abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214105334
Rotbeesten
Werewolf
pi_214107912
Week verkansie *O*

Ik ga vooral uitrusten en genieten van mijn nichtjes en neefjes.
Werewolf
pi_214108078
Lekker Pinnenmutske!

Er gaat trouwens niets boven het triomfantelijke gevoel wanneer je een mug hebt doodgemept/geëlektrocuteerd >:)
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_214108319
Ik had vandaag last van die rottige eikenprocessierupsen, denk ik...
Bultjes op mn armen en in mn nek :(. En ook nog wat verbrand door de zon die stiekem harder scheen dan ik dacht... :{
Fake it till you make it...
  zondag 30 juni 2024 @ 20:16:50 #5
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214108478
:P Mijn honden happen alles uit de lucht, echt fijn, de grote zelfs wespen en hoornaars, die deed dat bij zijn vorige huis in Spanje de hele dag, lag ie op een bedje naast het zwembad de hele dag wespen zo te klappen en op te vreten. En als ik wel eens een mug hoor hebben ze die ook voor ik het licht aan kan doen, echt mad skills.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214109663
Ik werd eind april waarschijnlijk door iets gebeten of gestoken. Daar ontstond toen een hele grote blaar op mijn been. Die knapte op een gegeven moment. Van het wondje bleef ik keurig af, maar tot op de dag van vandaag zit daar nog een hele plek alsof er een vers wondje zit :?
De huisarts stuurde ik in april een foto van de blaar en hij dacht dat het een allergische reactie was op een insect, maar ik weet dus niet welke.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_214112521
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 16:32 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Gek genoeg heb ik de beet niet opgemerkt op het moment zelf. Ik dacht eerst dat het een muggenbult was, maar na 2 dagen werd dat ding dus zo enorm (15-20 cm doorsnede :X) dat het kwartje viel. We wisten al dat ze op de camping rondvlogen. Het was meer een ontsteking dan een allergische reactie. Of een combi…
Nou, inmiddels is die rode plek een bultje geworden. Morgen maar afwachten.
Die grote plekken kunnen ook van het krabben komen. Of idd een combi.
Het kutte is dat je meestal niet doorhebt door wát je bent gestoken. Had dat laatst, dwars door mn kleding heen. En zelfs door mn schoenen, of er was iets ingekropen... :X

quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2024 15:23 schreef LeNeHe het volgende:
Fijn dat het niet erger is geworden Mushanga.
Haha, zie het helemaal voor me dat iemand aan z’n grote teen sabbelt vanwege een daas.

Ja goed idee oordopjes, ga er maar eens wat klaarleggen.
Dat of achterkant van een arm ofzo :D

Hoop dat je vannacht wel goed slaapt!

Morgenochtend komt kleinzoon weer heel de dag. Wat een verschil met een puber zeg. Nou had ik dat al eerder natuurlijk, maar dochter had geen echte pubertrekjes. Zoon echter... :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_214112526
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2024 20:02 schreef LeNeHe het volgende:
Lekker Pinnenmutske!

Er gaat trouwens niets boven het triomfantelijke gevoel wanneer je een mug hebt doodgemept/geëlektrocuteerd >:)
En dan lekker de mepper ingedrukt houden waardoor zo'n mug gaat roken en stinken zodat je zeker weet dat ie dood is *)
If they say
pi_214112861
quote:
1s.gif Op zondag 30 juni 2024 20:02 schreef LeNeHe het volgende:
Lekker Pinnenmutske!

De mijne begaf het ineens ;)
Werewolf
pi_214113653
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 23:37 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Nou, inmiddels is die rode plek een bultje geworden. Morgen maar afwachten.
Die grote plekken kunnen ook van het krabben komen. Of idd een combi.
Het kutte is dat je meestal niet doorhebt door wát je bent gestoken. Had dat laatst, dwars door mn kleding heen. En zelfs door mn schoenen, of er was iets ingekropen... :X
[..]
Dat of achterkant van een arm ofzo :D
Bij mij zat ‘ie op mijn kuit :D, ik denk dat dat ook lastig was geweest. Ik probeer er altijd wel af te blijven, maar sommige plekken worden gewoon gaandeweg geïrriteerd. Nu heb ik een bult op de binnenkant van mijn arm. Die schuurt dus langs mijn kleding als ik loop. Dat is al genoeg om een bult van 5-7 cm te maken. Na 4 dagen ben ik wel gezwicht en heb ik een paar minuten heerlijk staan krabben. Maar dan heeft hij zijn max al wel bereikt, weet ik uit ervaring. Niet dat krabben helpt natuurlijk. Maar het is na dagen inhouden zo lekker :').
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_214113668
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 23:38 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
En dan lekker de mepper ingedrukt houden waardoor zo'n mug gaat roken en stinken zodat je zeker weet dat ie dood is *)
Zelden zoiets volslagen willekeurig herkenbaars gelezen. :D
pi_214114029
Overigens helpt een kruisje zetten op je bult ook tegen jeuk. :)
pi_214114383
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2024 23:38 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Lichteffecten en geknetter O+
Werewolf
pi_214114627
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 08:43 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Bij mij zat ‘ie op mijn kuit :D, ik denk dat dat ook lastig was geweest. Ik probeer er altijd wel af te blijven, maar sommige plekken worden gewoon gaandeweg geïrriteerd. Nu heb ik een bult op de binnenkant van mijn arm. Die schuurt dus langs mijn kleding als ik loop. Dat is al genoeg om een bult van 5-7 cm te maken. Na 4 dagen ben ik wel gezwicht en heb ik een paar minuten heerlijk staan krabben. Maar dan heeft hij zijn max al wel bereikt, weet ik uit ervaring. Niet dat krabben helpt natuurlijk. Maar het is na dagen inhouden zo lekker :').
Die stomme prikbeesten doen het erom hoor, steken op de onmogelijkste plekken. Soms zelfs dat je denkt, hoe dan, of waarom :?
Vind het knap dat je 4 dagen gewacht hebt met krabben. Dat hou ik echt niet vol :D
Dat schuren is best fijn, automatisch krabben :P

quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 08:44 schreef vencodark het volgende:

[..]
Zelden zoiets volslagen willekeurig herkenbaars gelezen. :D
:D
En dan erbij denken: HA sukkel, das mijn wraak! >:)

quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 09:40 schreef vencodark het volgende:
Overigens helpt een kruisje zetten op je bult ook tegen jeuk. :)
Doe ik, en dan nog één en nog één, net zolang tot ie kapot is en nog meer jeukt :')

quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 10:25 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Lichteffecten en geknetter O+
Ja! En dat! >:)

Heb laatst nieuwe meppers moeten kopen. Bij de een waren de batterijen gaan oxideren en bij de ander kwam er zo'n lichtflits uit het handvat :? Dat was niet goed.
Heb die van HG, zonder dat gaas ervoor. Met gaas werkt het minder.

Een tip wat je vooral niet moet doen als je geen mepper in de badkamer hebt maar wél inbouwspotjes: als een idioot achter een mug aan gaan met een handdoek. Niet doen :')
If they say
  maandag 1 juli 2024 @ 11:01:15 #15
35189 Troel
scherp en bot
pi_214114644
Ik stond dus zaterdag om 8 uur voor de deur bij de Aldi vanwege de horren. Alleen krijg ik de eerste al niet fatsoenlijk in elkaar omdat ik niet sterk genoeg ben.
Vriend vindt het allemaal niet zo nodig, maar ik ben dan ook het lekkerste van ons tweetjes. Ik zit er helemaal onder }:|
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 1 juli 2024 @ 11:01:41 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_214114649
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 10:58 schreef Mushanga71 het volgende:
Een tip wat je vooral niet moet doen als je geen mepper in de badkamer hebt maar wél inbouwspotjes: als een idioot achter een mug aan gaan met een handdoek. Niet doen :')
Dit verhaal wil ik graag horen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214114666
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:01 schreef Troel het volgende:

[..]
Ik kan mij er al iets bij voorstellen. :P
  maandag 1 juli 2024 @ 11:04:45 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_214114670
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:04 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik kan mij er al iets bij voorstellen. :P
Ik ook zeer zeker, maar ben dan toch benieuwd of het misschien nog spectaculairder is dan ik me voor kan stellen :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214114681
Muggen, ik ben hélemaal lekgeprikt dit weekend. Maar het gekke is, ik zie en hoor geen mug. Vrouwlief was al even bang dat het bed wantsen zijn :') Maar ik heb echt flinke bulten, dus dat kan toch geen wants zijn lijkt mij.

Hier wel gewoon horren trouwens, voor de deuren en voor de ramen. Weinig effect dus.

En vannacht wakker gelegen van de jeuk }:|
pi_214114738
quote:
2s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:01 schreef Troel het volgende:

[..]
Laten we het erop houden dat het handig is dat zo'n spotje aan een snoer hangt, zéker als die boven de plee hangt. Gelukkig was die dicht toen wat niet aan het snoertje hing, wél naar benee kukelde :')
Hou ook rekening met orchideeën die op de badrand staan. Die vinden zo'n handdoek ook niet leuk :@ :')
If they say
pi_214114750
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 10:58 schreef Mushanga71 het volgende:
Ja! En dat! >:)

Heb laatst nieuwe meppers moeten kopen. Bij de een waren de batterijen gaan oxideren en bij de ander kwam er zo'n lichtflits uit het handvat :? Dat was niet goed.
Heb die van HG, zonder dat gaas ervoor. Met gaas werkt het minder.

Deed ik bij een vlieg. Gevolg: douche gordijn naar beneden gedonderd.
Werewolf
pi_214114756
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:05 schreef Schanu het volgende:
Muggen, ik ben hélemaal lekgeprikt dit weekend. Maar het gekke is, ik zie en hoor geen mug. Vrouwlief was al even bang dat het bed wantsen zijn :') Maar ik heb echt flinke bulten, dus dat kan toch geen wants zijn lijkt mij.

Hier wel gewoon horren trouwens, voor de deuren en voor de ramen. Weinig effect dus.

En vannacht wakker gelegen van de jeuk }:|
Auwtsj, die zijn gemeen. Je voelt ze wel maar hoort ze niet.
Hier ook horren maar niet bij de voordeur. En laten ze daar nou nét altijd op de loer zitten }:|
If they say
pi_214114764
quote:
1s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:12 schreef Pinnenmutske het volgende:

[..]
Deed ik bij een vlieg. Gevolg: douche gordijn naar beneden gedonderd.
Hoop ik wel met zo'n uitschuifklemstang want anders is het kut.
If they say
  maandag 1 juli 2024 @ 11:15:48 #24
35189 Troel
scherp en bot
pi_214114776
Toen ik vanochtend half slaperig naar de wc ging viel mijn oorbel in de pot. Gelukkig op het plateautje en gelukkig was het vanochtend en niet gisteren, want ik had gisteravond de pot nog schoon gemaakt (en gisteren zaten er remsporen van een of andere puber in).

Dus ding in kokend water, lading Sterilon erop, weer in kokend water en toen vond ik dat het wel schoon genoeg moest zijn :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214114779
quote:
0s.gif Op maandag 1 juli 2024 11:14 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Hoop ik wel met zo'n uitschuifklemstang want anders is het kut.
Ja. Alleen heb ik korte armen.
Werewolf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')