Is het open kanaalquote:Op zondag 30 juni 2024 14:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bij Ziggo bespeur ik altijd nog een bepaalde zuurheid vanwege het kwijtraken van de F1. Jammer dat de MotoGP nu ook achter de betaalmuur zit..
Merk je bij de motoren weinig vanquote:Op zondag 30 juni 2024 14:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bij Ziggo bespeur ik altijd nog een bepaalde zuurheid vanwege het kwijtraken van de F1.
Ik heb ziggo, dus ik heb dat probleem niet.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Bij Ziggo bespeur ik altijd nog een bepaalde zuurheid vanwege het kwijtraken van de F1. Jammer dat de MotoGP nu ook achter de betaalmuur zit..
Lijkt me ook, heeft natuurlijk ook gigantisch zitten pushen.quote:
Geeft niet zolang er maar geen Spanjaard wint.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:28 schreef Xylos het volgende:
Nog niet de meest spectaculaire race van het seizoen.
Of een versnelling kapotquote:Op zondag 30 juni 2024 14:32 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Lijkt me ook, heeft natuurlijk ook gigantisch zitten pushen.
Blij dat ik dat er wel gewoon bij heb, in plaats van een of ander suf en wat emotieloos alternatiefquote:Op zondag 30 juni 2024 14:33 schreef Xylos het volgende:
Wat een rust om een MotoGP race te kunnen volgen zonder het hysterische commentaar van weeink.
Het zal ook eens nietquote:
Haha, op zich eens, maar Maverick Viñales kan ik wel waarderen.quote:Op zondag 30 juni 2024 14:33 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Geeft niet zolang er maar geen Spanjaard wint.
Ieder zijn ding heyquote:Op zondag 30 juni 2024 14:34 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blij dat ik dat er wel gewoon bij heb, in plaats van een of ander suf en wat emotieloos alternatief
Bizar. De vraag is nu: kan hij dat doortrekken naar de race en zo ja, kan hij dat een hele race volhoudenquote:Op zaterdag 6 juli 2024 08:51 schreef heywoodu het volgende:
Bendsneyder gisteren 6e en 4e in de trainingen, jeetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |