Dit. Zal wel een beetje bekoeld zijn tussen norris en verstappen.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:28 schreef Cilantro het volgende:
Hamilton en Rosberg waren ook dikke vrienden vroeger...
Neequote:Op zondag 30 juni 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze hebben al 2 jaar niet gewonnen, gun ze eens wat
Alle Britten tegen hemquote:Op zondag 30 juni 2024 16:31 schreef ESF1Gamer het volgende:
Wordt gezellig volgende week voor Max op Silverstone
Ze winnen slechts een race in een moeizaam seizoen tenslotte.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:30 schreef StephanL het volgende:
Nou nou. Ze zijn wel erg blij bij Mercedes
quote:Op zondag 30 juni 2024 16:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond het best een kansrijke poging eigenlijk.
Ik had Haas gewisseld voor Alpinequote:Op zondag 30 juni 2024 16:28 schreef _UserName_ het volgende:
Beter had ik Hulk en Piastri in de manager gedaan ipv Norris en Gasly.. Stof tot nadenken.
Meer dan als het regulier 1,2 zou zijn geworden.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:29 schreef ZaZoe het volgende:
Max loopt weer uit in WK stand, dat dan weer wel
Dan nog, Max stuurde naar links terwijl de bocht naar rechts ging en Norris er half naast zat. Had Max de lijn gehouden was er geen touche. Lando reageert op de eerste touch door terug de baan op te sturen en raken elkaar nogmaals. Dit is echt conto aan Max en dat zeg ik niet graag.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:30 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Norris gewoon veel te agressief, niet zo gek dat het bij de 3e actie mis gaat. Juist doordat die weet dat hij nog 5sec weg moet rijden.
Je moet er zijn om de cadeautjes uit te kunnen pakkenquote:Op zondag 30 juni 2024 16:31 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Russell pakte hier prima de winst. Goed gedaan
Silverstone '21 genot.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
WK-technisch is het bizar genoeg nog best prima ja
Norris had gewoon uit moeten kijken.quote:Op zondag 30 juni 2024 16:32 schreef Montov het volgende:
Niet slim van Verstappen. Hij had de plek moeten teruggeven als je weet dat Norris nog een 5s straf krijgt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |