Ja die ging als een raket.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:26 schreef Momo het volgende:
Die mechanieker van Visma met rood haar die lieten ze in het verleden bij tijdritten waar ze moesten wisselen ook al de renners duwen, kan hij wel echt goed.
Prachtig toch? Moest ff wennen maar icm de fiets is echt fantastisch.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:26 schreef Felagund het volgende:
[..]
[..]
Niet de mooiste shirts inderdaad, maar kan nog een stuk erger (zie Lidl-Trek bijvoorbeeld).
Mijn oprechte excuses dat de waarheid je pijn doet.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:04 schreef Idisrom het volgende:
@:R_R. Jammer van die (onnodige) passage over Israël-Premier Tech bij de evaluatie van de teams.
Anders kom ik die post wel inlijsten
Dit wordt ruimschoots goedgemaakt met een lofzang als ik etappe 16 en 17 doe, geen zorgen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:04 schreef Idisrom het volgende:
@:R_R. Jammer van die (onnodige) passage over Israël-Premier Tech bij de evaluatie van de teams.
Anders kom ik die post wel inlijsten
Ja echt hè. Israël is vreselijk maar Eritrea is het beloofde land. Tuurlijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:07 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ook nogal rich van de voorzitter van de Eritrese fanclub.
Beetje switchen.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:39 schreef skysherrif het volgende:
Op welke zender stemmen jullie af deze tour? Ik vind het een lastige keuze
Sporza. Omdat geen Joris en geen Hannah Walker.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:39 schreef skysherrif het volgende:
Alles wat geen Eurosport isquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:39 schreef skysherrif het volgende:
We zijn tegen racisme (heb ik begrepen).quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:29 schreef Funzel het volgende:
Wat een aanfluiting die kampioenstrui van Gibbons joh. Zuid Afrika kun je wel wat meer mee toch dan een wit shirtje
ik wissel altijd een beetje af, maar vandaag de vlamingenquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:39 schreef skysherrif het volgende:
Hete take: Italië heeft betere rode wijnen dan Frankrijk.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten we al een rood wijntje in schenken of is dat meer wat voor als we weer in Frankrijk zijn?
Chiantiquote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Moeten we al een rood wijntje in schenken of is dat meer wat voor als we weer in Frankrijk zijn?
Dat is geen hete take maar gewoon waar.quote:Op zaterdag 29 juni 2024 13:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hete take: Italië heeft betere rode wijnen dan Frankrijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |