Jaagt Jos met een hakbijl op Perez?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:54 schreef Nizno het volgende:
perez zit in een horrormovie... een seconde achter max
aldus F1TV
die had hij vorige week van de rees er voorquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En dan heeft ie nog 3 plekken aan de broek in verband met vorige week
quote:
Of ik heb iets gemist, of je loopt een weekje achterquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:55 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En dan heeft ie nog 3 plekken aan de broek in verband met vorige week
Oh, my bad @greysbonesquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
die had hij vorige week van de rees er voor
Ik dacht alquote:
Is de warmtequote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:56 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of ik heb iets gemist, of je loopt een weekje achter
Ze zijn er al aan gewend geraaktquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:56 schreef greysbones het volgende:
Dat team van perez
Moet toch ook denken
Wat een lullo
Ze kunnen misschien preventief de balletjes verwijderen bij perezquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:57 schreef Nizno het volgende:
is er iemand die de autogordel straks genoeg kan trekken om sneller te gaan
F1TV
euh
joh ze krijgen hetzelfde loon als aan de kant van max en hoeven minder hard te werkenquote:
Perez heeft de Mexicaanse kartels achter zich staan, Jos kijkt wel beter uit.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jaagt Jos met een hakbijl op Perez?
I got that reference!quote:
Bij Perez werken ze vaak harder en langerquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh ze krijgen hetzelfde loon als aan de kant van max en hoeven minder hard te werken
En een blinde dsrmquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen misschien preventief de balletjes verwijderen bij perez
Is hij toch weer wat gewicht kwijt
Hij gebruikt ze toch nietquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze kunnen misschien preventief de balletjes verwijderen bij perez
Is hij toch weer wat gewicht kwijt
Die hebben zoiets als die maar niet te veel geld kost en toch puntjes binnen haalt , de rest doet MAX welquote:
mwa.... met Max zn feedback werkt de andere kant ook hardquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bij Perez werken ze vaak harder en langer
(Ivm schade )
Misschien zijn milt dan ook maarquote:
as nie waar... hij maakt er kindjes meequote:
Daar heeft hij er nu op genoeg vanquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
as nie waar... hij maakt er kindjes mee
Ja daar gaat het mis natuurlijkquote:Op zaterdag 29 juni 2024 16:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
as nie waar... hij maakt er kindjes mee
Ooit kon hij toch wel aardig kwalificeren.quote:
44: teammate is fasterquote:
Ja en die snap ik dan echt nietquote:
Ik snap het wel: Max is te snel en moet worden afgestopt.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja en die snap ik dan echt niet
Ze staan er soms stil
Zie je niks van
En nu noted
Fia wil het spannend houden..quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze staan er soms stil
Zie je niks van
En nu noted
Z'n eerste ronde was ook al genoeg voor pole dus als deze tijd wordt afgepakt dan is er niks aan de handquote:
Ik moest daar ook over nadenken, maar het was een BBQ chicken pizza van Domino's en een loaded friesquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:03 schreef Nizno het volgende:
oeh dit is een weet je nog waar je was moment... deze ronde van Max
mens ik weet niet eens wat ik gisteren heb gegeten
t was ook wel errug closequote:
Ric of TSU komen niet hoger dan Per. En LAW kun je het nog niet aan doen in de RBRquote:
Echt wtf. ..quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze staan er soms stil
Zie je niks van
En nu noted
Daaaag vloer.quote:
Vandaag zit die op je buik ipv in je buikquote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moest daar ook over nadenken, maar het was een BBQ chicken pizza van Domino's en een loaded fries
Zal niet stoppen tot ze zeggen: "Ja, ja, dat doet 'ie goed, hé"quote:
mate matequote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:08 schreef Managarm het volgende:
He was in a league of it's own, next year: M1.
quote:Op zaterdag 29 juni 2024 17:08 schreef Jane het volgende:
Russell best tevreden over de auto. Nu ff aan Lewis vragen.
en niet zo weinig ookquote:
hoeveel autootjes zal hij er al mee gebouwd hebben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |