SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerVakman pur sang
Wie ben jij en waar heb je Buda gelaten, wat zijn de eisen voor vrijlating?quote:
Op zich wel prima als Buda engelbewaarder loopt te jengelenquote:Op zondag 30 juni 2024 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n oren aan het druppelen en hoor nu echt helemaal niks meer.
HALLO LEKKER WIJFquote:Op zondag 30 juni 2024 19:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben m'n oren aan het druppelen en hoor nu echt helemaal niks meer.
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wie ben jij en waar heb je Buda gelaten, wat zijn de eisen voor vrijlating?
Ik duimquote:Op zondag 30 juni 2024 19:30 schreef DeZwabber het volgende:
Nog een half uurtje voor er weer een woningloting afloopt. Ongeveer 800 reacties, dus 0,125% kans.
quote:Op zondag 30 juni 2024 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
“Ik weet nuuuu, dat er een engelbewaarder bestaat” [ afbeelding ]
Hij blijft hangen op "op lotinglijst, in behandeling"quote:
Maar hoe definieer je iets als 'foute' muziek?quote:Op zondag 30 juni 2024 20:10 schreef Nattekat het volgende:
Foute muziek is machtig prachtig. Engelenbewaarder is pure stront.
nou die winnen dan sowiesoquote:Op zondag 30 juni 2024 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hij blijft hangen op "op lotinglijst, in behandeling"
Geen idee of dat normaal automatisch gaat, of dat er eerst nog iemand over een knop moet struikelen.
Ik zag wel dat mensen met urgentie ook op de loting voorrang krijgen. Dus eigenlijk is het nog minder dan 0,125% kans als er een andere poel mensen is waar de eerste plek praktisch gegarandeerd uit gevist gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |