quote:
Ik winquote:Op zondag 25 mei 2025 12:06 schreef Nattekat het volgende:
Bij de Porsches weer een pile-up
Dat belooft wat voor straks.
Een wat?quote:Op zondag 25 mei 2025 12:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik verwacht in de F1 nu juist géén startershypotheek meer overigens
Dat wordt een optocht met stroll en colapinto in de muur.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik verwacht in de F1 nu juist géén startershypotheek meer overigens
Startcrash.quote:
We hebben Stroll en wat rookies nog om de F1 race in chaos te laten eindigen.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:11 schreef Zorro het volgende:
Nou gelukkig rijdt er niemand met de naam Martin of Martins in de F1
Oh Masters, ik hoorde het verkeerd. Valt dat even mee.
Martins was niet de 'schuldige' he?quote:Op zondag 25 mei 2025 12:11 schreef Zorro het volgende:
Nou gelukkig rijdt er niemand met de naam Martin of Martins in de F1
Nee maar wel mede degene die de opstopping veroorzaakte. En zoals al ge-edit, Masters ja. My badquote:Op zondag 25 mei 2025 12:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Martins was niet de 'schuldige' he?![]()
En Masters (niet Martin) hier ook niet denk ik
Oja, Stroll staat achteraan. Matig.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik verwacht in de F1 nu juist géén startcrash meer overigens
Zie edit. Masters is wél de schuldige zo te zien.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee maar wel mede degene die de opstopping veroorzaakte. En zoals al ge-edit, Masters ja. My bad
Is geen achternaamquote:
Achternaam vs voornaam. Té gezochtquote:
Minder dan 4 nuquote:
Als Hamilton geen straf gehad zou hebben had je gelijk.quote:Op zondag 25 mei 2025 12:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max zit aan de binnenkant, geen zorgen.
Vanavond half acht is toch de echte top 20 shootout voor startgrid?quote:Op vrijdag 20 juni 2025 16:01 schreef Sabata het volgende:
Green Flag. we proberen het nog een keer als top kwali shootout. alle 16 overgebleven autos hebben één vliegende ronde
Ok, dacht dat er nog een top 20 shootout is voor pole.quote:Op vrijdag 20 juni 2025 17:47 schreef Sabata het volgende:
Nee dat is Q3. die is voor alles vanaf plaats 17 tot aan het einde van het veld. Ik vraag me af of Scherer nog gaat proberen om die porsche van Vanthoor nog te herstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |