Ja wie weet kan die met Max vechtenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:21 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja, die zou wel eens voor WDC kunnen gaan dit jaar
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja wie weet kan die met Max vechten
Denk dat Nyck nog sneller is in een Red Bull.
Nou, nou, nou, nou..quote:
volgens f1tv omdat hij til stond bij de pit uitrijdenquote:
zijn rits stond open in de pitlane, ofzoquote:
Nope invoegenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:24 schreef Nizno het volgende:
[..]
volgens f1tv omdat hij til stond bij de pit uitrijden
En dan de Nederlands sprekende Hulkenberg als reservecoureurquote:
stil staan tijdens he invoegen of er voor drukken?quote:
t lijkt nu meer te zijn dat ze de pik op hem hebbenquote:
Vanuit zijn pit invoegenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
stil staan tijdens he invoegen of er voor drukken?
Gisteren waren er vijf teams in Q3 dus die verwacht ik nu ook dus ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:21 schreef Jane het volgende:
Haalt Checo Q3? Het ziet er niet naar uit momenteel.
Dacht dat het over Stroll gingquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, nou..
EDIT Net te laat..
t was wel ietwat waarquote:
Dit is de snelste baan ( qua rondetijd en afstandquote:
Ja precies..Monaco duurt langer per rondjequote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is de snelste baan ( qua rondetijd en afstand
Jepquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja precies..Monaco duurt langer per rondje
de Polderbaan ookquote:
Da's niet gek met die haarspeldbocht waar max 30 gereden kan wordenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja precies..Monaco duurt langer per rondje
daar kun je niet inhalenquote:
Netjes opgelost tochquote:
Jepquote:
Daarom ging de monteur er ook staanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Maar daarvoor was hij ook al under investigation
Koekoek.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:33 schreef _UserName_ het volgende:
Dat hele veld op minstens een halve seconde, bizar
Was niks mis mee wat GP radio ook opmerktquote:
We are checking.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:34 schreef greysbones het volgende:
Sainz op nieuwe 2
Lec weer op gebruikte 6
Ik verwacht het ookquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:34 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton gaat morgen echt een probleem krijgen als de tank helemaal vol zit bij de start.
Die wagen ligt te laag.
Als hij geen DNQ krijgt na de quali ivm een versleten vloer dan krijgt hij die morgen na de race wel.
DSQ denk ikquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:34 schreef SiGNe het volgende:
Hamilton gaat morgen echt een probleem krijgen als de tank helemaal vol zit bij de start.
Die wagen ligt te laag.
Als hij geen DNQ krijgt na de quali ivm een versleten vloer dan krijgt hij die morgen na de race wel.
Precies. From another planetquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:34 schreef Abdus18 het volgende:
dit verschil op dit korte baantje... koekoek
En ook hoop vonken op de halve baan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik verwacht het ook
Zoveel stof als hij bepaalde bochten pakt
is er een goede gulp?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:37 schreef SiGNe het volgende:
Zou Hamilton daarom z'n piercings hebben uitgedaan?
Omdat de wagen anders nog lager zou liggen?
als max steamy balls heeft nu dan worden die piercings van HAM vast ook warmquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:37 schreef SiGNe het volgende:
Zou Hamilton daarom z'n piercings hebben uitgedaan?
Omdat de wagen anders nog lager zou liggen?
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
als max steamy balls heeft nu dan worden die piercings van HAM vast ook warm
Daar ging mijn colaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:38 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Vooral die Prince Albert scheelt zo een paar honderd gram
Max heeft een gat in z'n stoel, als je vonken ziet hangen z'n ballen op de grondquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
als max steamy balls heeft nu dan worden die piercings van HAM vast ook warm
Even 2x paars en dan naar binnen, voor het moraal van de rest van het veld.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:39 schreef StephanL het volgende:
Even wat banden scrubben voor Max denk.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max heeft een gat in z'n stoel, als je vonken ziet hangen z'n ballen op de grond
ow das bij hem nooit de plankquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:39 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Max heeft een gat in z'n stoel, als je vonken ziet hangen z'n ballen op de grond
he's outquote:
Allo allo?quote:
salutquote:
Ze hebben GP radio aanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
0,5 op deze baan? leest viaplay hier mee?
Speltip 1: niet janken maar gas geven.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Speltip 44 voor Max: Niet te vroeg pieken
beter dan dat hij daar in een string staatquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:44 schreef FvanS het volgende:
Sta je dan te vegen met 34 graden in een dik pak
Ja daar zat ik ook weer niet op te wachten, maar pfff ik zou dood gaanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
beter dan dat hij daar in een string staat
Terwijl je ook gewoon een bladblazer had kunnen pakkenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:44 schreef FvanS het volgende:
Sta je dan te vegen met 34 graden in een dik pak
Speltip 33: Go to the Maxquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Speltip 44 voor Max: Niet te vroeg pieken
De Amerikanen gebruiken gewoon een jetdryerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Terwijl je ook gewoon een bladblazer had kunnen pakken
Inclusiviteit, dat ziet Lewis graagquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:46 schreef greysbones het volgende:
Heeft die dame van Viaplay tegenwoordig een snor ?
Denk ik wel. Straks ook al een opmerking die hier geplaatst werd, dat terug kwam op Viaplayquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:43 schreef HiDiHo het volgende:
0,5 op deze baan? leest viaplay hier mee?
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:47 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Incusiviteit, dat ziet Lewis graag
What the sigmaquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:46 schreef greysbones het volgende:
't Blijft toch een beetje een mannenwereldje hequote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:46 schreef greysbones het volgende:
Verslikt.quote:
dat kan om 18u ook primaquote:
Dan had je eerder moeten beginnenquote:
dat kan om 17.30 ook primaquote:
Kan niet met het materiaal omgaan.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:49 schreef greysbones het volgende:
Bij perez moet er weer wat gefixt worden
senioriteitquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:45 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Terwijl je ook gewoon een bladblazer had kunnen pakken
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:51 schreef wdn het volgende:
[..]
senioriteit
en aan die pens te zien was dat wel nodig
Tanken bij pitstop memoriesquote:
Albers en Massaquote:
Krik leek met de slang meegekomen te zijn, 't word tin elk geval onderzocht als unsafe release.quote:
en rus zit er voorquote:
En dan heeft ie nog 3 plekken aan de broek in verband met vorige weekquote:
Huh?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En dan heeft ie nog 3 plekken aan de broek in verband met vorige week
Jaagt Jos met een hakbijl op Perez?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:54 schreef Nizno het volgende:
perez zit in een horrormovie... een seconde achter max
aldus F1TV
die had hij vorige week van de rees er voorquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
quote:
Of ik heb iets gemist, of je loopt een weekje achterquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Oh, my bad @greysbonesquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
die had hij vorige week van de rees er voor
Is de warmtequote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of ik heb iets gemist, of je loopt een weekje achter
Ze zijn er al aan gewend geraaktquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:56 schreef greysbones het volgende:
Dat team van perez
Moet toch ook denken
Wat een lullo
Ze kunnen misschien preventief de balletjes verwijderen bij perezquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:57 schreef Nizno het volgende:
is er iemand die de autogordel straks genoeg kan trekken om sneller te gaan
F1TV
euh
joh ze krijgen hetzelfde loon als aan de kant van max en hoeven minder hard te werkenquote:
Perez heeft de Mexicaanse kartels achter zich staan, Jos kijkt wel beter uit.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jaagt Jos met een hakbijl op Perez?
I got that reference!quote:
Bij Perez werken ze vaak harder en langerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh ze krijgen hetzelfde loon als aan de kant van max en hoeven minder hard te werken
En een blinde dsrmquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen misschien preventief de balletjes verwijderen bij perez
Is hij toch weer wat gewicht kwijt
Hij gebruikt ze toch nietquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen misschien preventief de balletjes verwijderen bij perez
Is hij toch weer wat gewicht kwijt
Die hebben zoiets als die maar niet te veel geld kost en toch puntjes binnen haalt , de rest doet MAX welquote:
mwa.... met Max zn feedback werkt de andere kant ook hardquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij Perez werken ze vaak harder en langer
(Ivm schade )
as nie waar... hij maakt er kindjes meequote:
Daar heeft hij er nu op genoeg vanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
as nie waar... hij maakt er kindjes mee
Ja daar gaat het mis natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
as nie waar... hij maakt er kindjes mee
Ooit kon hij toch wel aardig kwalificeren.quote:
44: teammate is fasterquote:
Ja en die snap ik dan echt nietquote:
Ik snap het wel: Max is te snel en moet worden afgestopt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja en die snap ik dan echt niet
Ze staan er soms stil
Zie je niks van
En nu noted
Fia wil het spannend houden..quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze staan er soms stil
Zie je niks van
En nu noted
Z'n eerste ronde was ook al genoeg voor pole dus als deze tijd wordt afgepakt dan is er niks aan de handquote:
Ik moest daar ook over nadenken, maar het was een BBQ chicken pizza van Domino's en een loaded friesquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:03 schreef Nizno het volgende:
oeh dit is een weet je nog waar je was moment... deze ronde van Max
mens ik weet niet eens wat ik gisteren heb gegeten
t was ook wel errug closequote:
Ric of TSU komen niet hoger dan Per. En LAW kun je het nog niet aan doen in de RBRquote:
Echt wtf. ..quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze staan er soms stil
Zie je niks van
En nu noted
Daaaag vloer.quote:
Vandaag zit die op je buik ipv in je buikquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moest daar ook over nadenken, maar het was een BBQ chicken pizza van Domino's en een loaded fries
Zal niet stoppen tot ze zeggen: "Ja, ja, dat doet 'ie goed, hé"quote:
mate matequote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:08 schreef Managarm het volgende:
He was in a league of it's own, next year: M1.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:08 schreef Jane het volgende:
Russell best tevreden over de auto. Nu ff aan Lewis vragen.
en niet zo weinig ookquote:
hoeveel autootjes zal hij er al mee gebouwd hebben?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |