Vorig jaar na die vroege hittegolf is het hier maandenlang echter niet meer onder de 26-27 geweest, met periodes van 28-30, in de woonkamer that is.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als het bij mij zo heet is als jij jou, kan zelfs de airco het niet meer redden, en dan is het bij jou nu binnen een paar dagen al zo erg afgekoeld
Jah, maar even uitgaande van Holanda waar het wellicht een a twee weken per jaar ècht nodig is om hem te gebruiken, kom op. Is het dan wel waard lijkt me.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Duur in gebruik ja voor wat ze maar doen.
Dat ding is voor mij al dat verbruik driedubbel waard geweest. Daar mag best een prijskaartje aan hangen.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:02 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Duur in gebruik ja voor wat ze maar doen.
Zeker, maar is wel iets waar je rekening mee moet houden. Blind kijken naar een aanschafprijs is met zulke apparatuur niet zo handig.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat ding is voor mij al dat verbruik driedubbel waard geweest. Daar mag best een prijskaartje aan hangen.
Hier zijn De Zomerfeesten (tegenwoordig de Vierdaagsefeesten, wat een slechte naam is, omdat die feesten 7 dagen duren, maar bij de Vierdaagse horenquote:Op maandag 1 juli 2024 15:43 schreef ACT-F het volgende:
Het waren 4 prachtige dagen voor de zomerfeesten hier. Perfecte timing. Weergoden, bedankt! KNMI ook bedankt. En jullie natuurlijk ook bedankt
Kas kopen, daar groeit het perfect dit jaar. Daarbuiten is het met sommige groentes wel minder. Er is wel voldoende licht om goed te groeien.quote:Op maandag 1 juli 2024 15:44 schreef INViCTuS het volgende:
Eigenlijk heeft mijn groente warmte en zon nodig
Mijn zomerfeest is komend weekendquote:Op maandag 1 juli 2024 15:43 schreef ACT-F het volgende:
Het waren 4 prachtige dagen voor de zomerfeesten hier. Perfecte timing. Weergoden, bedankt! KNMI ook bedankt. En jullie natuurlijk ook bedankt
De temperaturen gaan de goede kant op in elk geval, maar of je dat moeten willen bij een wandelvierdaagsequote:Op maandag 1 juli 2024 15:49 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Hier zijn De Zomerfeesten (tegenwoordig de Vierdaagsefeesten, wat een slechte naam is, omdat die feesten 7 dagen duren, maar bij de Vierdaagse horen) in de 3e week van juli pas.
Ja, dat zit er niet in. Beter blijft het gewoon zomer mer zon en bijbehorende temperatuurquote:Op maandag 1 juli 2024 15:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Kas kopen, daar groeit het perfect dit jaar. Daarbuiten is het met sommige groentes wel minder. Er is wel voldoende licht om goed te groeien.
Je hebt van die terras verschroeiersquote:Op maandag 1 juli 2024 15:44 schreef INViCTuS het volgende:
Eigenlijk heeft mijn groente warmte en zon nodig
Vwb het wandelen is deze week geschiktquote:Op maandag 1 juli 2024 17:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
De temperaturen gaan de goede kant op in elk geval, maar of je dat moeten willen bij een wandelvierdaagse![]()
[ afbeelding ]
Wat heb je staan?quote:Op maandag 1 juli 2024 17:30 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, dat zit er niet in. Beter blijft het gewoon zomer mer zon en bijbehorende temperatuur
Hier idem dito, maar dan bij de zuiderburen. Met veel dezelfde artiesten, maar wij hebben Foo Fightersquote:Op maandag 1 juli 2024 17:26 schreef BlackLining het volgende:
Als het volgend weekend maar goed weer is want, jawel, het is weer festivaltijd
Zou toch jammer zijn als het konijnenhol vol water stroomt.
Vanmiddag 22.2 gemeten hier als max.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanmiddag was het nog best lekker geworden, zeker toe de zon scheen. Heb niet gekeken, maar denk 23 of zo?
Hier geen zon gezien,wel veel regen.quote:Op maandag 1 juli 2024 19:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Vanmiddag was het nog best lekker geworden, zeker toe de zon scheen. Heb niet gekeken, maar denk 23 of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |