Oh dat zou best kunnen. Ik heb een maand geleden een fles voor mijn verjaardag gekregen en bewaard voor de Tour. Weet eigenlijk niet wat het is verder.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hete take: Italië heeft betere rode wijnen dan Frankrijk.
Ik vind dat vooral iets voor homofielen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten we al een rood wijntje in schenken of is dat meer wat voor als we weer in Frankrijk zijn?
Ah, iemand met kijk op de materiequote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat vooral iets voor homofielen.
Die wielrenners eten toch gelletjesquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:42 schreef TAmaru het volgende:
maar hoe gaat Hirt hier 3 weken mee doorrijden? hij kan nauwelijks eten zo.
of kunnen ze op een avondje z’n tanden fixen?
Wat, Frankrijk?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Switchen. Zat net op Eurosport met Engels commentaar omdat ik Jan kut vind, maar de kwaliteit van de stream is niet top. Daarom naar NOS gegaan, want die is net iets beter qua kwaliteit dan Sporza. Maar zal ook wel veel Sporza gaan kijken want Joris en Stef zijn vreselijkquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:39 schreef skysherrif het volgende:
Op welke zender stemmen jullie af deze tour? Ik vind het een lastige keuze
En VVDers!quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoezo?quote:
Jij kijkt NPO 1?quote:
Nou het is toch meer dan 3000 km.quote:
Belg, genieten van de dagelijkse Christophe monologen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:39 schreef skysherrif het volgende:
Op welke zender stemmen jullie af deze tour? Ik vind het een lastige keuze
Blijft toch wat anders zo'n worldtour koersquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Eraf gereden worden, terwijl niemand straf tempo gaat
Op deze manier gaat 'ie niet zo lang voor hem duren.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:55 schreef wimderon het volgende:
Dit wordt een lange Tour voor Cavendish.
Zou wel lullig afscheid zijn van de sportquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:55 schreef Hamlapjes het volgende:
Ach, Cav
Dat kan weleens een hele korte Tour worden zo
Erg mooiquote:
Anderhalf jaar geleden zijn laatste top-10 in een koers.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:52 schreef McGrath het volgende:
[..]
Blijft toch wat anders zo'n worldtour koers
Eigenlijk ook wel tof, dat hij het alsnog probeert.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Zou wel lullig afscheid zijn van de sport
Ik zat ook net te denken dat zes minuten best wel fors is voor een groep met een paar sterke outsiders voor de rit.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:02 schreef wimderon het volgende:
Vohters wordt nerveus.
Als die gas blijven geven over de top heeft Kef wel een probleem.
quote:
Iemand wiens naam ik niet herkende maar z'n stem wel. Andre Lemain ofzo? Tis ff wennen na gioquote:
Dat gaat al richting de drie minutenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:05 schreef Faraday01 het volgende:
Voordat ze boven zijn zit hij op 2 minuten of meer
Moet je voorstellen dat ze straks op dag 1 5 man kwijt zijnquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:07 schreef TAmaru het volgende:
lol vier man bij Cav
belachelijk eigenlijk
Erg mooiquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:07 schreef AllesKaputt het volgende:
Cavvy van Hummel gaat dit jaar zijn 35e niet halen.
Zo veel muntjes heeft hij niet bij haha, dit gaat echt richting otlquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat gaat al richting de drie minuten
kans lijkt me klein, maar zou toch mooi zijn om te zienquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:08 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Moet je voorstellen dat ze straks op dag 1 5 man kwijt zijn
De rest van de dag ongeveer ja.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:12 schreef Faraday01 het volgende:
Als Kef wil overleven moeten ze hopen dat de jury en camera's even de andere kant op kijken
Alleen een Nibali'tje kan hem idd redden.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:12 schreef Faraday01 het volgende:
Als Kef wil overleven moeten ze hopen dat de jury en camera's even de andere kant op kijken
De beste kerel is alleen maar aan het drinken en krijgt iedere drie minuten een bidon over zich heen gekieperd. Ik voorzie een DNF dan wel DNS omwille van covid.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:12 schreef Chiappucci het volgende:
Cavendish al op meer dan 3 minuten na de eerste klim
Nee maar als ze te lang bij hem blijven is meer dan die halve ploeg al op dag 1 buiten tijdquote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Die gaat deze etappe niet finishen.
Jakobsen is het hier niet meer mee eens.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:14 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
des te slechter iemand klimt, des te beter ie kan sprinten?
Wout kan alles.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:14 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
des te slechter iemand klimt, des te beter ie kan sprinten?
Een minuutje of 50, dat moet toch wel lukken. Tenzij hij echt volledig oververhit blijft.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alleen een Nibali'tje kan hem idd redden.
Wout kan niksquote:
Dan moet je iemand toch ook niet in koers willen houden?quote:Op zaterdag 29 juni 2024 14:15 schreef TAmaru het volgende:
dat leek toch alsof Cav aan het kotsen was
heat stroke?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |