SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerZonder wrijving geen glans
WA LEUKquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:19 schreef Karzai het volgende:
mensen die thuiswerken hebben altijd weekend
Ik heb het ook niet gedaanquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En dan gebeurt er iets met die caafik zou enige druk ervaren
Wat doe jij in je weekend?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:19 schreef Karzai het volgende:
Was het maar zo'n feest.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:19 schreef Karzai het volgende:
Mwah. Net wat je salaris is.quote:
Lol, as if.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:19 schreef Karzai het volgende:
Lol, want da's echt nodig.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:22 schreef UitStraling het volgende:
Soda niet gebruiken maar juist MUGWORT, de oude Romeinen wisten dit al.
En het verdrijft niet alleen vermoeide voeten maar mugwort (oftewel bijvoet) versterkt het mannelijke seksuele verlangen en de moed in het algemeen, plus het werkt ook goed tegen muggen.
Dronken, in een gele harde onderbroek, de hele dag oud geld en chicks proberen te scoren.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:23 schreef Karzai het volgende:
fles ligt volgens mij de halve dag gewoon op de bank
Er valt nog veel te bezuinigen op mensen die "thuiswerken"quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:19 schreef Karzai het volgende:
Dit gaat een ingewikkeld dingetje worden zo.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga in het weekend naar de kringloop.
Klinkt herkenbaarquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet gedaanIk wilde toch minderen.
Mijn tweede huis.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga in het weekend naar de kringloop.
Nah, gewoon HdP op de bank gaan liggen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weer even aan het werk![]()
Zouden meer mensen moeten doen
Ik heb vertrouwen in je, dus "wacht maar".quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb meer geld nu dan als ik vrijdag vrij zou zijn
Ik probeer er niet meer aan te denken dat bijna de helft van mijn salaris naar de belastingdienst gaat.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in je, dus "wacht maar".
Dat punt waarop je precies een belastingschaal opschuift en je er netto per uur eigenlijk op achteruit gaat.
Mensen die niet kunnen of willen werken moeten ook wat te eten hebben.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer er niet meer aan te denken dat bijna de helft van mijn salaris naar de belastingdienst gaat.
Ik wil ook weleens wat.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die niet kunnen of willen werken moeten ook wat te eten hebben.
Nee, same.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik probeer er niet meer aan te denken dat bijna de helft van mijn salaris naar de belastingdienst gaat.
Ik moet ook altijd even huilen als ik dat moet overmakenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat kan heulemaal niet, want dat gaat alleen over het deel van je salaris dat eroverheen gaatquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb vertrouwen in je, dus "wacht maar".
Dat punt waarop je precies een belastingschaal opschuift en je er netto per uur eigenlijk op achteruit gaat.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukske gebakken koe (minimaal 500 gram want het oog wil ook wat )
Oh, jij moet het ook echt zelf doen. Huilen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd even huilen als ik dat moet overmaken
Dat ze er maar mooie dingen mee gaan doenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat is nog ergerquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, jij moet het ook echt zelf doen. Huilen.
Wil ik bestquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik kan daar wel een prima badkamer van laten plaatsen en dan nog naar de VS gaan ja. En nog wat meer.quote:
Vergeet niet dat je dan ook geen recht meer hebt op toeslagen. (Afhankelijk van welke schaal je komt natuurlijk)quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat kan heulemaal niet, want dat gaat alleen over het deel van je salaris dat eroverheen gaat
Maar ja, ik ben bekend met al die achterlijke constructies
We kunnen ook alle overheidssteun aan de zwakkeren stopzetten en medische zorg alleen verlenen aan mensen die zelf niet nalatig zijn geweest met hun gezondheid of ouder zijn dan 80.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Awwquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:51 schreef CherryLips het volgende:
De schilders zijn er weer na een pauze van drie kwartier en zijn de kozijnen buiten aan het schuren geloof ik. Dus a) ik kan vanavond het balkon grondig schoonmaken en b) de cavia's zitten tegen het plafond.
Dat is toch normale kost ?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:51 schreef CherryLips het volgende:
De schilders zijn er weer na een pauze van drie kwartier en zijn de kozijnen buiten aan het schuren geloof ik. Dus a) ik kan vanavond het balkon grondig schoonmaken en b) de cavia's zitten tegen het plafond.
We zijn nu eenmaal een sociale staat.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We kunnen ook alle overheidssteun aan de zwakkeren stopzetten en medische zorg alleen verlenen aan mensen die zelf niet nalatig zijn geweest met hun gezondheid of ouder zijn dan 80.
Kan er wat meer geld naar milieu, defensie, infrastructuur, onderwijs en de burgeroorlog tegen de Mocromaffia.
Kun je ze niet ergend anders neerzetten dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:51 schreef CherryLips het volgende:
Nee ze zitten in een caviakast, niet in een losse kooi.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:53 schreef crv het volgende:
[..]
Kun je ze niet ergend anders neerzetten dan?
Mijn toeslagen zijn al 0 sinds ik ft werk.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je dan ook geen recht meer hebt op toeslagen. (Afhankelijk van welke schaal je komt natuurlijk)
Dat was als tegenhanger van dat het niet zou kunnen dat je er netto per uur op achteruit gaat.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn toeslagen zijn al 0 sinds ik ft werk.
En daar kun je ze niet even uithalen tijdelijk?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee ze zitten in een caviakast, niet in een losse kooi.
Die ene die je gelinkt had laatst?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn laptop is aangekomen in Ridderkerk vanochtend, maar toch gaan ze hem maandag pas bezorgen.
En waar laat ik ze danquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:56 schreef crv het volgende:
[..]
En daar kun je ze niet even uithalen tijdelijk?
Volgens mij zit ik met 32 uur nog steeds op 2x0quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat was als tegenhanger van dat het niet zou kunnen dat je er netto per uur op achteruit gaat.
Dit zegt me niets.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik met 32 uur nog steeds op 2x0
Ik kreeg vanochtend opeens geld van de Belastingdienst, had schijnbaar ook post gehadquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn toeslagen zijn al 0 sinds ik ft werk.
quote:U hebt te weinig voorschot zorgtoeslag ontvangen. Daarom krijgt u nog ¤ 282
Ik heb nooit naar Ridderkerk gelinkt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die ene die je gelinkt had laatst?
Wel lekker op tijd.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik krijg net een melding van een Teams meeting die ik schijnbaar om 10 uur heb.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:56 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn laptop is aangekomen in Ridderkerk vanochtend, maar toch gaan ze hem maandag pas bezorgen.
Aaah check.quote:
Dat was het bij mij vanochtend en ik vond het aan de warme kantquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:03 schreef LTVDK het volgende:
Koelt wel heerlijk af in huis zo met alles open, nog maar 23 graden in de woonkamer
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:01 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb nooit naar Ridderkerk gelinkt.
Maar ja. Die modulaire en repareerbare.
In een ruimte waar ze niet bezig zijnquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En waar laat ik ze danDenk dat ze nu hoe dan ook stress hebben
Ik had nog goede hoop toen ik vanochtend wakker werd en zag dat hij al bij het laatste FedEx punt was.quote:
Ze moeten er eerst nog een dagje mee voetballen natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had nog goede hoop toen ik vanochtend wakker werd en zag dat hij al bij het laatste FedEx punt was.
Dat was al duidelijkquote:Op vrijdag 28 juni 2024 09:58 schreef CherryLips het volgende:
Het klinkt gvd als de tandartsboor. Ik heb nu ook stress.
Ben jij de nacht een beetje goed doorgekomen?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:07 schreef crv het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk![]()
Sterkte, is niet makkelijk de hele dag die herrie
Ja ging redelijk wel paar keer klaarwakker maar dan toch ook weer ingeslapenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben jij de nacht een beetje goed doorgekomen?
Goed om te horen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:10 schreef crv het volgende:
[..]
Ja ging redelijk wel paar keer klaarwakker maar dan toch ook weer ingeslapen
Bloeden is wel doorgegaan ‚s nachts en begin ook mijn voet wat te voelenquote:
Teppie gedaanquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:12 schreef crv het volgende:
[..]
Bloeden is wel doorgegaan ‚s nachts en begin ook mijn voet wat te voelen
Hoe lang mag dat nog bloeden? Want de bedoeling is dat het ooit gaat stollen toch?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:12 schreef crv het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:12 schreef crv het volgende:
[..]
Watquote:
Lijkt door de nacht minder te zijn gewordenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe lang mag dat nog bloeden? Want de bedoeling is dat het ooit gaat stollen toch?
Ik niksquote:
Kan ik maandag meteen een stapeltje vervangende onderdelen bestellen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze moeten er eerst nog een dagje mee voetballen natuurlijk.
Oke, dat is iets positiefquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:18 schreef crv het volgende:
[..]
Lijkt door de nacht minder te zijn geworden
Maar 9 schroeven die verwijderd zijn en een pen die via mijn hiel in mijn onderbeen is geslagen schijnt behoorlijk te bloeden
Gadver.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:19 schreef crv het volgende:
[..]
Ik niks
Maar ben weer eens aan mijn enkel geopererrd
Aaaah, vandaar.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:19 schreef crv het volgende:
[..]
Ik niks
Maar ben weer eens aan mijn enkel geopererrd
Stond al even in mijn agenda. Maar ik was die meeting alweer vergeten.quote:
En vast ook klaar meequote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Stond al even in mijn agenda. Maar ik was die meeting alweer vergeten.
Maar intussen weer klaar.
Vond zijn verhaal gisteren wel wat pijnlijkquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aaaah, vandaar.
Minder schroeven klinkt redelijk positief?
quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:43 schreef crv het volgende:
[..]
Redelijk
Heb voorlopig 1 a 2 dagen een pijnblokkade in mijn been dus voel daar niks
Vandaag half leeggeböoed, maar is normaal schijnt
Alle materiaal van vorige operaties is er uit en ze hebben een pen van 18 cm van onder in mijn voet tot in mijn onderbeen geboord / geslagen
Het bloeden komt van alle gaten van de oude schroeven (9 stuks)
Dat moet stollen simpel gezegd
Ja, ook dat.quote:
Oh damn.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond zijn verhaal gisteren wel wat pijnlijk
[..]
Ik werd een beetje naar.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond zijn verhaal gisteren wel wat pijnlijk
[..]
thanksquote:Op vrijdag 28 juni 2024 07:20 schreef dud0r het volgende:
@:essnhills
https://nos.nl/artikel/25(...)longcovid-gelanceerd
Ik zou het wel leuk vinden om op locatie te gaanquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, ook dat.
tijdens de meeting afgesproken om bij de klant langs te gaan om wat beter te begrijpen wat die klant gedaan heeft, maar voor mij is het bijna twee uur rijden naar die klant, dus nu mag ik via Teams aansluiten.
Uitjes onder werktijd.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden om op locatie te gaan
Klinkt zo wel een beetje alsof ze genocide in een sweatshop hebben gepleegd en daar een praatgroep voor de verwerking voor is opgezetquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
om wat beter te begrijpen wat die klant gedaan heeft
Ja, dat is ook een factor die meespeeltquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uitjes onder werktijd.
Hangt er ook wel vanaf hoe snel de stapel werk groeit in de tijd dat je onderweg bent.
Betaald rondjes rijden en koffie drinkenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Yup, mijn vorige baanquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Betaald rondjes rijden en koffie drinken
Word taxichauffeurquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Betaald worden om in de auto te zitten zou ik echt heerlijk vinden
Ze zoeken overal buschauffeursquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:54 schreef Nattekat het volgende:
Betaald worden om in de auto te zitten zou ik echt heerlijk vinden
Paardtime danquote:
Lekker beetje rondtoeren, heerlijkquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt een afschuwelijke baan
Onregelmatige werktijden, kutmensen, kutauto's, iedere keer hetzelfde rondje... Muah.quote:
Niet gekliktquote:
Dat "iedere keer hetzelfde rondje" is toch juist veranderd een aantal jaar terug?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Onregelmatige werktijden, kutmensen, kutauto's, iedere keer hetzelfde rondje... Muah.
Zo'n tourbus, de terroristen van de snelwegquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:12 schreef Elvi het volgende:
Als het zo'n bejaardenbus is lijkt het me wel leuk. Een gewone stadsbus lijkt me kut.
Na een paar weken kan je elke route wel dromen, dus dan gaat de lol er wel heel snel van af.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:13 schreef rival het volgende:
[..]
Dat "iedere keer hetzelfde rondje" is toch juist veranderd een aantal jaar terug?
Kutmensen heb je overal
Af en toe scherp langs een ravijntje sturen zodat je de luiers vol hoort lopen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:14 schreef rival het volgende:
[..]
Zo'n tourbus, de terroristen van de snelweg
Geeft je ov-kaart een error bij het scannen en krijg je gelijke een rant van de buschauffeur over hoe die nu te laat is bij de volgende halte en heel zijn schema uitloopt waardoor die vanavond te laat thuis is om nog naar de sportschool te kunnenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:00 schreef UitStraling het volgende:
Wel episch, zo'n intens klagende buschauffeur, zou er bijna voor in het openbaar vervoer gaan zitten.
Ja, begrijpelijkquote:
Geen idee wat dit is.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:46 schreef Nattekat het volgende:
Gezocht: mijn dankzij vakantie volledig opgeladen batterij.
Laatst gezien: 16 juni
Ik wil dat gevoel terug
Voor mij was het ook een heel raar iets, vond het ook wel een beetje een eng gevoel.quote:
*dure sportschoolquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geeft je ov-kaart een error bij het scannen en krijg je gelijke een rant van de buschauffeur over hoe die nu te laat is bij de volgende halte en heel zijn schema uitloopt waardoor die vanavond te laat thuis is om nog naar de sportschool te kunnen
Maar het is op een vrijdag. Ik wil op vrijdag helemaal niet nog vier uur reizen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gewoon willekeurig ergens heen rijden en af en toe een bushalte aan doen.quote:
Hm...quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het is op een vrijdag. Ik wil op vrijdag helemaal niet nog vier uur reizen.
Ohja, en hij krijgt natuurlijk geen overuren betaald over al die extra tijd die die nu kwijt isquote:
Huilen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ohja, en hij krijgt natuurlijk geen overuren betaald over al die extra tijd die die nu kwijt is
Als je alleen maar nieuwe wegen wilt leren kennen dan moet je met zo'n google camera wagen gaan rijdenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na een paar weken kan je elke route wel dromen, dus dan gaat de lol er wel heel snel van af.
En dan iemand totaal de verkeerde kant meenemen, heerlijkquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gewoon willekeurig ergens heen rijden en af en toe een bushalte aan doen.
De klacht van de dag.quote:
Ik had sommige wegen kunnen missen als kiespijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Als je alleen maar nieuwe wegen wilt leren kennen dan moet je met zo'n google camera wagen gaan rijden
Oehquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
Als je alleen maar nieuwe wegen wilt leren kennen dan moet je met zo'n google camera wagen gaan rijden
Vooral in het buitenland, dat je echt denkt: is dit wel een weg of een geitenpaadje?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had sommige wegen kunnen missen als kiespijn.
Dat je navigatie je over een of andere boerenweg stuurt in plaats van langs de goedverlichte provinciale weg die je op de heenweg had en je later hoort van de locals daar dat er op die weg meerdere per jaar zichzelf doodrijden. HdP.
Blijft bizar dat navigatie anno 2024 niet in staat is om dat onderscheid te maken. Natuurlijk is de kortste route het fijnst. 12 seconden tijdwinst via een zandpad vol met gaten en kuilen langs een ravijn hoeft dan weer niet.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat je navigatie je over een of andere boerenweg stuurt in plaats van langs de goedverlichte provinciale weg die je op de heenweg had en je later hoort van de locals daar dat er op die weg meerdere per jaar zichzelf doodrijden. HdP.
Ja, precies dat.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:20 schreef rival het volgende:
[..]
En dan iemand totaal de verkeerde kant meenemen, heerlijk
Naja, op zich was dat gewoon een prima weg, navigatie houdt gewoon geen rekening met de locals die er met 100 overheen willen knallen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijft bizar dat navigatie anno 2024 niet in staat is om dat onderscheid te maken. Natuurlijk is de kortste route het fijnst. 12 seconden tijdwinst via een zandpad vol met gaten en kuilen langs een ravijn hoeft dan weer niet.
Ik werd op vakantie van de snelweg gestuurd, en daarna weer meteen de snelweg op gestuurdquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijft bizar dat navigatie anno 2024 niet in staat is om dat onderscheid te maken. Natuurlijk is de kortste route het fijnst. 12 seconden tijdwinst via een zandpad vol met gaten en kuilen langs een ravijn hoeft dan weer niet.
Doen ze dat nog steeds?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mensen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Naja, op zich was dat gewoon een prima weg, navigatie houdt gewoon geen rekening met de locals die er met 100 overheen willen knallen.
Dat soort fratsen idd. Zelf blijven nadenken is een noodzaak.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik werd op vakantie van de snelweg gestuurd, en daarna weer meteen de snelweg op gestuurd
En je mocht daar niet eens rechtdoor, dus het was een heel pokke-eind om.
Soberzo een terechte klacht.quote:
Heb ik bij een van de locaties van mijn werk, loopt vanaf de snelweg gewoon een provinciale weg naartoe, maar wil die me toch altijd via een smal polderweggetje sturen omdat dat korter/sneller isquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Naja, op zich was dat gewoon een prima weg, navigatie houdt gewoon geen rekening met de locals die er met 100 overheen willen knallen.
Ik kan wel een lijst nuttige nieuwe parameters bedenken om te implementeren in het algoritme. Aantal verkeersongelukken per jaar. Aantal verkochte fatbikes per duizend inwoners. Budget voor wegonderhoud van de gemeente per strekkende kilometer weg.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je dit weekend mooi mee aan de slag op je nieuwe laptop. Ongevraagde tip: ik heb liever info over de feitelijke staat van onderhoud van de weg dan financiële informatie over wat een gemeente zou kunnen uitgeven aan wegonderhoud.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:35 schreef DeZwabber het volgende:
Ik kan wel een lijst nuttige nieuwe parameters bedenken om te implementeren in het algoritme. Aantal verkeersongelukken per jaar. Aantal verkochte fatbikes per duizend inwoners. Budget voor wegonderhoud van de gemeente per strekkende kilometer weg.
Nooit meer naar huisquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Navigatiesystemen kunnen mijn huis niet vindenMisschien dat het nu eindelijk eens is aangepast.
Heerlijk, onvindbaar zijn.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
Navigatiesystemen kunnen mijn huis niet vindenMisschien dat het nu eindelijk eens is aangepast.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vooral in het buitenland, dat je echt denkt: is dit wel een weg of een geitenpaadje?
GPS tags op iedere individuele stratenmaker plakken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je dit weekend mooi mee aan de slag op je nieuwe laptop. Ongevraagde tip: ik heb liever info over de feitelijke staat van onderhoud van de weg dan financiële informatie over wat een gemeente zou kunnen uitgeven aan wegonderhoud.
Ja ik had geen idee, ik ben verder niet echt bekend met het wegennet in LAquote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat soort fratsen idd. Zelf blijven nadenken is een noodzaak.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:38 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik faal weer eens met een plaatje...
Een weg in wording.quote:
Ben je zo rijk dan?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:36 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 15:59 schreef Ama het volgende:
@:Crack_ betere foto van een gesmolten Draco.aaaaaahhwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel gezelligquote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:31 schreef CherryLips het volgende:
Komt @:Crack_ ineens langs op instagram.
Ze luisteren weer mee.
Baby darling doll face honey
Ik heb een troostende mededeling van Copilot voor je:quote:
quote:In de chaos van het bestaan, waar zorgen en problemen blootstaan, vinden we soms een sprankje hoop, ondanks alle gekut en gekloot.
Dit rijmt net niet en nu ben ik getriggered.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een troostende mededeling van Copilot voor je:
[..]
Maar heb je al gepoept?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:57 schreef CherryLips het volgende:
Schilders zijn klaar. Maar de screens voor m'n ramen kunnen niet omlaag omdat ze alles zo afgeplakt hebben met tape.
Genieten.
ben je verstopt?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, denk niet dat het vandaan nog gaat gebeuren.
Niet te vinden met navigatie vertelde ze zojuist, dus ja.quote:
Joe. Pie.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 11:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik heb een troostende mededeling van Copilot voor je:
[..]
Weinig last van achteraf eigenlijk.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet zo een wortelkanaalbehandeling, heb dat nog nooit gehad. Hier wel mensen? Wat was jullie ervaring met fysiek ongemak na de behandeling?
viel bij mij meequote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik moet zo een wortelkanaalbehandeling, heb dat nog nooit gehad. Hier wel mensen? Wat was jullie ervaring met fysiek ongemak na de behandeling?
Na de behandeling weinig ongemak, maar het kan wat onwennig voelen. De behandeling zelf was voor mij een wat minder leuke ervaring, omdat nogal bang ben voor de tandarts en toen zei die dat ie een gaatje moest voelen en dat kon dezelfde middag wel zodat ik er niet te lang tegenop zou zien. Toen hij was begonnen met boren en ik al verdoofd was en met mijn bek open lag begon hij ineens tegen mijn toenmalige vriendin te vertellen dat ze een wortelkanaalbehandeling moesten doen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:07 schreef Crack_ het volgende:
Siswet doet alleen wortelanaal @Haagsquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:07 schreef Crack_ het volgende:
Gewoon ff op je tanden bijtenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:07 schreef Crack_ het volgende:
komen ze wel weer tot leven?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:10 schreef Ama het volgende:
Bij de branderij dachten ze allemaal dat ik mijn vingers tussen de deur had gehad.Toch maar uitgelegd wat er is.
Ik een paar weken geleden voor het eerst. Na de behandeling had ik weinig ongemak. Ik was wel een beetje moe.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:07 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Weinig last van achteraf eigenlijk.
ah topquote:
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:09 schreef CherryLips het volgende:
Ik maak me meer zorgen om het fysiek ongemak tijdens de behandeling.
oh, ja ik maak me daar eigenlijk dan weer niet zo'n zorgen over want krijg toch verdoving?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Na de behandeling weinig ongemak, maar het kan wat onwennig voelen. De behandeling zelf was voor mij een wat minder leuke ervaring, omdat nogal bang ben voor de tandarts en toen zei die dat ie een gaatje moest voelen en dat kon dezelfde middag wel zodat ik er niet te lang tegenop zou zien. Toen hij was begonnen met boren en ik al verdoofd was en met mijn bek open lag begon hij ineens tegen mijn toenmalige vriendin te vertellen dat ze een wortelkanaalbehandeling moesten doen.
oehhh je eerste, nog gefeliciteerdquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik een paar weken geleden voor het eerst. Na de behandeling had ik weinig ongemak. Ik was wel een beetje moe.
Nouja, ik vond het niet heel prettig daar liggen met toch al veel slechte ervaringen met tandartsen en dan nu weer ééntje die gewoon tegen me liegt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ah topGing hier ook beetje van uit eigenlijk maar was nergens op gebaseerd
[..]
[..]
oh, ja ik maak me daar eigenlijk dan weer niet zo'n zorgen over want krijg toch verdoving?en in mijn hoofd denk ik dan 'of ze nu gaatje gaan boren of een wortelkanaalbehandeling gaan doen, ik voel toch niks'
of klopt dat niet?!
Nee, klopt wel. Het is vooral vrij lang met je mond open liggen en een aardige stellage in je mond (zo voelt het althans).quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
ah topGing hier ook beetje van uit eigenlijk maar was nergens op gebaseerd
[..]
[..]
oh, ja ik maak me daar eigenlijk dan weer niet zo'n zorgen over want krijg toch verdoving?en in mijn hoofd denk ik dan 'of ze nu gaatje gaan boren of een wortelkanaalbehandeling gaan doen, ik voel toch niks'
of klopt dat niet?!
Mijn wijsvinger is al zo goed als genezen. Zit sinds gisteren ook gewoon een pleister over de plek want er zit nu een normale gezonde dunne korstje over (die er ook alweer af aan het gaan is en dan is het klaar). Middelvinger hoor ik 8 juli ofzo wel wat de arts zegt, dat gaat zo traag dat ik nog steeds niet zeker durf te zeggen dat dat gaat genezen.quote:
ja begrijpelijk, maar dat heeft verder niks met de wortelkanaalbehandeling zelf te maken tochquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nouja, ik vond het niet heel prettig daar liggen met toch al veel slechte ervaringen met tandartsen en dan nu weer ééntje die gewoon tegen me liegt.
echt lang jaquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, klopt wel. Het is vooral vrij lang met je mond open liggen en een aardige stellage in je mond (zo voelt het althans).
thanksquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:12 schreef LTVDK het volgende:
Ik zal mijn wortelkanaalbehandeling verhaal van na mijn ongeluk wel even voor me laten, anders durft Krekkie straks niet meer
Dat klopt wel.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:11 schreef Crack_ het volgende:
of klopt dat niet?!
Nee alleen duurt dat wel wat langer dan een gaatje dichten.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:13 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja begrijpelijk, maar dat heeft verder niks met de wortelkanaalbehandeling zelf te maken toch
ja precies dat is wel even vervelend, rustig blijven dan gaat het allemaal wat sneller en zijn ze zo klaarquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze verdoven die wortel compleet en gaan 'm daarna schoonbaggeren, maar dat baggeren is (zou moeten zijn iig) vooral een "ik voel dat iemand in m'n mond bezig is", maar geen pijn.
Realistisch is het niet zo lang nee, het is vooral gevoelsmatig omdat je daar zo hulpeloos ligt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt lang jamaar gaat vaak sneller dan je denkt
*smeert lippen alvast in met vaseline
[..]
thanks![]()
Zoiets dacht ik ook een keer, kreeg ik alsnog verdoving om het bloeden tegen te gaan, niet eens omdat het echt pijn deed. (Gewoon gaatje, geen wortelkanaal)quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn hier vorig jaar drie kwartier bezig geweest met het vullen van een gaatje want ik bloedde als een rund en dan blijft dat spul niet plakken. En ik haat naalden dus ik dacht 'vorige gaatje was ook zo gepiept zonder verdoving dus doe maar weer zonder', en toen moesten ze gaan snijden om erbij te kunnen want het was een heel diep gaatje.
Nou ja, misschien dat een wortelkanaalbehandeling daarna wel meevalt.
neem toch ook wel een paracetamol van te voren in, just in casequote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:14 schreef Karzai het volgende:
je kan eventueel wat napijn hebben en vanavond iets eten waar je niet teveel hoeft te kauwen, een soepje of pasta adviseer ik
het voelt ook echt alsof ze weet ik veel hoeveel meters afleggen in je mond, alles voelt zo grootquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ze verdoven die wortel compleet en gaan 'm daarna schoonbaggeren, maar dat baggeren is (zou moeten zijn iig) vooral een "ik voel dat iemand in m'n mond bezig is", maar geen pijn.
oh dat klinkt best chillquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klopt wel.Ze gaan de wortels een beetje schoonmaken met een soort ragertjes/boortjes, maar dat is veel minder intensief/irritant dan boren voor een gaatje.
Ja dat welquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:15 schreef McGrath het volgende:
[..]
Nee alleen duurt dat wel wat langer dan een gaatje dichten.
ohhh ik zou echt nooit zonder verdoving durvenquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Ze zijn hier vorig jaar drie kwartier bezig geweest met het vullen van een gaatje want ik bloedde als een rund en dan blijft dat spul niet plakken. En ik haat naalden dus ik dacht 'vorige gaatje was ook zo gepiept zonder verdoving dus doe maar weer zonder', en toen moesten ze gaan snijden om erbij te kunnen want het was een heel diep gaatje. En toen ging het dus keihard bloeden.
Nou ja, misschien dat een wortelkanaalbehandeling daarna wel meevalt.
Niet die hele tijd die boor in je oor helpt wel ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klopt wel.Ze gaan de wortels een beetje schoonmaken met een soort ragertjes/boortjes, maar dat is veel minder intensief/irritant dan boren voor een gaatje.
Het jaar daarvoor was ik een vulling verloren en dat was zo gefikst met een kwartiertje, voelde er amper wat van. Maar die tweede keer liep dus wat anders. Lag wel met tranen in m'n ogen in die stoel.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohhh ik zou echt nooit zonder verdoving durven
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
Ben 1x bij de kaakchirurg geweest omdat mn 'volwassen' tand horizontaal in mn kaak zatdat deed daarna wel pijn maar dat was omdat ze veel moesten snijden, dus ja logisch wel
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het jaar daarvoor was ik een vulling verloren en dat was zo gefikst met een kwartiertje, voelde er amper wat van. Maar die tweede keer liep dus wat anders. Lag wel met tranen in m'n ogen in die stoel.
Ohhh, ik heb de light-versie hiervan gehadquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn hoektand kwam uit boven m'n voortanden boven. Ze vroegen zich af waarom die maar niet doorkwam. Foto gemaakt. O daar zit ie. Onder algehele narcose m'n tandvlees en gehemelte opengelegd, draadje vastgemaakt aan die verdwaalde hoektand zodat hij dan met een beugel gaandeweg naar de juiste plek geleid kon worden.
Dus ik ben geen fan van tandartsen.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:22 schreef Karzai het volgende:
ik had een gespleten wortel die eruit moest, naar het ziekenhuis voor geweest, ja het is even of er een stel bouwvakkers bezig is in je bakkes
oh ja, ik zie het, gelukkig dat ze niet afgestorven , net op tijdquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:12 schreef Ama het volgende:
[..]
Mijn wijsvinger is al zo goed als genezen. Zit sinds gisteren ook gewoon een pleister over de plek want er zit nu een normale gezonde dunne korstje over (die er ook alweer af aan het gaan is en dan is het klaar). Middelvinger hoor ik 8 juli ofzo wel wat de arts zegt, dat gaat zo traag dat ik nog steeds niet zeker durf te zeggen dat dat gaat genezen.
Het was wel afgestorven. Is mijn middelvinger aan de bovenkant nog steeds.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh ja, ik zie het, gelukkig dat ze niet afgestorven , net op tijd
Het kon ook onder lokale narcose maar haha nee.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, ik heb de light-versie hiervan gehad
Mn melktand bleef te lang zitten omdat die tand daarboven dwarszat. Maar die tand erboven zat wel gewoon netjes. Met verdoving werd de melktand getrokken en toen die tand daarboven wat blootgelegd en weet niet wat ze hebben gedaan, en ook een beugelblokje opgezet en daarna beugel zodat ie langzaam rechtgetrokken kon worden![]()
wat kut dat jij volledig narcose en zoveel moest open laten leggen zeg
oei je hebt er nog wel gevoel in hoop ik?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Het was wel afgestorven. Is mijn middelvinger aan de bovenkant nog steeds.
Bovenkant van mijn middelvinger niet echt nee.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:27 schreef Karzai het volgende:
[..]
oei je hebt er nog wel gevoel in hoop ik?
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het kon ook onder lokale narcose maar haha nee.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 08:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk ook. Ik ga het wel proberen maar geen rare dingen doen idd.
dat is wel mooi klotequote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:28 schreef Ama het volgende:
[..]
Bovenkant van mijn middelvinger niet echt nee.
Ligt eraan, is het een kies of een tand?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:07 schreef Crack_ het volgende:
Het grootste verschil tussen kies en tand was in mijn geval dat ik m'n neus niet meer voelde.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ligt eraan, is het een kies of een tand?
element 17, dat is de achterste kiesquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ligt eraan, is het een kies of een tand?
Dan lijkt me dat er een hulpvulling op komt en daarna een vaste vulling.quote:
Oh, zijn dat meerdere behandelingen? Want dan denk ik van niet, want dit is één behandelingquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat er een hulpvulling op komt en daarna een vaste vulling.
Behandeling zelf geen last van gehad, daarna vooral gevoelig met kauwen, maar eenmaal met vaste vulling ebt dat snel weg.
Jaa, dit is echt super lekkerquote:
Hulpvulling is vrij standaard.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan lijkt me dat er een hulpvulling op komt en daarna een vaste vulling.
Behandeling zelf geen last van gehad, daarna vooral gevoelig met kauwen, maar eenmaal met vaste vulling ebt dat snel weg.
klopt; had ook geen last van pijn of zo maar dat gedoe de hele tijd met tijdelijke vullingen en weer inplannen en weer terug en gedoe en gedoe.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hulpvulling is vrij standaard.Had ik bij m'n voortand overigens ook, heeft geloof ik te maken met dat ze dan later even kunnen dubbelchecken of ze al het ontstoken weefsel weg hebben kunnen halen.
We doen hier niet aan kinkshamen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:44 schreef Crack_ het volgende:
Op de begroting staat 'éénvlaksvulling composiet'
lol en ook 'droogleggen van elementen door middel van een rubberen lapje' krijg je straks een condoom in je gezicht
dat is correct (behalve door dimmy)quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
We doen hier niet aan kinkshamen.
Nee, die gaat om je kies heen. Dat lostrekken voelt wel vaag.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:44 schreef Crack_ het volgende:
Op de begroting staat 'éénvlaksvulling composiet'
lol en ook 'droogleggen van elementen door middel van een rubberen lapje' krijg je straks een condoom in je gezicht
ohquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, die gaat om je kies heen. Dat lostrekken voelt wel vaag.
Verschilt, ik heb shirts die echt top blijven, maar ook waarvan de print aanvoelt alsof 'ie er door iemand thuis is opgestreken.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:45 schreef Ama het volgende:
Is merch bij concerten altijd van zulke slechte kwaliteit?
Weet de nederlandse naam niet maar er is een Rückfussnagel ingeramtquote:Op vrijdag 28 juni 2024 10:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Aaaah, vandaar.
Minder schroeven klinkt redelijk positief?
Correctie, die gaat om de kies heen en dán over je bakkes. Dat ding had ik verdrongen geloof ik.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
ik hoop dat ie gaat vertellen wat ie doet, dat is altijd wel leuk
Oh, die van EC vond ik juist van betere kwaliteit.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:46 schreef Ama het volgende:
Bij mijn EC tour shirt komen de naden al los. Bij mijn blink-182 tour shirt (die ik sinds oktober heb) begint het rood van de letters aan de voorkant er al af te gaan.
De print blijft wel beter zitten dan van mijn blink shirt.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, die van EC vond ik juist van betere kwaliteit.
Ik heb nog steeds T-shirts van Robbie Williams van 2006 ofzo.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:45 schreef Ama het volgende:
Is merch bij concerten altijd van zulke slechte kwaliteit?
Ahhh, ok.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:49 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje maar mijn EC shirt die ik niet bij een concert had gekocht is wel van betere kwaliteit. Is nog van Eskimo Callboy dus heb ik ook al langer.
Ja die naden kan misschien nog komen van mijn vorige wasmachine (en laat dat wel even naaien door iemand) maar de bedrukking van mijn blink shirt is wel om te huilen.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds T-shirts van Robbie Williams van 2006 ofzo.
Is het zo'n print die je er echt op voelt liggen?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die naden kan misschien nog komen van mijn vorige wasmachine (en laat dat wel even naaien door iemand) maar de bedrukking van mijn blink shirt is wel om te huilen.
Even getest met ogen dicht en ja als je blind bent kan je zeker wel voelen dat er iets op staat.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is het zo'n print die je er echt op voelt liggen?
Hmja, dat soort prints slijt wel sneller ja.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:52 schreef Ama het volgende:
Is ook wat stugger dan de rest van het shirt.
ben benieuwdquote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correctie, die gaat om de kies heen en dán over je bakkes. Dat ding had ik verdrongen geloof ik.(Zal wel komen omdat er een keer eentje wat dicht onder m'n neus zat, dat ademt rottig)
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmja, dat soort prints slijt wel sneller ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:54 schreef Ama het volgende:
[..]Was je 'm binnenstebuiten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Vaak onbewust wel maar heb daar nooit problemen mee gehad eigenlijk.quote:
Meh, klinkt als pech en matige merch.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Vaak onbewust wel maar heb daar nooit problemen mee gehad eigenlijk.
Was er al bang voor.quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Meh, klinkt als pech en matige merch.
Dat moet toch ook?quote:Op vrijdag 28 juni 2024 12:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Vaak onbewust wel maar heb daar nooit problemen mee gehad eigenlijk.
Is wel aan te raden ja, hoe minder wrijving tegen zo'n print, hoe beter.quote:
Ja maar vaak genoeg ook wel dat het niet omgedraaid zat en heb er met andere kleding ook nooit problemen mee gehad.quote:
wat is er met dequote:Op vrijdag 28 juni 2024 13:06 schreef McGrath het volgende:
Ik weet niet of Ter Apel nog echt regio Emmen is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |