Neequote:
Okeuh.quote:
Lordquote:Op zondag 30 juni 2024 10:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Okeuh.
Mogguh slaven en vakantievierders!
Betere temperaturenquote:
Ja, was net even aan het kijken bij de wildbloemen. Heerlijk weer nu.quote:
Echt beter ja. En voorlopig smelten we ook niet weg lijkt het.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:36 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ja, was net even aan het kijken bij de wildbloemen. Heerlijk weer nu.
Gelukkig niet zeg. Gore plakkerige weer mag wel wegblijven.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Echt beter ja. En voorlopig smelten we ook niet weg lijkt het.
Eens. Maar we hebben augustus ook nog...quote:Op zondag 30 juni 2024 10:38 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Gelukkig niet zeg. Gore plakkerige weer mag wel wegblijven.
De dames genieten van het weer denk ikquote:Op zondag 30 juni 2024 10:42 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen heren! Waar zijn de dames gebleven? Toch niet opgedroogd en tot spons verworden, hoop ik. Enfin, ik heb vanochtend vroeg (6.30 uur) lekker een wandeling gemaakt. Toen was het nog zwaarbevolkt. Inmiddels is de zon doorgebroken.
Die zijn vertrokken naar betere oorden.quote:Op zondag 30 juni 2024 10:42 schreef Groepfunder het volgende:
Goedemorgen heren! Waar zijn de dames gebleven? Toch niet opgedroogd en tot spons verworden, hoop ik. Enfin, ik heb vanochtend vroeg (6.30 uur) lekker een wandeling gemaakt. Toen was het nog zwaarbevolkt. Inmiddels is de zon doorgebroken.
quote:
quote:Op zondag 30 juni 2024 10:42 schreef Groepfunder het volgende:
quote:Op zondag 30 juni 2024 10:50 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Die zijn vertrokken naar betere oorden.
Die was wel dit weekendquote:
Jij bent toch maar niet in dat betere oord blijven hangen? Gelukkig maar. Anders wordt het hier zo stil.quote:
Ha ha ha, grapjurk!quote:
Mogguh Stigs!quote:
Lord!quote:Op maandag 1 juli 2024 09:23 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ha ha ha, grapjurk!
[..]
Mogguh Stigs!![]()
En aan iedereen hier natuurlijk.
Ik ben er nog welquote:Op maandag 1 juli 2024 08:17 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Jij bent toch maar niet in dat betere oord blijven hangen? Gelukkig maar. Anders wordt het hier zo stil.
Sallyquote:
Toch lief dat jij dan aan ons denkt en ons even opzoekt. Maar vergeet dan ook vooral niet te genieten van al dat fysieke mannelijk schoon om je heen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 1 juli 2024 13:19 schreef Groepfunder het volgende:
Dan doen wij het ondertussen maar met de plaatjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., lekker meiden hoor!
Ik wil nog steeds een keer dynamiet vissen.
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
quote:Op maandag 1 juli 2024 13:19 schreef Groepfunder het volgende:
Dan doen wij het ondertussen maar met de plaatjes.Wat een viswijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ik zag je berichtje, en moest éven reagerenquote:Op maandag 1 juli 2024 13:15 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Toch lief dat jij dan aan ons denkt en ons even opzoekt. Maar vergeet dan ook vooral niet te genieten van al dat fysieke mannelijk schoon om je heen.
Da's helemaal geen uitdaging, en vooral niet diervriendelijk.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:17 schreef LordofLeaves het volgende:
[..], lekker meiden hoor!
Ik wil nog steeds een keer dynamiet vissen.
Ik kan niet overal tegelijk zijnquote:Op maandag 1 juli 2024 14:50 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zag je berichtje, en moest éven reageren
Hm, valt beetje tegen met dat 'mannelijk schoon'
Maar niet getreurd, want daar ging ik toch niet voor.
quote:Op maandag 1 juli 2024 14:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kan niet overal tegelijk zijn
Zie DMquote:
Diervriendelijk niet nee, maar het lijkt mij gewoon leuk. Vissen als een redneck.quote:Op maandag 1 juli 2024 14:51 schreef Sally het volgende:
[..]
Da's helemaal geen uitdaging, en vooral niet diervriendelijk.
De Knallende Karper.quote:Op maandag 1 juli 2024 18:51 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Diervriendelijk niet nee, maar het lijkt mij gewoon leuk. Vissen als een redneck.
Leugens.quote:
Net nog gestuurd ter herinneringquote:Op maandag 1 juli 2024 23:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Leugens.
Hele dag geen dm gezien.
En nu nog niet.
Whehe, het blijft een droom eh. Kans is groot dat het niet gaat gebeuren.quote:
Mogguh allen!quote:
Helaasquote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:27 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Whehe, het blijft een droom eh. Kans is groot dat het niet gaat gebeuren.
Lord!quote:
Welnee, Stigs.quote:
Kom ik je redden:quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:30 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Welnee, Stigs.![]()
Mij kennende; dat stuk dynamiet vliegt zo terug in de boot waardoor ik verzuip.
Whehe, Amsterdoom.quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Kom ik je redden:
[ afbeelding ]
Sjezus, dat is oudquote:
Ja en zwaar kut!quote:
Was van Davilex, dus ja...quote:
A2 Racer!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:41 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Was van Davilex, dus ja...
Die was nog wel te doen. Maar voor de rest was Davilex gewoon poep.quote:
Klopt; Mijn broer kocht destijds het WK'98 game van Davilex met Jack van Gelder als commentator. Wat een bagger!quote:Op dinsdag 2 juli 2024 09:45 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die was nog wel te doen. Maar voor de rest was Davilex gewoon poep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |