En we weten allemaal hoe het gaat als je op je gewone fiets met je stuur bij die van je vrienden inhaakt.quote:Op zondag 1 september 2024 14:35 schreef heywoodu het volgende:
Schuld van allebei, Marquez probeert er wat overdreven nog in te duiken, Bagnaia beukt 'm dicht en daarna haken ze ongelukkig in elkaar.
Nah, Pecco sneed te scherp naar binnenquote:Op zondag 1 september 2024 14:35 schreef heywoodu het volgende:
Schuld van allebei, Marquez probeert er wat overdreven nog in te duiken, Bagnaia beukt 'm dicht en daarna haken ze ongelukkig in elkaar.
Zelf nooit meegemaakt, eerder dit jaar nog wel gezien bij een vriend en vriendin die liepen te kloten, dus ja, niet handigquote:Op zondag 1 september 2024 14:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En we weten allemaal hoe het gaat als je op je gewone fiets met je stuur bij die van je vrienden inhaakt.
Ja, dat zeg ik. En Marquez dook in een gat wat er eigenlijk niet echt meer was. Ze gingen er beiden wat te hard in en dan krijg je dit.quote:Op zondag 1 september 2024 14:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Nah, Pecco sneed te scherp naar binnen
Of zijn been. Daar lag ook iemand én een motor bovenop,quote:Op zondag 1 september 2024 14:38 schreef R-woud93 het volgende:
Dat Pecco geen arm/schouder heeft gebroken is ook een wonder.
Lucky you,quote:Op zondag 1 september 2024 14:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelf nooit meegemaakt, eerder dit jaar nog wel gezien bij een vriend en vriendin die liepen te kloten, dus ja, niet handig
Mar had nog wel kunnen remmen, Pecco zat er verder voor, dan ik eerst zag.quote:Op zondag 1 september 2024 14:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik. En Marquez dook in een gat wat er eigenlijk niet echt meer was. Ze gingen er beiden wat te hard in en dan krijg je dit.
Zag er wel pijnlijk uit allemaal jaquote:Op zondag 1 september 2024 14:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Of zijn been. Daar lag ook iemand én een motor bovenop,.
Hele goede beschermingskledingquote:Op zondag 1 september 2024 14:39 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Of zijn been. Daar lag ook iemand én een motor bovenop,.
Jep. En niet dat hij dit jaar niet goed is ofzo he, maar hoe ongekend dominant hij dit weekeinde ineens is had ik niet echt aan zien komenquote:Op zondag 1 september 2024 14:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Die voorsprong van Marc is wel bizar. Dikke 15 secondes op numero drie.
Hij is lekker aan het cruisenquote:Op zondag 1 september 2024 14:41 schreef ChipsZak. het volgende:
Die voorsprong van Marc is wel bizar. Dikke 15 secondes op numero drie.
Pitbordquote:Op zondag 1 september 2024 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Zou Martin op de hoogte zijn gebracht van Bagnaia?
Gezien de verschillen betwijfel ik het, de kans was toch al miniem dat er iets aan zijn 2e plek zou veranderen. Als de verschillen kleiner waren denk ik het sowieso wel, dan wil je toch voorkomen dat hij onnodig risico gaat nemenquote:Op zondag 1 september 2024 14:42 schreef ChipsZak. het volgende:
Zou Martin op de hoogte zijn gebracht van Bagnaia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |