abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214090855

SPOILER: Informatie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 29-06-2024 17:45:53 ]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_214091838
Ik heb het opgezegd :{w
Er staat zo veel op wat ik niet wil zien, dat ik niks kan vinden wat ik wel wil zien }:|
HBO Max maar eens proberen.
  Spellchecker zaterdag 29 juni 2024 @ 19:06:22 #3
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_214092916
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 juni 2024 17:47 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb het opgezegd :{w
Er staat zo veel op wat ik niet wil zien, dat ik niks kan vinden wat ik wel wil zien }:|
HBO Max maar eens proberen.
:o

Logische stap dan :Y
  zaterdag 29 juni 2024 @ 20:23:04 #4
277627 Seven.
We are Borg.
pi_214093970
Sweet tooth seizoen 1 uitgekeken. Echt leuke serie, ik had er geen hele hoge verwachtingen van maar het jochie acteert prima en draagt de serie prima. Verschillende leuke en boeiende verhaallijnen die in de laatste aflevering samenkomen.

Geen enorme hoogvlieger, maar wel gewoon echt leuk om te volgen. 7/10.
Resistance is futile.
pi_214099155
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Skylines - VS 2020 16 1:53 uur | Actie, Sci-Fi
Als een mysterieus buitenaards virus de mensheid bedreigt, reist een team elitesoldaten de ruimte in om voor eens en altijd met het gevaar af te rekenen.

De Smurfen - België S02 2021 6 | Comedy, Kinderserie
Beleef de magische avonturen van de vrolijke Smurfen, die het opnemen tegen de gemene tovenaar Gargamel en zijn kat Azraël.
pi_214113176
American Gangster - VS 2007 16 2:36 uur | Drama, Misdaad
Ambities en corruptie botsen in het Harlem van de jaren 70. Een charismatische drugsbaron neemt het op tegen een onkreukbare rechercheur en moorddadige rivalen.

Appleseed Alpha - Japan 2014 12 1:33 uur | Actie, Fantasy, Sci-Fi
Een jonge soldaat en haar cyborgpartner proberen te overleven in het postapocalyptische New York en gaan op zoek naar de legendarische stad Olympus.

The Condemned - VS 2007 16 1:53 uur | Actie
Een gevangene in een dodencel in een beruchte gevangenis in Midden-Amerika wordt gekocht door een reality-showmagnaat die hem wil casten voor zijn nieuwste project.

A Dog's Way Home - VS 2019 6 1:35 uur | Avontuur, Drama, Familiefilm
Een toegewijde, aan heimwee lijdende hond gaat op een zware reis door het Amerikaanse binnenland om herenigd te worden met haar baas.

Central Intelligence - VS 2016 12 1:47 uur | Actie, Comedy, Misdaad, Spionage
Een CIA-agent neemt contact op met een oude schoolvriend, nu een talentvolle accountant, om een dodelijk complot tegen undercoveragenten te helpen verijdelen.

Hoe tem je een draak 2 - VS 2014 6 1:42 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm, Fantasy
Hikkie, Tandloos en een mysterieuze drakenrijder proberen samen het eiland Berk te beschermen tegen een op macht beluste krijger met een eigen drakenleger.

Hoe tem je een draak 3 - VS 2019 6 1:44 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm, Fantasy
Nadat Hikkie en Tandloos een betoverd wezen hebben ontmoet, proberen ze een legendarisch drakenparadijs te vinden voordat de kwaadaardige jager Grimmel hen te pakken krijgt.

Inside Job - VS 2010 AL 1:48 uur | Documentaire
Ontdek de wijdverbreide, overtuigende details van de vergaande en diepgewortelde corruptie op Wall Street die in 2008 voor de wereldwijde economische crisis zorgde.

Loving - VS 2016 12 2:03 uur | Drama, Romantisch
Het interraciale huwelijk van een jong stel in 1958 leidt tot een zaak die in het Hooggerechtshof belandt. Gebaseerd op het ware verhaal van Richard en Mildred Loving.

The Missing - VS 2003 16 2:17 uur | Actie, Boek, Drama, Western
Als Maggie's dochter ontvoerd wordt, duikt de afwezige vader opeens op om haar te helpen met het opsporen van de gevaarlijke griezelige dader.

Pacific Rim: Uprising - VS 2018 12 1:50 uur | Actie, Sci-Fi
Jake, de zoon van Stacker Pentecost, gaat samen met een oude pilotenvriend en een Jaeger-hacker opnieuw de strijd aan met Kaiju-monsters om de mensheid te redden.

Percy Jackson & the Olympians: The Lightning Thief - VS 2010 12 1:59 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm, Fantasy
Nadat de tiener Percy Jackson ontdekt dat hij de zoon van Poseidon is, begint hij aan een lange reis vol spannende avonturen om zijn sterfelijke moeder te redden.

Percy Jackson: Sea of Monsters - VS 2013 12 1:46 uur | Avontuur, Boek, Familiefilm, Fantasy
Percy Jackson beleeft nieuwe epische avonturen wanneer de zoon van Poseidon en zijn vrienden zich in de gevaarlijke Zee van Monsters wagen om Kamp Halfbloed te redden.

Public Affairs Office in the Sky - Japan S01 2013 AL | Boek, Drama, Romantisch
Als een uitgebluste tv-regisseur een even ontgoochelde ex-gevechtspiloot ontmoet, krijgen ze een band met elkaar door hun mislukte ambities. Ze proberen nieuwe dromen te creëren.

A Quiet Place - VS 2018 16 1:31 uur | Horror
Ver weg van de bewoonde wereld leeft een hecht gezin continu in angst dat zelfs het zachtste geluid de aandacht van gruwelijke buitenaardse wezens zal trekken.

Sleight - VS 2016 16 1:29 uur | Drama, Misdaad, Sci-Fi
Een jonge straatgoochelaar probeert zijn zusje alleen op te voeden en begint met drugsdealen. Maar hij weet nog niet hoe meedogenloos zijn leverancier kan zijn.

The Song of Names - Canada 2019 9 1:53 uur | Boek, Drama, Mystery
Tientallen jaren terug verdween zijn geadopteerde broer voor een groot optreden. Na een aanwijzing begint een man aan een enorme reis om de vioolvirtuoos terug te vinden.

S.W.A.T. - VS S06 2022 16 | Actie, Drama, Misdaad
Een sergeant krijgt in zijn woonplaats Los Angeles de taak om een eliteteam van agenten te leiden - en dodelijke spanningen in zijn gemeenschap te ontzenuwen.

Unfriended - VS 2014 16 1:22 uur | Horror, Psychologisch
Zes cyberpesters die een klasgenote tot zelfmoord hebben gedreven, worden het doelwit van een onlinestalker met een dodelijke agenda.
pi_214118376
pi_214125407
SPOILER: Trailers
Mr. Malcolm's List - VS 2022 AL 1:57 uur | Boek, Comedy, Romantisch
Een jonge vrouw wordt afgewezen door de meest kritische vrijgezel in Londen en vraagt dan haar jeugdvriendin om zijn ideale match te worden, alleen maar om zijn hart te breken.

Sprint - VS S01 2024 AL - Netflix Original | Documentaire
Volg de inspanningen van sprinters Sha'Carri Richardson, Noah Lyles, Shericka Jackson en anderen om de snelste mens ter wereld te worden.
pi_214125946
Worst roommate ever nu ook aflevering 1 gekeken. Die vriendin die haar "bff" probeert te doden om haar zoontje en half miljoen. En dan op het einde alleen het bericht dat ze alweer vrij is. Dit kan toch niet.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_214126007
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 09:23 schreef StevenHyde het volgende:
Worst roommate ever nu ook aflevering 1 gekeken. Die vriendin die haar "bff" probeert te doden om haar zoontje en half miljoen. En dan op het einde alleen het bericht dat ze alweer vrij is. Dit kan toch niet.
Gisteren ook gezien, wtf…..
U MAD?
  dinsdag 2 juli 2024 @ 16:55:32 #11
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_214129724
Gisteren the Martian gekeken
Wat een draak van een film. Standaard 13 in dozijn Hollywood sprookje. In het begin waait de raket bijna om door de storm, aan het eind lanceren ze een raket met een dekzeiltje als neuskegel omdat de mars atmosfeer zo dun is dat dit gemakkelijk kan...
Continuïteit om te tenen krommen
pi_214138533
Weet iemand hoe laat Netflix nieuw content upload?

Is "woensdag" 00:00 of ergens in de ochtend?

Ik ben benieuwd naar Axel F, en hoop dat het beter is dan de Coming 2 America remake.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_214138543
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 16:55 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Gisteren the Martian gekeken
Wat een draak van een film. Standaard 13 in dozijn Hollywood sprookje. In het begin waait de raket bijna om door de storm, aan het eind lanceren ze een raket met een dekzeiltje als neuskegel omdat de mars atmosfeer zo dun is dat dit gemakkelijk kan...
Continuïteit om te tenen krommen
Echt? Ik vind The Martian echt een topper, heb hem ook een keer of 3 gezien.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  woensdag 3 juli 2024 @ 01:28:13 #14
45 SiGNe
Uitspraak: Sign
pi_214138731
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 23:58 schreef FireFox1 het volgende:

Ik ben benieuwd naar Axel F, en hoop dat het beter is dan de Coming 2 America remake.
Vaak 03:00, dan is het 8 P.M. in de V.S.
pi_214138974
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juli 2024 23:58 schreef FireFox1 het volgende:

Middernacht Los Angeles, dan is het hier 9 uur 's ochtends.
pi_214138998
Beverly Hills Cop: Axel F - VS 2024 16 1:55 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Misdaad
Veertig jaar na zijn onvergetelijke eerste zaak in Beverly Hills is Detroit-agent Axel Foley terug om te doen waar hij goed in is: misdaden oplossen en chaos veroorzaken.

The Man with 1000 Kids - VK S01 2024 AL - Netflix Original | Documentaire
Een groep gezinnen komt erachter dat de charmante man die ze vertrouwden ook de spermadonor is van honderden – of misschien wel duizenden – andere kinderen over de hele wereld.
pi_214139320
  woensdag 3 juli 2024 @ 17:27:30 #19
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_214144675
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juli 2024 06:06 schreef Aether het volgende:
Beverly Hills Cop: Axel F - VS 2024 16 1:55 uur - Netflix Original | Actie, Comedy, Misdaad
Veertig jaar na zijn onvergetelijke eerste zaak in Beverly Hills is Detroit-agent Axel Foley terug om te doen waar hij goed in is: misdaden oplossen en chaos veroorzaken.

The Man with 1000 Kids - VK S01 2024 AL - Netflix Original | Documentaire
Een groep gezinnen komt erachter dat de charmante man die ze vertrouwden ook de spermadonor is van honderden – of misschien wel duizenden – andere kinderen over de hele wereld.
Docu aan t kijken, gaat over een Nederlander maar de docu is in het Engels.
  roze woensdag 3 juli 2024 @ 17:33:22 #20
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_214144750
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juli 2024 17:27 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Hoorde aan het voorstukje al meteen dat het een Nederlander is die Engels praat.
Your beauty never ever scared me.
pi_214144765
quote:
99s.gif Op woensdag 3 juli 2024 17:27 schreef egeltje1985 het volgende:

[..]
Klopt, in vorige topic kort besproken.
heywoodu in F&S / [Netflix #198] baby Reindeer. Ik maak je kapot :7
pi_214148049
Worst roommate over de airbnb in Seattle met dat koppel en hoe t afloopt, damn :X
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_214148878
De scherpe randjes zijn er echt wel af bij Eddie Murphy. Niet zo slecht als Coming 2 America, maar ook niet veel beter. Zesje.
pi_214149651
Barbarian - VS 2022 16 1:43 uur | Horror, Thriller
Een jonge vrouw arriveert bij haar huurhuis in Detroit en ontdekt dat het al wordt bewoond door een indringer — en door iets veel ergers onder de vloer.

Barbecue Showdown - VS S03 2023 AL - Netflix Original | Reality
De beste vuur- en rookmeesters gaan de strijd met elkaar aan om de nieuwe barbecuekampioen te worden in een fanatieke, maar vriendelijke competitie.

In the Land of Saints and Sinners - VK 2024 16 1:46 uur | Actie, Drama, Misdaad
Een gedesillusioneerde huurmoordenaar is met pensioen in een slaperig Iers dorpje. Maar dan komt een voortvluchtige IRA-bommengooier de rust verstoren.

Jack Reacher - VS 2012 12 2:11 uur | Actie, Boek, Misdaad
Als een sluipschutter wordt opgepakt, roept deze de hulp in van ex-militair Reacher. Hij en de advocaat van de sluipschutter duiken in de zaak en stuiten op een complot.

Neem me mee - Nederland 2023 AL 1:43 uur | Comedy, Drama
Zes 70+'ers kennen elkaar niet, maar beleven samen een avontuurlijke busvakantie in Frankrijk en maken ondertussen een onverwachte omweg naar vriendschap.

Nouvelle École | Rhythm + Flow - Frankrijk S03 2023 12 - Netflix Original | Reality
Franse rappers freestylen, battlen en dichten hun weg naar een levensveranderende prijs van 100.000 euro in een muziekwedstrijd onder leiding van drie beroemde juryleden.
  roze donderdag 4 juli 2024 @ 13:01:47 #25
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_214152869
Wel benieuwd naar Barbarian.
Your beauty never ever scared me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')