de helft van die lijst al niet als fout bestempelen, maar okquote:Op zondag 30 juni 2024 20:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het hoog scoort in de qmusic foute top 1500
Er zijn wel wat uitzonderingen jaquote:Op zondag 30 juni 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik de helft van die lijst al niet als fout bestempelen, maar ok
Nou gewoon, is toch niet zo lang geleden, of vreet je de laatste tijd alleen nog maar ramen?quote:
sinds het van de foute 500 naar 1500 is gegaan zijn er inderdaad genoeg nummers in terecht gekomen die er geen reden toe hebbenquote:Op zondag 30 juni 2024 20:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik de helft van die lijst al niet als fout bestempelen, maar ok
Ik zou er voornamelijk Nederlandstalig weemoedig meejengel meuk in verwachten, maar daar hebben we al Radio Oranje en 100% NL voor natuurlijkquote:Op zondag 30 juni 2024 20:18 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn wel wat uitzonderingen ja
Maar over het algemeen keur ik meezingers ook goed.
Moscow Mule en een Espresso Martiniquote:Op zondag 30 juni 2024 20:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar jij dan met je dansen op Nederlandse smartlappen?
Zit er ook genoeg inquote:Op zondag 30 juni 2024 20:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou er voornamelijk Nederlandstalig weemoedig meejengel meuk in verwachten, maar daar hebben we al Radio Oranje en 100% NL voor natuurlijk
Tegen de tijd dat ik uit huis kan is het in een urn.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis
De aanhouder wint
Etc etc
quote:Op zondag 30 juni 2024 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gewoon, is toch niet zo lang geleden, of vreet je de laatste tijd alleen nog maar ramen?
Dan kun je wel zeggen, 'I have urned it'quote:Op zondag 30 juni 2024 20:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ik uit huis kan is het in een urn.
quote:Op zondag 30 juni 2024 20:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan kun je wel zeggen, 'I have urned it'
Heerlijk! Was eerst in Berat, heel gezellig bij gekletst met mijn exdinges, enzo. Voelde gelijk weer thuis. Nu in Tirana, zo eten en voetbal kijken bij mijn favo eettentje hier. Maar moet wel een beetje wennen aan de hitte nog.quote:
is echt al super lang geleden jaquote:Op zondag 30 juni 2024 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou gewoon, is toch niet zo lang geleden, of vreet je de laatste tijd alleen nog maar ramen?
Ja wat zal het zijn, een maand? 1,5e maand?quote:
nou denk wel langer eigenlijk, voelt als jarenquote:Op zondag 30 juni 2024 20:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja wat zal het zijn, een maand? 1,5e maand?
12 mei liep je te mopperen dat ze kleiner waren gewordenquote:Op zondag 30 juni 2024 20:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou denk wel langer eigenlijk, voelt als jaren
Ik las kuitblessuresquote:Op zondag 30 juni 2024 20:27 schreef McGrath het volgende:
kutblessures, ging proberen om weer te hardlopen, maar voelde aan het eind van de straat al dat het hem nog niet gaat worden![]()
Fijnquote:Op zondag 30 juni 2024 20:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heerlijk! Was eerst in Berat, heel gezellig bij gekletst met mijn exdinges, enzo. Voelde gelijk weer thuis. Nu in Tirana, zo eten en voetbal kijken bij mijn favo eettentje hier. Maar moet wel een beetje wennen aan de hitte nog.
Fluctuerende hormoonhuishouding oidquote:Op zondag 30 juni 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
12 mei liep je te mopperen dat ze kleiner waren geworden
quote:Op zondag 30 juni 2024 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
12 mei liep je te mopperen dat ze kleiner waren geworden
Ja toch wel 1,5 maandquote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 20:27 schreef McGrath het volgende:
kutblessures, ging proberen om weer te hardlopen, maar voelde aan het eind van de straat al dat het hem nog niet gaat worden![]()
Geen commentaarquote:Op zondag 30 juni 2024 20:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat vindt u van dit nieuwe kabinet?
Nou, gedouched, cakes in de oven en moet nog bellenquote:
Of bedreigen om om te leggen, lijkt me een betere eerste stapquote:Op zondag 30 juni 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
We hoeven maar 301 mensen om te leggen.
Ik las Audi en ik had even kortsluiting.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Watermeloen in aanbieding bij Aldi
@:dud0r @:Ama
quote:Op zondag 30 juni 2024 20:30 schreef Wereldgozer het volgende:
Watermeloen in aanbieding bij Aldi
@:dud0r @:Ama
Dan heb je wel heel veel getuigen, dat lijkt mij een slecht idee.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Of bedreigen om om te leggen, lijkt me een betere eerste stap
Watjequote:Op zondag 30 juni 2024 20:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Of bedreigen om om te leggen, lijkt me een betere eerste stap
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op zondag 30 juni 2024 20:47 schreef CherryLips het volgende:
We hoeven maar 301 mensen om te leggen.
Ik heb iemand op Instagram die een teckelpuppy heeft.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt mij al eens afgekraakt omdat ik geen hazenlip heb
ik weet het nietquote:
alsof ze er allemaal bij zijn als je de brieven gaat plakkenquote:Op zondag 30 juni 2024 20:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan heb je wel heel veel getuigen, dat lijkt mij een slecht idee.
Lekker praktisch gedacht, Bilal.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
alsof ze er allemaal bij zijn als je de brieven gaat plakken
Ja, je gaat toch niet iemand face to face bedreigenquote:Op zondag 30 juni 2024 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker praktisch gedacht, Bilal.
Reed van de week door een popo achtervolging op de a20, jippiequote:Op zondag 30 juni 2024 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las Audi en ik had even kortsluiting.
lekker een watermeloen in een audi.quote:Op zondag 30 juni 2024 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik las Audi en ik had even kortsluiting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |