SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Datumprikker KSC meet georganiseerd door @4EverBlackEyed : DatumprikkerVakman pur sang
Je had weer wat nieuwe pompjes om te installeren zeker?quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
Trouwens vandaag wel 10 uur echt hard doorgewerkt om een koelinstallatie draaiende te krijgen, op zolders van zeker +40C
Lees ik nu pas dit:
https://www.nu.nl/gezondh(...)nnen-te-blijven.html
Moest dus gewoon thuisblijven
quote:Inbrekers stelen voor ton aan warmtepompen van ondernemer Soufian: ‘Ik kon mijn oren niet geloven’
Voor de Rotterdamse ondernemer Soufian Azzouzi eindigt een topjaar in een nachtmerrie. Warmtepompen ter waarde van 100.000 euro zijn door inbrekers buitgemaakt uit zijn gehuurde loods in Rotterdam. „Het is zo zuur dat het eigenlijk onbeschrijfelijk is.”
https://www.tubantia.nl/b(...)%2Fwww.google.com%2F
quote:Op donderdag 27 juni 2024 19:43 schreef McGrath het volgende:
zijn jullie ook allemaal alweer klaar met die warmte? wordt echt tijd dat het weer herfst is
tijd voor winter zodat we weer kunnen elfstedentochtenquote:Op donderdag 27 juni 2024 19:43 schreef McGrath het volgende:
zijn jullie ook allemaal alweer klaar met die warmte? wordt echt tijd dat het weer herfst is
En dan gaan lopen miepen als de airco in je huisje kapot is daarquote:
ja of er geen stroom isquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan gaan lopen miepen als de airco in je huisje kapot is daar
Nou nouquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:01 schreef mschol het volgende:
[..]
tijd voor winter zodat we weer kunnen elfstedentochten
Ja oke maar wel beetje koud.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:04 schreef mschol het volgende:
[..]
een echte elfstedentocht lijkt me wel weer tof hoor
quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ga mee en neem mijn Kamado en 100 varkens mee.
dat is dan ook de reden waarom ik de winter veel prettiger vindquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]
meh valt wel mee, en kan je je op kleden, op warmte kan dat maar zeeer beperkt
een tanktop is een shirt zonder mouwenquote:
Nee dan Willem Kanonquote:
Welk jaar was dit?quote:Op donderdag 27 juni 2024 17:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
na defqon is er geen gras meer te zien en dat komt niet van de bbqs
weet ik veelquote:
zo oud bennik nog nietquote:
In ieder geval niet een van de laatste zes edities. Maar ik zie dat anderen dat hier beter weten dan ik.quote:
mimimimimiquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In ieder geval niet een van de laatste zes edities. Maar ik zie dat anderen dat hier beter weten dan ik.
Vroeger, toen het nog op Almere Strand wasquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:30 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
In ieder geval niet een van de laatste zes edities. Maar ik zie dat anderen dat hier beter weten dan ik.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:32 schreef mschol het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)ijden-en-zwarte-doos
wanneer verplichte GPS met terugkoppeling naar de lokale politie?
Ja een irritant piepje werkt daar wel bij inderdaadquote:Bestuurders worden gewaarschuwd dat ze te hard rijden, dit moet de verkeersveiligheid verbeteren.
Toen ben ik er ooit nog geweest, maar toen was het nog 1 dag, zonder campingquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vroeger, toen het nog op Almere Strand was
Ja toen ben ik er ook nog wel eens geweestquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toen ben ik er ooit nog geweest, maar toen was het nog 1 dag, zonder camping
ook niet komende 3 weken niksquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:29 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
niet werken is een goed plan
morgen weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:38 schreef crv het volgende:
[..]
ook niet komende 3 weken niksGaat het een beetje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:38 schreef crv het volgende:
[..]
ook niet komende 3 weken niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
uiteindelijk wel ja denk ik zoquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Ja een irritant piepje werkt daar wel bij inderdaad
Yesss.quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@:dezwabber, deze is ook goed
quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:42 schreef Ama het volgende:
Denk oke dan Planet Zoo. Zelfde verhaal en internet doet traag.
maar een sudoku doen dan?quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:42 schreef Ama het volgende:
Denk oke dan Planet Zoo. Zelfde verhaal en internet doet traag.
Redelijkquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:41 schreef mschol het volgende:
[..]zie bovenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
daar ben je nog wel ff zoet meequote:Op donderdag 27 juni 2024 20:43 schreef crv het volgende:
[..]
Redelijk
Heb voorlopig 1 a 2 dagen een pijnblokkade in mijn been dus voel daar niks
Vandaag half leeggeböoed, maar is normaal schijnt
Alle materiaal van vorige operaties is er uit en ze hebben een pen van 18 cm van onder in mijn voet tot in mijn onderbeen geboord / geslagen
Het bloeden komt van alle gaten van de oude schroeven (9 stuks)
Dat moet stollen simpel gezegd
Verbluffend hè?quote:
Die paar weken kunnen er nog wel bij, ben er al 7 jaar zoet meequote:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:43 schreef crv het volgende:
[..]
Redelijk
Alle materiaal van vorige operaties is er uit en ze hebben een pen van 18 cm van onder in mijn voet tot in mijn onderbeen geboord / geslagen
oh lekker danquote:
Thxquote:
Ik gok dat ik dat piepje er zo snel als mogelijk uit zou slopenquote:
wat heb je aan de hand gehad dat er een pen in moest dan?quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:46 schreef crv het volgende:
[..]
Die paar weken kunnen er nog wel bij, ben er al 7 jaar zoet mee
dat klinkt vrij heftig, maar beter dat je het nog niet voelt danquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:43 schreef crv het volgende:
[..]
Redelijk
Jeetje. Wel thuis?quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:43 schreef crv het volgende:
[..]
Redelijk
he berta moet je daar kijken naar die gek die daar een beetje staat te pingelen met die trekzak.quote:
Lang verhaal kort (als het lukt)quote:Op donderdag 27 juni 2024 20:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
wat heb je aan de hand gehad dat er een pen in moest dan?
Thx bossiequote:
Vandaag geopereerd wat denk jequote:
joh das een verhaal.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:00 schreef crv het volgende:
[..]
Lang verhaal kort (als het lukt)
Ik was op beide engels vanaf mijn jeugd extreem instabiel, waarschijnlijk door een val uit een boom
ging op een vlakke ondergrond jarenlang zomaar door mijn enkels, werd niet eens meer dik of pijnlijk
Tot 10 jaar geleden toen werd het zeer pijnlijk
Toen is besloten alles vast te zetten
Links is in 1 Op gelukt rechts nu de 4e
Doel van het vastzetten is dat het bovenste enkelgewricht en onderbeen samengroeien
Links is in 1 keer goed
Rechts in 2 keer gedeeltelijk
Daar ging ik scheef lopen door artrose tussen onderste enkelgewricht (hiel) en bovenste enkel gewricht
Dus 3e Op met 2 schroeven van onder naar boven derin
Dit is maar ten dele gelukt
Botten groeide niet helemaal goedsamen dus nu heb ik een soort microwrijving bij belasting tussen de 2 enkelgewrichten wet enorm pijnlijk is
Vandaar nu de pen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Best zware operatiequote:Op donderdag 27 juni 2024 21:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja misschien mag je met dit weer naar huis maar gok dat je nog in het ziekenhuis bent dan :p
quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
OMFGExtra hypotheekje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Yepquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh das een verhaal.
zo kun je zien dat iets 'kleins' enorm groot kan worden
OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nou dat nog net nietquote:
nou de salpicon is wel heter hoorquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
het is net zo heet als de ragout in een bitterbal
OMFGbankoverval plannenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Dus je betaalt je klem voor geld dat je niet eens kunt uitgevenquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat nog net niet![]()
Maar ik ga best hard op dit soort dingen
Dat hoop ik ook, ben het behoorlijk zatquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoop dat het herstel spoedig verloopt
tja andere mensen kopen peukenquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:07 schreef crv het volgende:
[..]
Dus je betaalt je klem voor geld dat je niet eens kunt uitgeven
ja dat snap ik. Als het goed gaat is dit dan de laatste operatie?quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:08 schreef crv het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook, ben het behoorlijk zat
Als het goed is …..Jaquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat snap ik. Als het goed gaat is dit dan de laatste operatie?
Oh sweet summer childquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:07 schreef crv het volgende:
[..]
Dus je betaalt je klem voor geld dat je niet eens kunt uitgeven
quote:
Sudoku's zijn slecht voor het milieuquote:Op donderdag 27 juni 2024 20:44 schreef McGrath het volgende:
[..]
Is vaak mijn vermaak in de trein #ouwelul
want?quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sudoku's zijn slecht voor het milieu
Goed herstel gewenst crvquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:09 schreef crv het volgende:
[..]
Als het goed is …..Ja
Maar dat dacht ik bij de vorige 3 ook
Hap eens niet zo, Bilalquote:
Ik ben dus nu aan het eten, want ik kwam erachter dat ik in minder dan 12 minuten moest sporten (dacht een uur later). Dus ja, feestquote:
moet je hierna nog sporten?quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben dus nu aan het eten, want ik kwam erachter dat ik in minder dan 12 minuten moest sporten (dacht een uur later). Dus ja, feest
OMFGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, ben nu klaar, eten, ontspanning en naar bedquote:
Dankje 4EBEquote:
OMFGGelukkig hoef je me geen kratje te schenken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Watskebeurt Bosquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ben ook vandaag een klein kneusje, maar dat valt in het niet bij CRV
Geen van beidequote:Op donderdag 27 juni 2024 21:21 schreef Nizno het volgende:
van wie hadden jullie de poster voor het raam?
Jim of Jamai?
quote:
quote:
Geen van beidequote:Op donderdag 27 juni 2024 21:21 schreef Nizno het volgende:
van wie hadden jullie de poster voor het raam?
Jim of Jamai?
Ik denk dat ik iets te snel de bocht nam met mijn fiets waardoor ik ipv de schuine afrit van de straat (of hoe je dat ook noemt) een stuk stoeprand/verhoging mee nam, waardoor ik mijn evenwicht verloor en van de fiets lag. Alleen maar een geschaafde knie, meer niet..quote:
Nou ja daar moet ook nog wel heel wat voor gebeuren trouwensquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:21 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gelukkig hoef je me geen kratje te schenken.
tjongquote:
Ik volgde die Idols niet zo, maar wat ik me wel kan herinneren dat ik Marieke van Ginneken best wel aantrekkelijk vond..quote:
ah das ook niet leukquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets te snel de bocht nam met mijn fiets waardoor ik ipv de schuine afrit van de straat (of hoe je dat ook noemt) een stuk stoeprand/verhoging mee nam, waardoor ik mijn evenwicht verloor en van de fiets lag. Alleen maar een geschaafde knie, meer niet..
Oe dan heb je geluk gehad beterschap hoe dan ookquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat ik iets te snel de bocht nam met mijn fiets waardoor ik ipv de schuine afrit van de straat (of hoe je dat ook noemt) een stuk stoeprand/verhoging mee nam, waardoor ik mijn evenwicht verloor en van de fiets lag. Alleen maar een geschaafde knie, meer niet..
Lekker. Is fok voor jou ontspanning?quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ben nu klaar, eten, ontspanning en naar bed
ik keek wel, niet elke keer maar wel ietwat vaker.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik volgde die Idols niet zo, maar wat ik me wel kan herinneren dat ik Marieke van Ginneken best wel aantrekkelijk vond..
Ik was meer voor Chantal Janzen en zoquote:
O.a.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:25 schreef McGrath het volgende:
[..]
Lekker. Is fok voor jou ontspanning?
Wat lees je dan?quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
O.a.
In bed liggen lezen ook
Had jij ook een Erik Nevland poster?quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik keek wel, niet elke keer maar wel ietwat vaker.
maar deed niet aan posters, onzin alsof ze kwamen kijken in het noorden dat er een poster zou hangen.
Alle the places I didn't diequote:
Moest ff kijken wie dat is..quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Had jij ook een Erik Nevland poster?
Klinkt intensquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alle the places I didn't die
Zo ben ikquote:
quote:
truste hopelijk kun je wat slapen daarquote:
Over het algemeen lees ik wel, maar de laatste tijd nogal moeite om de tijd ervoor te nemenquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo ben ik
Maar moet wel zeggen dat ik weer even moet inkomen in het lezen
Vroeger was ik echt een boekenwurm.
En jij ?
Stress ?quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:31 schreef McGrath het volgende:
[..]
Over het algemeen lees ik wel, maar de laatste tijd nogal moeite om de tijd ervoor te nemen
Ja, dat leest niet lekker.quote:
Klinkt als een zoetsappige knuffelromanquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:
Zo ben ik.quote:
Ja, hou ik echt van.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt als een zoetsappige knuffelroman
Ja zie je welquote:
Je kent mij als je broekzakquote:
Waarom moet je het nou weer gelijk raar maken zusquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je kent mij als je broekzak
Oke, dit is raar.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom moet je het nou weer gelijk raar maken zus
Maar dat is ook die van mij, je probeert me gewoon te overtreffenquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Dat is mijn specialiteit
Weet je toch?
Ja, maar soms gewoon even 5 min lezenquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
maar ook ertoe zetten wordt wat moeilijker dan
Ja klopt, alles is een wedstrijd gewoonquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dat is ook die van mij, je probeert me gewoon te overtreffen
Gooi ze in de Maas, niemand die ze mistquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:42 schreef bitterbal het volgende:
waarom moeten die kleine kindere die hier buiten spelen niet naar bed
US die nog even benadrukt dat ik raar benquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:42 schreef UitStraling het volgende:
Supervreemd gezegde "ik ken je als mijn broekzak" niemand kent zijn eigen broekzak, ja pubers en cowboys steken hun duimen graag in hun broekzak maar vertellen nooit aan de meisjes wat ze dan met die duimen doen.
Welk tintje hebben die kindere?quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:42 schreef bitterbal het volgende:
Pak de kleurenwaaier er maar weer bij.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welk tintje hebben die kindere?
4E die nog even waarde hecht aan de mening van USquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
US die nog even benadrukt dat ik raar ben
Dank je wel US
ja kan je wel raden tochquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Welk tintje hebben die kindere?
Fles die even een aanname doet, welterusten Flesquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
4E die nog even waarde hecht aan de mening van US
Welterusten 4E
Nee hij noemt je nu eerder 'supervreemd'quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je wel US
Ja, maar ik weet wie het zegtquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee hij noemt je nu eerder 'supervreemd'
Lekker samen slapenquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fles die even een aanname doet, welterusten Fles![]()
Beste uurtjequote:
Jij bent heul niet raarquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je wel US
quote:
Ik ben een vliegtuig.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij bent heul niet raar [ link | afbeelding ]
Ja die moeten morgen weer hard studeren voor cardioloog, minister-president, astronaut en wetenschapper.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:44 schreef bitterbal het volgende:
Roomblankje kindjes gaan gewoon op tijd naar bed
Ja US is natuurlijk wel 'ultrabijzonderder'quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar ik weet wie het zegt
Wordt wel een kort vluchtje danquote:
Lower your expectations, Bilalquote:
zonderdezonderderderder of wat je ook schreefquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja US is natuurlijk wel 'ultrabijzonderder'
MODIEquote:
Is dit weer een aanval op mijn lengte ?quote:
Ik zeg tegenwoordig ook opvallend vaak zininin.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zonderdezonderderderder of wat je ook schreef![]()
![]()
Heb je dan tegenwoordig wat meer TIA's ?quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg tegenwoordig ook opvallend vaak zininin.
je begint er zelf overquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit weer een aanval op mijn lengte ?!
Zon zonder derquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zonderdezonderderderder of wat je ook schreef![]()
![]()
Ik weet niet wie ik irritanter moet vindenquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik zeg tegenwoordig ook opvallend vaak zininin.
Zou niet durven zo laag te zakkenquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit weer een aanval op mijn lengte ?!
quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die moeten morgen weer hard studeren voor cardioloog, minister-president, astronaut en wetenschapper.
quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan tegenwoordig wat meer TIA's ?
Spaar ze allemaal.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan tegenwoordig wat meer TIA's ?
Nou, broer eigenlijkquote:
"Nee, bedankt."quote:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
MODIE
Je plaatst ineens bijna normale plaatjes
Oh ja..quote:
Ja daar trappen we dus niet in hequote:Op donderdag 27 juni 2024 21:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zo kijk ik altijd op fotos denk ik
Ik denk meestal niet zo vaak tijdens het typenquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ja..
Wat dacht je toen je dat typte, of rolde er een tumbleweed voorbij, in je hoofd ?
Ik wilde die aanname niet doen, maar bedankt voor het bevestigenquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik denk meestal niet zo vaak tijdens het typen
Ik verbaas mij er ook regelmatig over hoelaat sommigen nog op straat zijn en hier nog aan de deur staan.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:42 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet alleen op foto's hoor, maar ook als we je face to face zien
Nee garpje
![]()
Vind het nu boven al minder warmquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:54 schreef Ama het volgende:
Hopelijk vannacht voorlopig laatste warme nacht.
*snikquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:54 schreef UitStraling het volgende:
[ afbeelding ]
De hitte verdwijnt langzaam uit den lande
Ja als ik niet typ overigens ookquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wilde die aanname niet doen, maar bedankt voor het bevestigen
quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vind het nu boven al minder warm
Geen commentaar op bovenstaande.quote:
Dat zegt al genoegquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen commentaar op bovenstaande.
Mej. ??? Kom jij uit de Middeleeuwen of zo ?quote:
Siert je niet die kinderhaat. Mij valt het geeneens op, tenzij ze in de weg lopen, dan laat ik ze struikelenquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:54 schreef CherryLips het volgende:
Het is dus weer zover, de ellende van de zomer. Vergeet het geplak en de muggen en het nachtzweten. Nee, de komende twee maanden zal De Kutblaag zich langzaam als een olievlek verspreiden over het hele land. Roosters van zwembaden worden overhoop gegooid zodat je geen fatsoenlijk baantje meer kan trekken zodat deze plaag van het blaag kan uitrazen tot het eind augustus of begin september weer op natuurlijke wijze uitdooft. Even boodschappen doen is ellende want De Blaag moeten mee met moeders en je hebt de oudere Blagen die zelf de winkel leegroven of alle make-up bij de Hema slopen. De wat oudere exemplaren staan gillend en gierend met kutmuziek onder je slaapkamerraam. De bioscoop is in de zomer een donkere ruimte vol rechthoekige oplichtende schermpjes: een plek waar ze ongestraft met popcorn kunnen gooien en lopen te ouwehoeren. Ze zijn onafscheidelijk verbonden met hun smartphone, dat is hun superwapen. Er is nog geen bestrijdingsmiddel voor dit ongedierte, het is simpelweg een kwestie van uitzieken, uitzweten, genoeg drinken en bidden voor een goede afloop.
Bid. Bid heel hard.
Ja, het is heel veelzeggend om soms niet te zeggenquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
even de @:Ama's op alfabet zetten?
Wat.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Siert je niet die kinderhaat. Mij valt het geeneens op, tenzij ze in de weg lopen, dan laat ik ze struikelen
Omdat jij kinderen hebt, bassie.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Siert je niet die kinderhaat. Mij valt het geeneens op, tenzij ze in de weg lopen, dan laat ik ze struikelen
Mag dat niet danquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat.
Laat jij andermans kinderen struikelen ?
Haha daar hadden we het hier laatst nog over mejuffrouw. Zaten hier 2 op de bank te kijken van juffrouw? Kenden het hele woord nietquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mej. ??? Kom jij uit de Middeleeuwen of zo ?
Wel stiekem als ze echt vervelend in de weg lopen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat.
Laat jij andermans kinderen struikelen ?
Ok 4EverRonanKeatingquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, het is heel veelzeggend om soms niet te zeggen
Met kinderen naar het zwembad... Weet je wat dat aan toegang kost ik ga wel zwemmen bij een plaatselijke plas. Betaal 6 euro parkeergeld en klaarquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:54 schreef CherryLips het volgende:
Het is dus weer zover, de ellende van de zomer. Vergeet het geplak en de muggen en het nachtzweten. Nee, de komende twee maanden zal De Kutblaag zich langzaam als een olievlek verspreiden over het hele land. Roosters van zwembaden worden overhoop gegooid zodat je geen fatsoenlijk baantje meer kan trekken zodat deze plaag van het blaag kan uitrazen tot het eind augustus of begin september weer op natuurlijke wijze uitdooft. Even boodschappen doen is ellende want De Blaag moeten mee met moeders en je hebt de oudere Blagen die zelf de winkel leegroven of alle make-up bij de Hema slopen. De wat oudere exemplaren staan gillend en gierend met kutmuziek onder je slaapkamerraam. De bioscoop is in de zomer een donkere ruimte vol rechthoekige oplichtende schermpjes: een plek waar ze ongestraft met popcorn kunnen gooien en lopen te ouwehoeren. Ze zijn onafscheidelijk verbonden met hun smartphone, dat is hun superwapen. Er is nog geen bestrijdingsmiddel voor dit ongedierte, het is simpelweg een kwestie van uitzieken, uitzweten, genoeg drinken en bidden voor een goede afloop.
Bid. Bid heel hard.
1521 om precies te zijn, en mijn oma leek op mijn opa.quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mej. ??? Kom jij uit de Middeleeuwen of zo ?
Die hebben die dag weer iets geleerdquote:Op donderdag 27 juni 2024 21:58 schreef Goitske het volgende:
[..]
Haha daar hadden we het hier laatst nog over mejuffrouw. Zaten hier 2 op de bank te kijken van juffrouw? Kenden het hele woord niet
quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel stiekem als ze echt vervelend in de weg lopen.
Oke, nu ga ik dat nummer luisterenquote:
Mijn huisarts van toen ik een jaar of 15 was zei dat nog wel. Die had zo'n speakerje in de wachtkamer dan hoorde je mejuffrouw en dan je achternaamquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben die dag weer iets geleerd
Je begint er zelf over zusquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, nu ga ik dat nummer luisteren
Je wordt bedankt.
we hebben maar een heel klein laag ophaalbruggetje he, geen Erasmusbrug ofzoquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Mooi kan ik er van af springen....
Wat geinigquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
Mijn huisarts van toen ik een jaar of 15 was zei dat nog wel. Die had zo'n speakerje in de wachtkamer dan hoorde je mejuffrouw en dan je achternaam
Ik ben nooit over Ronan Keating begonnen, maar okequote:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben nooit over Ronan Keating begonnen, maar oke
quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
het is heel veelzeggend om soms niet te zeggen
Zouden de mejuffrouwen uitgestorven zijn?quote:Op donderdag 27 juni 2024 21:58 schreef Goitske het volgende:
[..]
Haha daar hadden we het hier laatst nog over mejuffrouw. Zaten hier 2 op de bank te kijken van juffrouw? Kenden het hele woord niet
Ik zie nog steeds nergens Ronan Keating staanquote:
Ja, sinds de Middeleeuwen.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zouden de mejuffrouwen uitgestorven zijn?
One woman put them all to shamequote:
Nee maar is wel praktisch de letterlijke vertalingquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zie nog steeds nergens Ronan Keating staan![]()
Bedankt voor de bevestiging, broerquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee maar is wel praktisch de letterlijke vertaling
Zo ben ik, altijd behulpzaamquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bedankt voor de bevestiging, broer
en heel netjes.quote:
Hier is het 20,5quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net iets voor tienen weer terug thuis. 25,1 graden bij thuiskomst en benauwd. Gelijk de ramen tegen elkaar open gedaan en nu is het 24,3.
Ben je weer aan het flexen met je airco ?quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier is het 20,5
4eb gaat nu zeggen dat ik aan het flexen ben.
Een keurige welopgevoede jongemanquote:
quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je weer aan het flexen met je airco ?
Met superveel zelfreflectie en een goede dosis bescheidenheid.quote:
Buren kunnen ook opgelucht ademhalenquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga vannacht wel echt genieten van de rust, want airco gaat zo uit.
Wel fijn dat jij dat ook zo zietquote:Op donderdag 27 juni 2024 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met superveel zelfreflectie en een goede dosis bescheidenheid.
Zeker, eindelijk van die teringherrie af.quote:Op donderdag 27 juni 2024 22:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Buren kunnen ook opgelucht ademhalen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |