hij is zijn Carrera Cup streak nog altijd niet kwijt. die agressie is juist waarom Kevin ooit in 2013 geen zitje bij Porsche als fabrieks coureur kreeg. hij kreeg alsnog zijn kans toen hij de McLaren van de Dörr broers op pole zette in 2014.quote:
het duurde gisteren anderhalf uur voor de Rowe Bmw een straf kreeg voor die aanrijding bij laagstaande zon. dus wss over 10 minuten nieuwsquote:
In het heel kort: er zijn heel veel klasses, veel daarvan met een handvol auto's of zelfs zo weinig dat je al verzekerd bent van een podiumplaats als je finisht. SP9 is de klasse waar het vooral om gaat, de topklasse, daar bestaat de hele top uit. Geen Balance of Performance volgens mij, maar wel de GT3-regels voor die klasse.quote:Op zondag 22 juni 2025 11:59 schreef Gremen het volgende:
Hoi, ik volg vooral f1 en zit toevallig vandaag dit te kijken.
Het zijn dus auto's van verschillende merken. In hoeverre verschillen deze auto's van elkaar?
Zijn er ook gelijke delen (verplichte onderdelen bijvoorbeeld).
Hoe zorgen ze in deze klasse voor een ongeveer gelijk speelveld? Of is hier (ook) een auto veel beter dan een andere?
Iemand een korte uitleg? (of een goede link die ik kan doornemen)
kort samengevat, er zijn altijd drie startgroepen: de hoofdmoot zijn Gt3 auto,s, de tweede groep gt4 en Porsche Cup autos (911 en Cayman). in groep 3 zitten de TCR toerwagens en eigenlijk alles wat nog kleiner is. er is een overzicht in het doolhof van klassen dankzij de entry listquote:Op zondag 22 juni 2025 11:59 schreef Gremen het volgende:
Hoi, ik volg vooral f1 en zit toevallig vandaag dit te kijken.
Het zijn dus auto's van verschillende merken. In hoeverre verschillen deze auto's van elkaar?
Zijn er ook gelijke delen (verplichte onderdelen bijvoorbeeld).
Hoe zorgen ze in deze klasse voor een ongeveer gelijk speelveld? Of is hier (ook) een auto veel beter dan een andere?
Iemand een korte uitleg? (of een goede link die ik kan doornemen)
Hebben ze maar een kleine drie uur over gedaan.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:02 schreef Peterselieman het volgende:
100 seconden straf voor de #911 voor de aanrijding met de Aston Martin
In te lossen bij de volgende stop of zij er andere regels?quote:Op zondag 22 juni 2025 13:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hebben ze maar een kleine drie uur over gedaan.
Ik denk het wel. Vorige stop hebben ze het niet gedaan, wellicht te kort op de straf (die kwam in beeld toen ze de pitstraat in reden), misschien willen ze nog wel protest indienen, maar ik gok dat ze hem bij de volgende stop wel pakken.quote:Op zondag 22 juni 2025 13:31 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In te lossen bij de volgende stop of zij er andere regels?
dat hangt er natuurlijk van af of je een afrit in de buurt hebt, of een paar km bos waar geen doorkomen aan isquote:Op zondag 22 juni 2025 13:57 schreef heywoodu het volgende:
Jongens jongens, je kunt die kapotte auto's ook ergens binnendoor afvoeren toch, ipv met drie vrachtwagens over het circuit rijden en de race irriteren?
Onbegrijpelijk. Het enige wat spannend is, is of een eventueel protest wordt gehonoreerd. Als dat niet zo is wint BMW makkelijk en heeft extreem risico nemen geen nut, als dat wel zo is wint Porsche makkelijk en geldt hetzelfde.quote:
En toch maakt juist Allard het spannend, of probeert hij dat althans.quote:Op zondag 22 juni 2025 15:32 schreef TjjWester het volgende:
Geen idee waarom BMW zoveel risico neemt.
Volgens kalff is een protest zo goed als onmogelijk.
Lekker naar huis cruisen zou ik zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |