Neequote:
Okeuh.quote:
Lordquote:Op zondag 30 juni 2024 10:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Okeuh.
Mogguh slaven en vakantievierders!
Betere temperaturenquote:
Ja, was net even aan het kijken bij de wildbloemen. Heerlijk weer nu.quote:
Echt beter ja. En voorlopig smelten we ook niet weg lijkt het.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, was net even aan het kijken bij de wildbloemen. Heerlijk weer nu.
Gelukkig niet zeg. Gore plakkerige weer mag wel wegblijven.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt beter ja. En voorlopig smelten we ook niet weg lijkt het.
Eens. Maar we hebben augustus ook nog...quote:Op zondag 30 juni 2024 10:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Gore plakkerige weer mag wel wegblijven.
De dames genieten van het weer denk ikquote:Op zondag 30 juni 2024 10:42 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen heren! Waar zijn de dames gebleven? Toch niet opgedroogd en tot spons verworden, hoop ik. Enfin, ik heb vanochtend vroeg (6.30 uur) lekker een wandeling gemaakt. Toen was het nog zwaarbevolkt. Inmiddels is de zon doorgebroken.
Die zijn vertrokken naar betere oorden.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:42 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen heren! Waar zijn de dames gebleven? Toch niet opgedroogd en tot spons verworden, hoop ik. Enfin, ik heb vanochtend vroeg (6.30 uur) lekker een wandeling gemaakt. Toen was het nog zwaarbevolkt. Inmiddels is de zon doorgebroken.
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 10:42 schreef Groepfunder het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2024 10:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die zijn vertrokken naar betere oorden.
Die was wel dit weekendquote:
Jij bent toch maar niet in dat betere oord blijven hangen? Gelukkig maar. Anders wordt het hier zo stil.quote:
Ha ha ha, grapjurk!quote:
Mogguh Stigs!quote:
Lord!quote:Op maandag 1 juli 2024 09:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ha ha ha, grapjurk!
[..]
Mogguh Stigs!![]()
En aan iedereen hier natuurlijk.
Ik ben er nog welquote:Op maandag 1 juli 2024 08:17 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Jij bent toch maar niet in dat betere oord blijven hangen? Gelukkig maar. Anders wordt het hier zo stil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |